Не е сигурно... Може да са реализирали ППХ и при хибрида при 'излишък на енергия'...
А показанието - и там не е сигурно



Не е сигурно... Може да са реализирали ППХ и при хибрида при 'излишък на енергия'...
Може би, наистина само не показва нулев разход, а действителност е нулев.
Мислех, че може МГ1 да работи в двигателен режим в такъв случай. Но не е логично, защото ще подава допълнителен въртящ момент на короната, през сателитите. По скоро, би трябвало да работи в "спирачен" режим МГ1, според мен - ако не може в генераторен.slowtraveler написа: ↑14 Ное 2019 22:22 Може да са реализирали ППХ и при хибрида при 'излишък на енергия'...
Ако това е така, изобщо не разбирам логиката на Тойота.
Погледни по-глобално системата...
Е как пък не загрява за 20 минути спускане? И как минава в EV щом докосна леко газта? Ми лятото когато е спрян климатроника и е отворен прозореца пак ли поддържа топло с мотора само при спускане?
Ръмжащ да, на D. Трябва да пробвам спускане с пълна батерия в позиция N и поддържане на скоростта със спирачки.
Колега има огромно значение за среден разход на къси отсечки от основния наклон на маршрута.Никога не сравнявай само в едната посока.Хвани си постоянен маршрут на отиване по нагорнище примерно ще ти е дооста завишен разхода,но на връщане ще си го компенсира задължително като усреднена стойност!Тествал съм го многократно.Затова и ако искам мога да постигна среден разход извън града 3.3 за 40 км ама само в едната посока!nicktodorov написа: ↑14 Ное 2019 22:05 9.7 даде на Trip average за пътуване от Дружба до Малинова долина през Малинов в Младост. Вярно трафика сутринта беше необичайно голям, ама нали уж хибрида там му е силата...
Иначе не съм ръчкал, следвах колоната, стараейки се да не изоставам и да ме засичат бързаци от съседните ленти.
Ако има значение, валеше, маршрута реално изкачване, парното на 22 еко и малко подгрев на седалката на ниската степен.
Нямам логично обяснение защо беше толкова. За сравнение тази вечер от Младост до Люлин почти без трафик, пак без старания за икономичност (освен ранни плавни спирания за регенериране) и trip average 4.5.
Не всичко в един автомобил са само спецификациите на хартия. Вземат се по-скоро много променливи и се покриват задания, които накрая рефлектират върху хартията.nicktodorov написа: ↑14 Ное 2019 22:32 Ако това е така, изобщо не разбирам логиката на Тойота.
Правят по-голям и динамичен хибрид, слагат му по-голяма и тежка батерия, а в същото време я правят по-слаба като к.с.
И ти гледаш на нещата само на хартия. Батерията като абсолютно максимална мощност може да е по-слаба, но в средната си мощност да е по-използваема и по този начин да смъкват разхода.
nicktodorov написа: ↑16 Ное 2019 21:35 с круиз на 125 като има леко изкачване понякога оборотите на мотора отиваха към 4000.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост