Здравейте колеги. Тази нощ ми се обади познат,че колата ми е на аварийни. Слизам пред блока колата мига. Опитвам да отключа с дистанционното не може. Отварям с ключа и опитвам да изключа аварийните, но неможе.
Иначе автомобилът пали и врви. Не знам, кое реле и кой предпазител отговарят за аварините или за мигачите за да го извадя поне до сутринта.
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
Предпазител №9 в дългото табло с предпазители в двигателния отсек.
Виж това за справка, интересува те предпазителят HAZARD:
http://knigaproavto.ru/shemy/en/toyota/ ... agram.html
- Виж да не е заседнал бутона за аварийните и го почисти
- виж някъде по мигачите да няма събрана вода
- погледни някъде да няма напкукани, накъсани или повредени кабели
- Виж по линия на аварийните кои релета и подобните елементи участват, и ги провери нещо да не е заседнало. Пиши ако не може да намериш схемата
По симптомите ти, на първо четене си за интеграционно реле, ако нищо друго отгоре не е вярно:
- погледни темата viewtopic.php?f=22&t=35700
Причините са неизгасващите аварийни и неработещите дистанционни. Възможно е и да греша и проблема да е в централното/системата против кражби.
Виж това за справка, интересува те предпазителят HAZARD:
http://knigaproavto.ru/shemy/en/toyota/ ... agram.html
- Виж да не е заседнал бутона за аварийните и го почисти
- виж някъде по мигачите да няма събрана вода
- погледни някъде да няма напкукани, накъсани или повредени кабели
- Виж по линия на аварийните кои релета и подобните елементи участват, и ги провери нещо да не е заседнало. Пиши ако не може да намериш схемата
По симптомите ти, на първо четене си за интеграционно реле, ако нищо друго отгоре не е вярно:
- погледни темата viewtopic.php?f=22&t=35700
Причините са неизгасващите аварийни и неработещите дистанционни. Възможно е и да греша и проблема да е в централното/системата против кражби.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
- Местоположение: Павликени ; Велико Търново
- Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
- Благодарил/а: 1 път
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
Благодаря. Ще проверя всичко и ще пиша.
TOYOTA AVENSIS 2.2D4D - 2006
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
Другите потенциални проблеми за които се сещам са:
- Спекла/заяла/повредена машинка на някоя врата, или пречупени кабели вътре в сноповете по вратите. Малко вероятно да има проблеми по снопа в купето. Огледай кабелните снопове около пантите на вратите, тези които водят до страничните мигачи на калниците (ако има такива) и отпред по тези на фаровете. Търси местата на които кабелите са подложени на вода и/или натиск/огъване/физическо напрежение/вибрации.
- допълнително добавена аларма (не си писал има ли или няма).
- Спекла/заяла/повредена машинка на някоя врата, или пречупени кабели вътре в сноповете по вратите. Малко вероятно да има проблеми по снопа в купето. Огледай кабелните снопове около пантите на вратите, тези които водят до страничните мигачи на калниците (ако има такива) и отпред по тези на фаровете. Търси местата на които кабелите са подложени на вода и/или натиск/огъване/физическо напрежение/вибрации.
- допълнително добавена аларма (не си писал има ли или няма).
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
- Местоположение: Павликени ; Велико Търново
- Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
- Благодарил/а: 1 път
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
Сутринта извадих буксата, където е релето за мига1и и аварийни. След два часа върнах буксата обратно и нямаше проблем. Тръгнах за работа (на 40км) и по пътя започна отново, но вече мигаше доста по бързо. Като натисна копчето на аварийните, забавя и започва да мига нормално. След около минута спирам копчето и няма проблем т.е спират да мигат. След около минута пак започват. И така до службата. Спирам и изваждам прдпазителя от кутията под капака, след това го връщам и отново няма проблем. Стори ми се, че заден ляв стоп има вода. По обяд ще проверя. Но откъде може да влезе вода в стопа. Освен това сега не отключва от дистанционното, иначе централното работи. Нарочно описвам подробно всичко, защото явно вариянтите за проблема са много, а няма много информация на български. Благодаря помощта. Насоките са ми полезни.
TOYOTA AVENSIS 2.2D4D - 2006
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
Ползвай търсачката .... преди да те е вчесал някой админ или модератор.
Бях писал за рибките, жабите и блатните растения в стоповете на комбито ми:
viewtopic.php?f=26&t=35846
При мен се бяха събрали към 7-8 сантиметра вода. Причини - отворени фуги между пластмасите на стоповете и прокъсани EVA уплътнения между корпуса на стоповете и ръбовете на калника зад стопа. В първият случай ти се пълнят стоповете с вода, но фасунгите се мокрят трудно. Във вторият фасунгите са ти целите във вода, патинирани/ръждясали, горят крушки и ти правят проблеми със светлините.
Адресирай си водата във стоповете преди всичко останало - най-лесно е и е просто и бързо за изпълнение. Източи водата, подсуши всичко вътре и виж дали ще се оправят аварийните. И това ти е донякъде спешно, ако вече не "родило" интеграционното реле, което рестартираш частично с бушона. По симптоми пак наклоняваш към релето ако не е някое от другите.
Бях писал за рибките, жабите и блатните растения в стоповете на комбито ми:
viewtopic.php?f=26&t=35846
При мен се бяха събрали към 7-8 сантиметра вода. Причини - отворени фуги между пластмасите на стоповете и прокъсани EVA уплътнения между корпуса на стоповете и ръбовете на калника зад стопа. В първият случай ти се пълнят стоповете с вода, но фасунгите се мокрят трудно. Във вторият фасунгите са ти целите във вода, патинирани/ръждясали, горят крушки и ти правят проблеми със светлините.
Адресирай си водата във стоповете преди всичко останало - най-лесно е и е просто и бързо за изпълнение. Източи водата, подсуши всичко вътре и виж дали ще се оправят аварийните. И това ти е донякъде спешно, ако вече не "родило" интеграционното реле, което рестартираш частично с бушона. По симптоми пак наклоняваш към релето ако не е някое от другите.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
- Местоположение: Павликени ; Велико Търново
- Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
- Благодарил/а: 1 път
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
Избърсах и подсуших всички букси и цоколи на крушки. Уплътних със силикон навсякъде където може да пропусне вода. Проверих всички кабели.
Накрая забелязах,че по колонката от страна на шофьора има много тънка следа от вода. Явно има теч, но докато не сваля кората на тавана не съм сигурен от къде.
Извадих предпазителя. Запалих колата и услих парното да духа в краката, през определено време изсушавах с климатик. След 40 минути върнах предпазителя и всичко беше наред. Сега няма проблем с аварийнитеа, с теч от тавана.
Благодаря за помоща с електриката.
Накрая забелязах,че по колонката от страна на шофьора има много тънка следа от вода. Явно има теч, но докато не сваля кората на тавана не съм сигурен от къде.
Извадих предпазителя. Запалих колата и услих парното да духа в краката, през определено време изсушавах с климатик. След 40 минути върнах предпазителя и всичко беше наред. Сега няма проблем с аварийнитеа, с теч от тавана.
Благодаря за помоща с електриката.
TOYOTA AVENSIS 2.2D4D - 2006
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
аварийните не спират да мигат Avensis Т25
Ако не протекат стоповете до лятото, си ги извади, изрежи си нови уплътнения (тези които лягат на калника под стопа) поне и ще си решиш проблема задълго. Генералното решение съм ти го дал в темата, автомивка на самообслужване също би ти била полезна. С водоструйката може да мокриш целево за да си провериш за течове.
За теча по колонката, надигни двете черни (при мен) пластмасови лайсни на тавана и виж за листа и корозия под тях. Другия ти вариант за теч е уплътнението между ръба на предното стъкло и края на тавана/купето. Не си писал дали е седан или комби автомобила ти. Ако е комби е възможно да тече и през крепежите на рейлинга (рогата за багажника, надлъжните прътове, или както го знаеш). По мое мнение се замазва със Sika Sikaflex 11FC. Имах подобен проблем на Опела, комби и се оказа че е от ръбовете на ламарините за купето и от болтовете на рейлинга, за 3-4 години това лепило не мръдна и не пропусна вода. А преди си течеше прилично между задното стъкло и ламарината на вратата.
Разбира се изборът на материали и цената им е твое право и винаги имаш последната дума по този въпрос.
За теча по колонката, надигни двете черни (при мен) пластмасови лайсни на тавана и виж за листа и корозия под тях. Другия ти вариант за теч е уплътнението между ръба на предното стъкло и края на тавана/купето. Не си писал дали е седан или комби автомобила ти. Ако е комби е възможно да тече и през крепежите на рейлинга (рогата за багажника, надлъжните прътове, или както го знаеш). По мое мнение се замазва със Sika Sikaflex 11FC. Имах подобен проблем на Опела, комби и се оказа че е от ръбовете на ламарините за купето и от болтовете на рейлинга, за 3-4 години това лепило не мръдна и не пропусна вода. А преди си течеше прилично между задното стъкло и ламарината на вратата.
Разбира се изборът на материали и цената им е твое право и винаги имаш последната дума по този въпрос.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта