А и повишаване с 10(десет) пъти производството, преноса и разпределението на енергия звучи прекалено фантастично.. При условие, че за повече от 10 години инсталираните мощности са се увеличили с под 10% (не пъти

И заради това от Тойота ще се пробват по-масово внедряването им точно на Китайския пазар:
По принцип електромобилите се зареждат през нощта от домашният контакт. Поне това е основната идея, няма огромен смисъл да се купува електромобил, ако ще се разчита на станции за бързо зареждане (с десеторно по-високите цени на електроенергията от тези в домашният контакт).slowtraveler написа: ↑14 Дек 2019 10:38 Значи решават да заредят да кажем малка част от автомобилите в България (например 200х.автомобила) с тези 200кВт (не говорим за 400).. И се оказва, че ще са нужни 200кВт х 200х.Автомобила = 40ГВт.... Засега общото натоварване на ел-системата в България (индустрия и т.н.) е малко над 4ГВт... Звучи оптимистично нали...
Оф топик:
Въпрос е на това доколко е 'съвестен' продавача... И на новите коли минава номера с километража... Дори и автомобилът да е обслужван само в официален сервиз...
Затова предложих на Сандo да се занимава със следното, но може би не е влизал във форума, за да ми отговориnicktodorov написа: ↑29 Дек 2019 19:16 пътуване на дълги разстояния с електрички е ужасна комбинация от внимателно планиране на преходи, следене на скорост и консумация, нерви и късмет ще стигнем ли до следващата станция, ако вдигнем скоростта над 100
Дори на хора свикнали с електрическите коли и занимаващи се със зарядната инфраструктура им е трудно:Filbor написа: ↑20 Дек 2019 14:14Ето ти по-земно предложение:SANDO написа: ↑11 дек 2019 23:46
Съответно съм отворен за предложения
Да се развива зарядната инфраструктура в България за зареждане на BEVs.
Текущото състояние може да се провери тук:
https://www.plugshare.com/
Защото не е никак удобно да пътуваш надалеч и да търсиш контакти по фасадите на сградите, да ти разрешат да ги ползваш и да се надяваш, че ще можеш да заредиш (като на снимката при едно наше пътуване до Гърция).
AimingtoPopulariseBEVs.pdf10 BEV models to be available worldwide by the early 2020s
Трябва да си краен фанатик, за да купиш електричарка и да използваш обществените зарядни станции.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта