1. Смяна на летните гуми с зимни - да вярно, че се втора ръка но шума изобщо не се промени.
2. Смених преди 2 дни нова задна дясна лагер главина. Шума намаля и вече не го чувам толкова отдясно, колкото все едно е по средата на моста.
3. Днес смених и маслата на задния диференциал и отпред на раздатката. Такова тъмно масло изтече, че явно никога не е сменяно маслото в тях. Новото масло, което сложих е на MOTUL 90 PA 2L - дават го, че отговаря на стандарта GL-4/GL-5, както и за диференциали с ограничено приплъзване (LSD), въпреки че моя би трябвало да е без блокаж. В диференциала налях 0,9 л, както и 0,9 л. в раздатакта, както е по спецификации до като почне да прелива от пробката за пълненето.
След смяната на маслото си остава въпросното виене от задния мост след скорост от около 60 км/ч и нагоре. При изключване от скорост - шума си остава. Сега варианта е и от лявата лагер главина да има шум или той да е от самия диференциал. При положение, че му дават на всеки 60 000 км. да се сменят маслата, а те до сега не са били сменяни, но нищо не ме изненадва. Предните собственици "знаели" че автомобила е с верига и до сега и водна помпа и ангренажен ремък не бяха сменяли - свалихме оригиналните на Тойота преди 2 месеца, когато правих обслужването на мотора.

Въпроса ми е да се притеснявам ли от това виене, ако е от диференциала? Възможно ли е да изчезне, след като почне сега да се маже от новото масло?