Какъв друг фактор освен след колко км ще се изплати би те накарал да сложиш газова?dimkaraganchev написа: ↑22 Ное 2019 01:58 Смисъл има всеки ден, особено на бензиностанцията. А това, след колко км ще се изплати е последния въпрос, който би трябвало да те вълнува.
Всеки знае негативите - заето място в багажника, повишен риск за ДВГ, понижена (леко) мощност, допълнителна система, която също повишава риска от някаква повреда и по нея и по останалите части, невъзможност да паркираш в някои паркинги, нуждата от допълнителни платени прегледи, повишен риск от пожар и т.н.... И нуждата авансово да платиш 1600-1800лв за самата газова уредба.
Плюсът (безспорен) - цената на километър след монтажа.
Т.е. водещото е цената и ценовият резултат, който пък пряко се определя от това колко километра въртиш. Ако въртиш малко километри - тези 800литра бензин биха ти стигнали за доста години зареждане и без да слагаш газова уредба и да ги 'закупуваш авансово'. Както и без да си докарваш 'негативите', идващи от газовата....
Отново - газовата за мен си голямо предимство при въртене на повечко километри. Ако въртиш 5х.км годишно, това сигурно ще ти дава 'печалба' около/под 300лв/годишно (колегите да ме поправят - не знам колко струват допълнително годишните прегледи на газови и т.н.). Обаче ще си платил едни 1600лв авансово. Т.е. би излязъл на нула, ако нямаш никакви плащания за 'донастройки', филтри и т.н. след около 5 години... Т.е. тези 5 години ще си на загуба, и чак след това ще започнеш да 'изплуваш' с някаква печалба (която би била около 300лв/годишно)...