Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20 Ное 2018 11:22
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D-CAT
Проблеми с Toyota Corolla Verso 2.2 D-CAT 177hp
Добър ден, казвам се Светослав. Искам първо да се извиня, че отварям отново подобна тема, но разберете, от 4-5 дни само това ми е в главата и не съм спрял да чета темите тук. Намерих много подобни коментари, но не успявам да се ориентирам добре. Компетенцията ми по автомобилите е да кажем базова... Карам по същество, защото често казано, найстина съм притеснен...
Миналата седмица купих два броя Toyota Corolla Verso 2.2 D-Cat 177hp 2007г от Германия.
Ще ги нарека по цвят: Черната - на жена ми 235000км, Сивата - на майка ми 172000км.
Двете пристигнаха заедно, с пълна сервизна история от Toyota Germany. Вкарахме и двете в сервиз, обслужихме абсолютно всички видове масла и филтри, като дори поръчахме оригиналното масло на Toyota. От сервиза отговориха:
Сивата : Перфектни дюзи, перфектен ДПФ, перфектен съединител, избройха неща като генератор и др, който са били подменени с оригиналните в Германия. Общо взето, казаха " колата е в перфектно състояние". Цитат на механик "Рядко виждам такива коли внесени от вън, дори и от Германия"
Черната : цитирам " Ами тя е в по-добро състояние от Сивата! "
Регистрирахме едната, реших, че искам и двете да са с еднакви номера, и втората си чака реда за номера в Кат, като в момента е с временни номера.
Сивата:
Тръгнах към София. По пътя ми светна червена лампа за температура ( и двете нямат стрелка за температура на двигателя, а само лампа за студено и топло, като преди да е загряла, свети в синьо, като загрее изгасва, а като прегрее светва червено ) Веднага спрях, и установих, че е изхвърлила антифриза през малък маркуч под капачката на разширителния съд тръгващ наляво. В първия момент, си помислих, че маркуча се е измъкнал от някаде, защото по ръба на маркуча има следи от скоба. Не успях да намеря каде се включва този маркуч, долях антифриз, лампата изгасна, но изчезна парното. Сложих празната бутилка от антифриза отпред, за да следя количеството на изхвърляне. От София до Пловдив, без да светва лампата, спирах и връщах антифриза в разширителния съд два пъти, като цвета и консистенцията бяха неразличими от вида в който го наливах, и двата пъти количеството беше около 500мл. Когато колата се кара градско, не изхвърля течност, а само на извънградско. Парното си работи когато си поиска. Ту работи, ту не...
В сервиза казаха, че ще подходят по следния начин:
1. Смяна на капачката на разширителния съд: Сменихме я, няма промяна!
2. Смяна на термостата: Днес отказаха да сменят термостата! цитирам " Няма смисъл, не е това проблема! "
3. Смяна на гарнитура на главата, като дадоха предварителна цена от 50лв за гарнитура и 150 лв за труд или общо около 200лв , казаха, че поне 50 хиляди могат да дадат гаранция!
Днес отговора беше следния: Цитирам: " Този ремонт не е лек, колата трябва да остане при нас поне 10 дни, като за под 3000лв, няма да я пипнем! "
Да подчертая, че сервиза е един и двата разговора са водени в период от 5 дни. А разликата в казаното е огромна. От 200лв до 3000лв. Без да има никаква промяна в детайлите.
Черната:
При движение без значение градско или извънградско, от време на време светват следните лампи: Track OFF, VSC, Engine.
След консултация в сервиза, отговориха, че най-вероятния проблем е не добре затегната капачка на резервоара. Проблема идвал от липсата на някаква помпа, а тази капачка създавала налягане. Обясниха, че при зареждане на гориво, при затваряне, капачката трябва да "пукне" три пъти. Оказа се, че найстина капачката не беше стегната, стегнах я, и лампите изчезнаха.
Вчера тръгнах към Велинград, заредих до горе, стегнах капачката три пъти, малко преди Велинград, лампите светнаха отново. Няма промяна в управлението, вървенето и други. Дори се опитах да "завъртя гуми", не се получи. Беше валяло сняг, пътя беше мокър, умишлено опитвах да дестабилизирам колата, да поднесе или нещо такова... Не се получи, по мое некомпетентно мнение, системите работят. Лампите VSC, Track OFF, изгаснаха, отстана лампата Engine.
Извинявам се за дългия и повтарящ се пост. Благодаря на всички, който го прочетоха, Благодаря предварително на хората, които евентуално ще отговорят.
Моля за насока, препоръка и каквото сметнете за добре да споменете.
Миналата седмица купих два броя Toyota Corolla Verso 2.2 D-Cat 177hp 2007г от Германия.
Ще ги нарека по цвят: Черната - на жена ми 235000км, Сивата - на майка ми 172000км.
Двете пристигнаха заедно, с пълна сервизна история от Toyota Germany. Вкарахме и двете в сервиз, обслужихме абсолютно всички видове масла и филтри, като дори поръчахме оригиналното масло на Toyota. От сервиза отговориха:
Сивата : Перфектни дюзи, перфектен ДПФ, перфектен съединител, избройха неща като генератор и др, който са били подменени с оригиналните в Германия. Общо взето, казаха " колата е в перфектно състояние". Цитат на механик "Рядко виждам такива коли внесени от вън, дори и от Германия"
Черната : цитирам " Ами тя е в по-добро състояние от Сивата! "
Регистрирахме едната, реших, че искам и двете да са с еднакви номера, и втората си чака реда за номера в Кат, като в момента е с временни номера.
Сивата:
Тръгнах към София. По пътя ми светна червена лампа за температура ( и двете нямат стрелка за температура на двигателя, а само лампа за студено и топло, като преди да е загряла, свети в синьо, като загрее изгасва, а като прегрее светва червено ) Веднага спрях, и установих, че е изхвърлила антифриза през малък маркуч под капачката на разширителния съд тръгващ наляво. В първия момент, си помислих, че маркуча се е измъкнал от някаде, защото по ръба на маркуча има следи от скоба. Не успях да намеря каде се включва този маркуч, долях антифриз, лампата изгасна, но изчезна парното. Сложих празната бутилка от антифриза отпред, за да следя количеството на изхвърляне. От София до Пловдив, без да светва лампата, спирах и връщах антифриза в разширителния съд два пъти, като цвета и консистенцията бяха неразличими от вида в който го наливах, и двата пъти количеството беше около 500мл. Когато колата се кара градско, не изхвърля течност, а само на извънградско. Парното си работи когато си поиска. Ту работи, ту не...
В сервиза казаха, че ще подходят по следния начин:
1. Смяна на капачката на разширителния съд: Сменихме я, няма промяна!
2. Смяна на термостата: Днес отказаха да сменят термостата! цитирам " Няма смисъл, не е това проблема! "
3. Смяна на гарнитура на главата, като дадоха предварителна цена от 50лв за гарнитура и 150 лв за труд или общо около 200лв , казаха, че поне 50 хиляди могат да дадат гаранция!
Днес отговора беше следния: Цитирам: " Този ремонт не е лек, колата трябва да остане при нас поне 10 дни, като за под 3000лв, няма да я пипнем! "
Да подчертая, че сервиза е един и двата разговора са водени в период от 5 дни. А разликата в казаното е огромна. От 200лв до 3000лв. Без да има никаква промяна в детайлите.
Черната:
При движение без значение градско или извънградско, от време на време светват следните лампи: Track OFF, VSC, Engine.
След консултация в сервиза, отговориха, че най-вероятния проблем е не добре затегната капачка на резервоара. Проблема идвал от липсата на някаква помпа, а тази капачка създавала налягане. Обясниха, че при зареждане на гориво, при затваряне, капачката трябва да "пукне" три пъти. Оказа се, че найстина капачката не беше стегната, стегнах я, и лампите изчезнаха.
Вчера тръгнах към Велинград, заредих до горе, стегнах капачката три пъти, малко преди Велинград, лампите светнаха отново. Няма промяна в управлението, вървенето и други. Дори се опитах да "завъртя гуми", не се получи. Беше валяло сняг, пътя беше мокър, умишлено опитвах да дестабилизирам колата, да поднесе или нещо такова... Не се получи, по мое некомпетентно мнение, системите работят. Лампите VSC, Track OFF, изгаснаха, отстана лампата Engine.
Извинявам се за дългия и повтарящ се пост. Благодаря на всички, който го прочетоха, Благодаря предварително на хората, които евентуално ще отговорят.
Моля за насока, препоръка и каквото сметнете за добре да споменете.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
След такъв първи пост, за да не Ви губя времето мога само да ви честитя покупката.
Прочетете темите за ремонт на двигатели серия 2AD и по-точно 2AD-FHV - бързо ще си отговорите на въпрос 1.
По въпрос 2 - от скоро се ползват специални устройства, които четат кодове за грешки - трябва да разберете номера и с него директно в търсачката.
Не искам да ви плаша, но дано да сте с добро състояние на портфейла.
Поздрави и успех.
Прочетете темите за ремонт на двигатели серия 2AD и по-точно 2AD-FHV - бързо ще си отговорите на въпрос 1.
По въпрос 2 - от скоро се ползват специални устройства, които четат кодове за грешки - трябва да разберете номера и с него директно в търсачката.
Не искам да ви плаша, но дано да сте с добро състояние на портфейла.
Поздрави и успех.
- doko_death
- Мнения: 29
- Регистриран на: 12 Юли 2018 23:11
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Verso
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Ако този сервиз, за който споменаваш е Тойота Пловдив, те съветвам да отидеш до Тойота Стара Загора...
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20 Ное 2018 11:22
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D-CAT
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Ъпдейт...
Първо да отговоря...
Akima - Благодаря.
Днес бях в Тойота Пловдив, газовия тест е положителен, но не казаха нито в кой месец е, нито пола.
Doko_Death - Не, не е. Частен сервиз е. Под нивото ми е да го плюя.
Сега ако някой може да препоръча читав специализиран сервиз, който може да поеме колата и да е отремонтира, ще съм му благодарен.
Ако може и в срок различен от " Можем да я започнем в средата на януари! ", че днес ми го казаха три пъти...
Първо да отговоря...
Akima - Благодаря.
Днес бях в Тойота Пловдив, газовия тест е положителен, но не казаха нито в кой месец е, нито пола.
Doko_Death - Не, не е. Частен сервиз е. Под нивото ми е да го плюя.
Сега ако някой може да препоръча читав специализиран сервиз, който може да поеме колата и да е отремонтира, ще съм му благодарен.
Ако може и в срок различен от " Можем да я започнем в средата на януари! ", че днес ми го казаха три пъти...
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
За съжаление "евтиният дизел" в последните години излиза скъп...
С друг уважаван съфорумник си говорихме точно за AD-серия мотори и наистина явно всеки втори "нов внос" е поне за ремонт на глава.
С друг уважаван съфорумник си говорихме точно за AD-серия мотори и наистина явно всеки втори "нов внос" е поне за ремонт на глава.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20 Ное 2018 11:22
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D-CAT
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Akima - До някаде съм съгласен с теб. Но не можем да слагаме всички под общ знаменател.
Все пак, Сивата, има този проблем да, до колкото разбирам е масов за серията, а не само за двигателя.
Да не кажа даже, че при конкретния двигател, ми се струва, че по-рядко излиза този проблем.
Но нека да изтъкна и плюсовете. Гледан и обслужван автомобил е. Купуван е чисто нов от Германия, Първи собственик, Пълна сервизна история, реални 170хиляди.
Забележките са само дребни драскотини по предна и задна броня.
Перфектно състояние на: Интериор, Електроника, Окачване, Дюзи, ДПФ, Съединител и всичко останало. Много неща са били сменени в ТЮВ център в германия, като генератори и други такива.
Според мен е бял кахър тази гарнитура... 2 - 2, голяма работа... Въпроса е в неудобството, че купих кола на майка ми, а в момента няма да може да я кара...
Щастлив съм обаче, че тази на жена ми, е без този проблем, че тогава щеше да ми уреве света...
Иначе не се оплаквам, моята религия (капиталист) не ми разрешава да купя купчина ламарина на жена за цена над 10-15 хиляди лева. Въпроса е да е голяма, здрава и надеждна.
Сега вече, ние мъжете си огаждаме...
Ето например, много хора се чудят, как и каде успяхме да налеем 50 хиляди в БМВ 330Д.
Отговора е много лесен: Отиваш с една Обикновенна 330д е46 в професионален отбор от рали България, и им казваш, " Вземи тия ключове, лимити нямаш, ЗАБАВЛЯВАЙТЕ СЕ! "
След 6 месеца получаваш "нещо" дето според него, нормалния начин на движение е пътя да го гледаш през страничните стъкла. Отказва да се движи направо след 2000 оборота... и тва е... но пък не мога да отрека, че е много забавно...
Все пак, Сивата, има този проблем да, до колкото разбирам е масов за серията, а не само за двигателя.
Да не кажа даже, че при конкретния двигател, ми се струва, че по-рядко излиза този проблем.
Но нека да изтъкна и плюсовете. Гледан и обслужван автомобил е. Купуван е чисто нов от Германия, Първи собственик, Пълна сервизна история, реални 170хиляди.
Забележките са само дребни драскотини по предна и задна броня.
Перфектно състояние на: Интериор, Електроника, Окачване, Дюзи, ДПФ, Съединител и всичко останало. Много неща са били сменени в ТЮВ център в германия, като генератори и други такива.
Според мен е бял кахър тази гарнитура... 2 - 2, голяма работа... Въпроса е в неудобството, че купих кола на майка ми, а в момента няма да може да я кара...
Щастлив съм обаче, че тази на жена ми, е без този проблем, че тогава щеше да ми уреве света...
Иначе не се оплаквам, моята религия (капиталист) не ми разрешава да купя купчина ламарина на жена за цена над 10-15 хиляди лева. Въпроса е да е голяма, здрава и надеждна.
Сега вече, ние мъжете си огаждаме...
Ето например, много хора се чудят, как и каде успяхме да налеем 50 хиляди в БМВ 330Д.
Отговора е много лесен: Отиваш с една Обикновенна 330д е46 в професионален отбор от рали България, и им казваш, " Вземи тия ключове, лимити нямаш, ЗАБАВЛЯВАЙТЕ СЕ! "
След 6 месеца получаваш "нещо" дето според него, нормалния начин на движение е пътя да го гледаш през страничните стъкла. Отказва да се движи направо след 2000 оборота... и тва е... но пък не мога да отрека, че е много забавно...
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20 Ное 2018 11:22
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D-CAT
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Ъпдейт за черната...
Оказа се доста смешен проблем. Не добро затваряне на капачката на резервоара, намазаха го с някакъв лубрикант, лампите изчезнаха, решението е временно, докато пристигне оригиналната капачка утре...
Между другото, това са първите Тойоти, който купувам и карам, честно казано, въпреки проблема с двигателя на сивата, спечелиха ме...
Смело мога да заявя, фен съм!
И на 90 % вече съм взел решение, да обновя фирмения автопарк с още 3-4 такива...
Та в този ред на мисли, може да ми пращате предложения с оферти, като да уточня, че колите ще бъдат подложени на пълен преглед в представителство на Тойота.
Особено този на който държа е теста за бременност...
Оказа се доста смешен проблем. Не добро затваряне на капачката на резервоара, намазаха го с някакъв лубрикант, лампите изчезнаха, решението е временно, докато пристигне оригиналната капачка утре...
Между другото, това са първите Тойоти, който купувам и карам, честно казано, въпреки проблема с двигателя на сивата, спечелиха ме...
Смело мога да заявя, фен съм!
И на 90 % вече съм взел решение, да обновя фирмения автопарк с още 3-4 такива...
Та в този ред на мисли, може да ми пращате предложения с оферти, като да уточня, че колите ще бъдат подложени на пълен преглед в представителство на Тойота.
Особено този на който държа е теста за бременност...
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Офтопик
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Здравейте
Нека и аз да споделя по абсолютно същия проблем на като на колегата с "Черната".
От няколо месеца съм собственика на Toyota Corolla Verso 2.2 D-Cat 177hp 2007 - Сива
Проверена сервизна история в Тойота и е на реални 242 550км Колата е внос от Швецария с дефект изразяващ се в минала е някаква градушка и е я очукала цялата ама тавана е на едни бабуни както и предия капак но нищо кара се. Купиях я края на Юли 2019г и набързи и навъртях 7 000км до които е била сега (по горе съм го написал). Вземах я за да можга да пътувам със семейството ми на дълъг път понеже имам и друга кола нооооо ето го и проблема.
Абсолютно същия проблем Track OFF, VSC, Engine на магистралата до Пловдив това беше Новмври месец. Сега колата е в севиза на Тойота в Русе и ми казаха че AGR клапан после не е това и сега незнаят какво и има на колата.
Нека и аз да споделя по абсолютно същия проблем на като на колегата с "Черната".
От няколо месеца съм собственика на Toyota Corolla Verso 2.2 D-Cat 177hp 2007 - Сива
Проверена сервизна история в Тойота и е на реални 242 550км Колата е внос от Швецария с дефект изразяващ се в минала е някаква градушка и е я очукала цялата ама тавана е на едни бабуни както и предия капак но нищо кара се. Купиях я края на Юли 2019г и набързи и навъртях 7 000км до които е била сега (по горе съм го написал). Вземах я за да можга да пътувам със семейството ми на дълъг път понеже имам и друга кола нооооо ето го и проблема.
Абсолютно същия проблем Track OFF, VSC, Engine на магистралата до Пловдив това беше Новмври месец. Сега колата е в севиза на Тойота в Русе и ми казаха че AGR клапан после не е това и сега незнаят какво и има на колата.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Най-добре с кабел да се проверят грешките и после ще мислим. На един приятел равката DCAT светка тия лампи и дори на таблото излиза надпис Check 4x4 system като се запуши DPFa (това съм го установил с моя кабел и лаптоп) от много градско каране. Ведънж му светнаха пак тия лампи и същото съобщение, ходил да кара на високи обороти да предизвика регенерация, но оправия няма.
Обади се да закачим компа и тоя път се оказа дросел (не помня точно номер на грешката). На диагностиката показваше някакъв процент отворен клапан, ръчно му задавах позиция, но не помръдваше. След четене в нета понеже и двамата си нямахме представа къде е тоя дросел и няколко часово разглобяване, че се оказа заврян в миши гъз смъкнахме дросела и установихме, че е абсолютно чист, но клапата изобщо не помръдва на ръка. Отстрани има едно капсуловано моторче, решихме да разпробием нитовете да видим какво има вътре и се оказа изронени зъби на пластмасово зъбно колелце.
На човека му писна и поръча целия дросел, с което се реши проблема.
Та решението започва с добра диагностика.
Обади се да закачим компа и тоя път се оказа дросел (не помня точно номер на грешката). На диагностиката показваше някакъв процент отворен клапан, ръчно му задавах позиция, но не помръдваше. След четене в нета понеже и двамата си нямахме представа къде е тоя дросел и няколко часово разглобяване, че се оказа заврян в миши гъз смъкнахме дросела и установихме, че е абсолютно чист, но клапата изобщо не помръдва на ръка. Отстрани има едно капсуловано моторче, решихме да разпробием нитовете да видим какво има вътре и се оказа изронени зъби на пластмасово зъбно колелце.
На човека му писна и поръча целия дросел, с което се реши проблема.
Та решението започва с добра диагностика.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Днес говорих със сервиза и от там ми казаха че са отказали клапана. Били отправили официално запитване до централата която и да е тя но няма отговор. Казаха ми че за първи път им се случвало и ако се окаже че проблема е в една капачка направо смях.
Ппроблемаи тази година ще имам ли кола читава и те ми казват одаа ама да разберем проблема.
В събота ще отида да ги видия и да се опитам да им кажа за капачката но ще видим
Ппроблемаи тази година ще имам ли кола читава и те ми казват одаа ама да разберем проблема.
В събота ще отида да ги видия и да се опитам да им кажа за капачката но ще видим
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Съгласен съм с диагностиката. Точно за това я занесох в Тойота.
Мало съм разочарован защото си мислех че си я вземах с цел дълги пътувания и да ми е комфортно на мен и на семейството ми. Все пак аз на година навъртам към 37 000-40 000 км Да се надявам по-бързичко да я оправят
Мало съм разочарован защото си мислех че си я вземах с цел дълги пътувания и да ми е комфортно на мен и на семейството ми. Все пак аз на година навъртам към 37 000-40 000 км Да се надявам по-бързичко да я оправят
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Не ти ли казаха поне номер на грешката? Аз мога да помогна със закачане на диагностика като ориентир, но ако се наложи разглобяване и ремонтиране не мога да помогна.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Значи като номер на грешка не ми казаха. Когато им я занесох след тяхната диагностика ми казаха че трябва да се почисти AGR клапана. След почистване и теста след това към вечерта ми казаха че AGR клапана е за смяна да го поръчват ли нов казах им ок. Датата на която новия AGR клапан трябва да дойде и да е монтиран е 19.12 но след обаждането ми вчера ми казаха че този клапан са го отказали понеже проблема не е бил в него. Били сложили клапан от друга тойота (същата) и пак давало грешки. Мислели че сега е проблем с DPF сензорите или самия филтър но не били сигурни.
Малко дълго стана но нямаше как да го напиша по-кратко
Малко дълго стана но нямаше как да го напиша по-кратко
Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?
Благодаря за помоща biro
В момента така или иначе колата е в Тойота в Русе и се надявам да излезе по бързо иначе ако закъсам ще пиша на ЛС
В момента така или иначе колата е в Тойота в Русе и се надявам да излезе по бързо иначе ако закъсам ще пиша на ЛС
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта