Регулиране на клапани на 1ZZFE
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29 Сеп 2018 20:44
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 11 пъти
Регулиране на клапани на 1ZZFE
Здравейте.Да попитам на въпросния двигател,който се обсъжда тук 1ZZFE,клапаните подлежат ли на ръчен реглаж или са маслени саморегулируеми.Благодаря!
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Аз си взех за Королката Eneos Premium Hyper 5x40 и ще споделя дали ще има подобрение. Досега бях на Castrol Magnatec 5x40 - добре работи двигателя, но си го гори по 300 грама/1000 км някъде.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
С пулове.miroslavmin написа: ↑10 Дек 2019 09:03 Здравейте.Да попитам на въпросния двигател,който се обсъжда тук 1ZZFE,клапаните подлежат ли на ръчен реглаж или са маслени саморегулируеми.Благодаря!
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29 Сеп 2018 20:44
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 11 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Тоест ако има нужда се махат старите пулове и се слагат нови ли?
Тези пулове като резервна част ли да ги търся?
- Ruderford
- Мнения: 57
- Регистриран на: 12 Яну 2019 10:36
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis 2007г./1.8/129k.s.
- Благодарил/а: 4 пъти
Регулиране на клапани на 1ZZFE
Здравейте. Относно регулировката на клапаните на въпросния двигател 1ZZFE. Преди няколко дена бях в сервиз за една дреболия и реших да попитам майстора( с уговорката , че човека се занимава едиствено и само с Тойота и е работил и 5-6 години във фирмения сервиз), дали трябва да се правят регулировка на клапаните на даден пробег, защото съм чел тук там, че се препоръчва такава на около 100 000км.(моята е на 140 000км. истински) Човека се засмя и ми отговори , че "двигател не се отваря току-така за щяло и нещяло и регулировките са направени много прецизно и се налага такава само ако започне да се чуват да тракат евентуално". Не, че съм тръгнал да ги регулирам, да "чукно на дърво" всичко е ОК
, но мислех за всеки случай да подсигуря двигателя и за това и го попитах. След това пак рових яко в Интернет и попаднах на следното и то на няколко места :
"Пoвишeнoтo кoличecтвo шyм и чyкaнe нa двигaтeля пoчти винaги e cвъpзaнo c изнocвaнeтo нa вepигaтa. Чecтo тeзи пpoблeми ce пpoявявaт пpи пpoбeзи oт 150 000 км или пoвeчe. Тoзи пpoблeм ce peшaвa чpeз пoдмянa нa вepигaтa зa cинxpoнизaция и нeйния oбтeгaч. Мoжe би въпpocът e в oбтeгaчитe нa кoлaнитe. Тя ce peшaвa и чpeз нeйнaтa пoдмянa. Пoгpeшнo cxвaщaнe, чe клaпaнитe тpябвa дa ce peгyлиpaт чecтo. Пpи 1ZZ тaзи пpoцeдypa e изключитeлнo pядкa."
Та въпроса ми е....някой има ли някакъв друг поглед на нещата и съответно лични проблеми..


"Пoвишeнoтo кoличecтвo шyм и чyкaнe нa двигaтeля пoчти винaги e cвъpзaнo c изнocвaнeтo нa вepигaтa. Чecтo тeзи пpoблeми ce пpoявявaт пpи пpoбeзи oт 150 000 км или пoвeчe. Тoзи пpoблeм ce peшaвa чpeз пoдмянa нa вepигaтa зa cинxpoнизaция и нeйния oбтeгaч. Мoжe би въпpocът e в oбтeгaчитe нa кoлaнитe. Тя ce peшaвa и чpeз нeйнaтa пoдмянa. Пoгpeшнo cxвaщaнe, чe клaпaнитe тpябвa дa ce peгyлиpaт чecтo. Пpи 1ZZ тaзи пpoцeдypa e изключитeлнo pядкa."
Та въпроса ми е....някой има ли някакъв друг поглед на нещата и съответно лични проблеми..


Регулиране на клапани на 1ZZFE
Здравейте колеги! Отскоро имам Селика и чувам шум, за който мисля, че е от клапаните- наподобява шума от забравена найлонова торбичка под капака. Има го при около 2000оборота почти без газ и изчезва при ускоряване след 3000 об. Моля за мнение!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Регулиране на клапани на 1ZZFE
Но все пак е човек и греши .Ruderford написа: ↑15 Мар 2020 19:32 човека се занимава едиствено и само с Тойота и е работил и 5-6 години във фирмения сервиз), дали трябва да се правят регулировка на клапаните на даден пробег, защото съм чел тук там, че се препоръчва такава на около 100 000км.(моята е на 140 000км. истински) Човека се засмя и ми отговори , че "двигател не се отваря току-така за щяло и нещяло и регулировките са направени много прецизно и се налага такава само ако започне да се чуват да тракат евентуално".

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта