Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да, ама според цените им, топ нивото на седана е с над 10000 по-евтин от топ комбито. Не съм задълбавал да сравнявам от кои липсващи екстри идва толкова голяма разлика, но нспример големия 2.0 хибриден мотор го няма за седана.
PS. На мен таблото също е без физически скоростомер.
PS. На мен таблото също е без физически скоростомер.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Когато ги пуснаха по магазините ходих да тesтвам. 2.0 мотора още не беше излязал. Пуснаха го няколко месеца по-късно и само в комби вариант.
Седанът който тествах беше ниско ниво и с дисплей вместо скоростомер. Комбито беше пак ниско ниво и аналогов скоростомер. Хечбек не съм тествал, не ми представлява интерес.
Седанът се държеше малко по-различно от комбито, по добре обезшумен, круиз контрола по-плавно ускоряваше и намаляше.
На C-HR круиза намаля много рязко. Също така LDA е по-дожре настроено на новите короли сравнено с C-HR.
Седанът който тествах беше ниско ниво и с дисплей вместо скоростомер. Комбито беше пак ниско ниво и аналогов скоростомер. Хечбек не съм тествал, не ми представлява интерес.
Седанът се държеше малко по-различно от комбито, по добре обезшумен, круиз контрола по-плавно ускоряваше и намаляше.
На C-HR круиза намаля много рязко. Също така LDA е по-дожре настроено на новите короли сравнено с C-HR.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Дисплей на хеч и комби си има, но от по - високото ниво. А цените на релевантни нива и двигатели са еднакви и в трите варианта.
Toyota Corolla 1.6 e210
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Днес за първи път се качих и шофирах Тойота Корола хибрид-комби.
За първи път също така шофирах ХИБРИД 2.0-170кс.
Прочетох,че комбито е била по шумна от седана.
Не съм шофирал седан и нямам никакви наблюдения,но мога да кажа,че е много обезумена кола.
Качих се на тангентата за около 10км,но имаше доста трафик и неможах да я изпъна както аз исках.
Градско около 20км и разход 4.3-100км.
Прочетох някъде,че е била мудна.
Сегашната ми лична кола е доста повече от 170кс.,и мога да кажа,че изобщо не е мудна за конете.
Спрямо настъпването на десният педал ,трафикаи пиковият час ,разхода е направо невиждано чуден,като се има в предвид,че колата е чисто нова - разхода ще падне още поне литър (пиша литър защото на другите ми автомобили беше толкова и след 70-80,000км,започват да вървят зверски яко )
Единствено което не ми хареса,че няма кои знае какъв комфорт.
Искам да ме извините ,но шофирим скъпички коли и може би не съм кой знае колко обективен в мнението ми за комфортност.
С радост бих добавил тази машинка в колекцията ми
За първи път също така шофирах ХИБРИД 2.0-170кс.
Прочетох,че комбито е била по шумна от седана.
Не съм шофирал седан и нямам никакви наблюдения,но мога да кажа,че е много обезумена кола.
Качих се на тангентата за около 10км,но имаше доста трафик и неможах да я изпъна както аз исках.
Градско около 20км и разход 4.3-100км.
Прочетох някъде,че е била мудна.
Сегашната ми лична кола е доста повече от 170кс.,и мога да кажа,че изобщо не е мудна за конете.
Спрямо настъпването на десният педал ,трафикаи пиковият час ,разхода е направо невиждано чуден,като се има в предвид,че колата е чисто нова - разхода ще падне още поне литър (пиша литър защото на другите ми автомобили беше толкова и след 70-80,000км,започват да вървят зверски яко )
Единствено което не ми хареса,че няма кои знае какъв комфорт.
Искам да ме извините ,но шофирим скъпички коли и може би не съм кой знае колко обективен в мнението ми за комфортност.
С радост бих добавил тази машинка в колекцията ми

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Също съм забелязал осезателна разлика в шума на седан и комби/хечбек...
Проблемът според мен е в самата компановка. Седанът е по-тих поради две причини: задните арки, окачване и т.н. са в багажника, и задните седалки допълнително шумоизолират шумовете, генерирани от тези детайли. И като цяло резонантната площ (и обем) при хечбека/комбито е много по-голяма, позволяваща да 'улови' повече аеродинамични шумове особено в задната турболентна зона (която отново се гаси по-добре при седана заради отделеният багажник.
За мудна - доста от хората се подлъгват по плавното ускорение, което не ти 'къса врата' при превключване и отпускане например на съединител... Иначе хибридите си вървят напълно достойно за мощността...
Разходът - няма да слезе с литър под това, и няма да започне да върви зверски след 70-80х.км... Японците изработват агрегатите достатъчно високотехнологично, за да няма практическа разлика на нов и 'разработен' автомобил - те практически са разработени от нови (затова препоръчват щадене само по време на напасване през първите 1000км)...
За комфорта - комфорта го дава хибридната система
Но като обзавеждане - си е от евтиния клас автомобили...
Проблемът според мен е в самата компановка. Седанът е по-тих поради две причини: задните арки, окачване и т.н. са в багажника, и задните седалки допълнително шумоизолират шумовете, генерирани от тези детайли. И като цяло резонантната площ (и обем) при хечбека/комбито е много по-голяма, позволяваща да 'улови' повече аеродинамични шумове особено в задната турболентна зона (която отново се гаси по-добре при седана заради отделеният багажник.
За мудна - доста от хората се подлъгват по плавното ускорение, което не ти 'къса врата' при превключване и отпускане например на съединител... Иначе хибридите си вървят напълно достойно за мощността...
Разходът - няма да слезе с литър под това, и няма да започне да върви зверски след 70-80х.км... Японците изработват агрегатите достатъчно високотехнологично, за да няма практическа разлика на нов и 'разработен' автомобил - те практически са разработени от нови (затова препоръчват щадене само по време на напасване през първите 1000км)...
За комфорта - комфорта го дава хибридната система

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Писах,че нямам наблюдение върху седана.
Писах,че за първи път шофирам Тойота-дори ако трябва да съм точен за първи път японски автомобил,макар,че е английска сглобка,ако не са ме излъгали ...
За разхода ,дори и да не падне с литър надолу-то 4.3 за мен е изненада.
Дори не знаех,че е възможно да съществува ...
Приус-комби по тих ли е?
Писах,че за първи път шофирам Тойота-дори ако трябва да съм точен за първи път японски автомобил,макар,че е английска сглобка,ако не са ме излъгали ...
За разхода ,дори и да не падне с литър надолу-то 4.3 за мен е изненада.
Дори не знаех,че е възможно да съществува ...
Приус-комби по тих ли е?
- scooby doo
- Мнения: 159
- Регистриран на: 20 Сеп 2010 03:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Ярис XP13 1,33 CVT 2012
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колега, най-добре разходи някой Лексус преди да добавиш Королката към колекцията,щом си по скъпите коли. Там мисля, че и комфорта и разхода ще те впечатлят.
Не се унасяй, живееш в една от най-цървулските държави на света ...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Прочел си ми мислите ...
65,000лв са много пари за Королата,..
Компромиса е малък мотор и никакви екстри за по малко пари...
Ще разучавам разликата между Лексус и Кемри.
Комфорта се усеща,а не се вижда...,човек трябва да шофира поне 100км. градско минимум ,без да слиза от автомобила за да усети какъв е комфорта.
Шофирайте автомобила без да слизате 6-8 часа- има ли това ме боли,онова ме боли,значи сте со возили в стар автобус Чавдар
65,000лв са много пари за Королата,..
Компромиса е малък мотор и никакви екстри за по малко пари...
Ще разучавам разликата между Лексус и Кемри.
Комфорта се усеща,а не се вижда...,човек трябва да шофира поне 100км. градско минимум ,без да слиза от автомобила за да усети какъв е комфорта.
Шофирайте автомобила без да слизате 6-8 часа- има ли това ме боли,онова ме боли,значи сте со возили в стар автобус Чавдар

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Е има разлика... Разликата в цената е под около 30%...
Особено високите класове Лексъси са изключително комфортни - не те боли нищо
Че и върви... Тествано на над 2000км за 2 дни... Ама по цена са тройни на твоя личен автомобил... Едва ли би купил такива за служители
А за шума на седана и комби/хечбек - имах предвид общо наблюдение, обосновано с техническа компановка - просто за обезшумяване на хечбек и комби е нужно много повече 'материал', докато при седана обезшумяването се получава от самосебе си - имаш 'голяма естествена шумоизолация' - задните седалки...
Особено високите класове Лексъси са изключително комфортни - не те боли нищо


А за шума на седана и комби/хечбек - имах предвид общо наблюдение, обосновано с техническа компановка - просто за обезшумяване на хечбек и комби е нужно много повече 'материал', докато при седана обезшумяването се получава от самосебе си - имаш 'голяма естествена шумоизолация' - задните седалки...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Насочих се към Lexus ES300h в понеделник ще направя тест драив 

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Има доста отзиви и сравнения...
На твое място бих разгледал първо ревютата за да мога по-обективно да оценя дали дадено предимство или недостатък са с достатъчно голям приоритет за мен...
Например :
На твое място бих разгледал първо ревютата за да мога по-обективно да оценя дали дадено предимство или недостатък са с достатъчно голям приоритет за мен...
Например :
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз пряко съм сравнявал Аурис и CT200h. Определено Лексъса не си заслужава по-високата цена. На практика си бяха идентичен автомобил.
Примерно има Лексъси без дисплей, ама май не съм виждал алтернативен Аурис без такъв.
Примерно има Лексъси без дисплей, ама май не съм виждал алтернативен Аурис без такъв.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
ES дълго време си бе Камри-то, но май последният модел го направиха умишлено да се различава, и то съществено, за да няма възможност за пряко сравнение..
При всички случаи - ES е евтината линия на Лексъс - 'бюджетния им клас'... Който се опитват да вдигнат по-нагоре към GS след като спряха последния...
При всички случаи - ES е евтината линия на Лексъс - 'бюджетния им клас'... Който се опитват да вдигнат по-нагоре към GS след като спряха последния...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Конкретно сравнение Лексъс IS 300h и Камри хибрид- много сходни като цена, абсолютно сходна задвижваща система (само дето в IS-a е ограничена на 200 Vmax.). Карал съм и двете, и двете ме впечатлиха много като комфорт и возия. Ускоряват почти еднакво. Единственият минус на Лексуса спрямо Камрито е по-малкият му размер, и на задната седалка и на багажника. От друга страна материалите в Лексуса са малко по-премиум (може и да е субективно усещане). Как би бил ЕS-ът- не знам. Силно съжалявам, че махнаха GS-a от гамата си. За мен той определено си струваше паричното изхвърляне, ако човек се реши на кола от този ценови клас. Реално беше наистина по-малкият брат на LS. Човек трябва да тества и двата автомобила и да си реши сам 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Няма как задвижващата система да е абсолютно сходна при положение, че едното е на предно а другото на задно предаване
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта