Спрямо теоретичната практика отнесена към диагностичната логика, параметрите на старата ми батерия за вътрешно съпротивление бяха 19 mΩ, а на новата 22 mΩ. Което не изключва възможността съпротивлението да не се измерва абсолютно пряко, а да минава през допълнителна обработка спрямо някаква логика, което да изкривява крайния резултат заради различни физикохимични процеси на производство, различаващи се в някаква степен от предварително зададените (очакваните) такива. Изключвам вариант да се е повишило общото съпротивление, защото съм използвал чисто новите медни пластини, а и чисто новите гайки за стягане. Което на теория би допринесло за намаляване на общото съпротивление.
Странно държане на нивото на батерията
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Странно държане на нивото на батерията
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19 Юли 2018 23:32
- Местоположение: София
Странно държане на нивото на батерията
А би ли споделил дали намираш разлика в начина на зареждане, вървене и в разхода на колата с новата батерия?
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Странно държане на нивото на батерията
Няма разлика в начина на зареждане и вървенето. Разходът е съвсем малко минимизиран - с около 0.1-0.2/100.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19 Юли 2018 23:32
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27 Сеп 2019 13:20
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Hybrid
Рециклиране, използвана или нова от Англия
Здравейте,
Взех неразумното решение да си купя хибридна кола втора ръка и батерията кихна след 200 км. След дълги размисли и четене не успях да стигна до решение какво да правя. Някой поръчвал ли е нова батерия от Англия, защото ориентировъчната цена за моята баракуда там е 1200 паунда според официалният сайт на Тойота. Другите два варианта са ясни. Някой тук рециклирал ли е наскоро с резултат и за колко време се закрепи и колко струваше? Видях че Дуневмоторспорт активно рекламират услугата за рециклиране и струвало около 1500-2000 при тях.
Извинявайте ако е писано много по темата, но се опитах да прочета цялата ненужна информация и ме заболя главата от лекции и физични закони, и глупости, които са ми ненужни, защото нито искам да знам как работи хибрида, нито ми трябва. Просто искам да го оправя този кош.
Взех неразумното решение да си купя хибридна кола втора ръка и батерията кихна след 200 км. След дълги размисли и четене не успях да стигна до решение какво да правя. Някой поръчвал ли е нова батерия от Англия, защото ориентировъчната цена за моята баракуда там е 1200 паунда според официалният сайт на Тойота. Другите два варианта са ясни. Някой тук рециклирал ли е наскоро с резултат и за колко време се закрепи и колко струваше? Видях че Дуневмоторспорт активно рекламират услугата за рециклиране и струвало около 1500-2000 при тях.
Извинявайте ако е писано много по темата, но се опитах да прочета цялата ненужна информация и ме заболя главата от лекции и физични закони, и глупости, които са ми ненужни, защото нито искам да знам как работи хибрида, нито ми трябва. Просто искам да го оправя този кош.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 04 Мар 2014 06:41
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Auris Touring Sports Hy
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Странно държане на нивото на батерията
Здравейте!
Да си купите хибрид не е неразумно,но може би сте подходили към покупката неразумно.Напишете каква е колата,година на какви километри е.Батерията може да се рециклира,може да се купи нова.Колегата BOz е правил и двете и е най-запознат с материята.Обърнете се към него,може да Ви помогне.
Да си купите хибрид не е неразумно,но може би сте подходили към покупката неразумно.Напишете каква е колата,година на какви километри е.Батерията може да се рециклира,може да се купи нова.Колегата BOz е правил и двете и е най-запознат с материята.Обърнете се към него,може да Ви помогне.
Toyota Yaris 1.3 VVTi 2003
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Странно държане на нивото на батерията
Аз си купих нова батерия от Англия. Реално не директно от представителство на Lexus, където за RX-а цената е около 2500 паунда ( в БГ - над 10к), а от човек, явно успял да си продаде джипа и без да му се наложи да извърши смяната... Така цената ми се получи съвсем привлекателна - всичко с разходите по доставката (около 150-200лв) ми излезе около 3200лв. За това и препоръчвам да огледате добре за обяви от тамошния ebay - дано имате моя късмет.ahzashtotekupih написа: ↑27 Сеп 2019 13:30 Някой поръчвал ли е нова батерия от Англия, защото ориентировъчната цена за моята баракуда там е 1200 паунда според официалният сайт на Тойота.
Естествено, имате опцията и да сервизирате отделните модули, но аз лично за себе си прецених, че искам да направя тази стъпка и да 'забравя' за батерия за десетина години (99% джипа няма да е мой тогава). Получих нова батерия, произведена 2018, сега поведението е супер, разходът - също.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 24 Ное 2015 17:05
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Странно държане на нивото на батерията
Аз рециклирах моята (смених 7 модула и балансирах всички 28 модули) на Приуса преди 3 месеца и колата работи по-добре от когато я купих преди 4 години. Обаче това не е за всеки и повечето хора няма да се справят добре с рециклирането. Ако колата е на много километри, по-добре нова батерия, защото повечето модули ще са с много намален капацитет.
Цената на Дуневмоторспорт е ОК, но само ако дават поне 100,000км гаранция.
Цената на Дуневмоторспорт е ОК, но само ако дават поне 100,000км гаранция.
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Странно държане на нивото на батерията
Следващия път turbo common rail dpf scr дизел със dct автомат вместо хибрида, по-разумно е от атмосферен HSD хибрид бензин
1) Каква е колата.
2)
Ето една скорошна дискусия (по случайност темата на AlexPP):
viewtopic.php?f=35&t=35410
Като за начало - изчитане на грешката, да не се окаже нещо друго. Препоръчвам да НЕ СЕ чистят грешките - ако са за батерията, колата е във режим, който я предпазва до колкото може от допълнителни щети.
За сервизи - чел съм за Русе (service-hybrid - по случайност имат тема тук - viewtopic.php?f=35&t=32888) и Варна (hybrids bg), не съм прочел оплаквания, но не съм се и ровил много. Купувал съм модули от hybrids bg (Варна), нямам оплаквания, но не съм ползвал лично сервизни услуги. Както и да е, това според мен е за подфорума "сервизи/магазини"

1) Каква е колата.
2)
Писано е МНОГО по темата. Със такова отношение към каквато и да е техника шансовете за добро завършване клонят към нула.Извинявайте ако е писано много по темата, но се опитах да прочета цялата ненужна информация и ме заболя главата от лекции и физични закони, и глупости, които са ми ненужни, защото нито искам да знам как работи хибрида, нито ми трябва. Просто искам да го оправя този кош.
Ето една скорошна дискусия (по случайност темата на AlexPP):
viewtopic.php?f=35&t=35410
Като за начало - изчитане на грешката, да не се окаже нещо друго. Препоръчвам да НЕ СЕ чистят грешките - ако са за батерията, колата е във режим, който я предпазва до колкото може от допълнителни щети.
За сервизи - чел съм за Русе (service-hybrid - по случайност имат тема тук - viewtopic.php?f=35&t=32888) и Варна (hybrids bg), не съм прочел оплаквания, но не съм се и ровил много. Купувал съм модули от hybrids bg (Варна), нямам оплаквания, но не съм ползвал лично сервизни услуги. Както и да е, това според мен е за подфорума "сервизи/магазини"

gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
Странно държане на нивото на батерията
Boz, можеш ли да посочиш цена на една клетка и имаш ли представа в какво състояние са тези предлагани нови в Alibaba за около 70лв./брой.
Странно държане на нивото на батерията
BOz, ...разсъждавайки върху това, че с новите елементи в батерията разхода е намалял едва с нищожните 0,1- 0,2/100км. в мен се породи въпрос.
Какво ще се случи ако тази батерия на Приуса "умре"?
1. Ще върви, но с разход на нормален конвенционален автомобил?!?
2. Ще дава грешки в системата и ще откаже да се движи?!?
...благодаря предварително
Какво ще се случи ако тази батерия на Приуса "умре"?
1. Ще върви, но с разход на нормален конвенционален автомобил?!?
2. Ще дава грешки в системата и ще откаже да се движи?!?
...благодаря предварително
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Странно държане на нивото на батерията
Ако ти умре батерията няма от къде да дойде ток да развърти MG1, който развърта коляновия вал на ICE и по този начин пали бензина.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Странно държане на нивото на батерията
Последното от Биро ме накара да взема крайното решение-карам до 9 години и продавам,ако не- главоблъскам се след 10 години,и започвам да задавам подобни въпроси като колегите по-горе.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Странно държане на нивото на батерията
Нямам никаква идея. И честно казано лично аз не бих направил такъв експеримент, колкото и да си падам по експериментите. Освен ако някой друг не си даде автомобила и финансира съответния експеримент. Тогава би ми станало интересно.stoyankirov написа: ↑01 Окт 2019 15:11 имаш ли представа в какво състояние са тези предлагани нови в Alibaba за около 70лв./брой.

В тази тема съм споделил нещо по този въпрос.stoyankirov написа: ↑04 Окт 2019 16:02 1. Ще върви, но с разход на нормален конвенционален автомобил?!?
В общия случай да. Стигне ли се до проблем в батерията, най-вероятната развръзка е отказ на автомобила. Въпрос на време е кога от движимо ще се превърне в недвижимо имущество.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Странно държане на нивото на батерията
Един въпрос
,що не им слагате по един кабел и да ги ретрофитнете тия хибриди.
Да ползвате нощната тарифа.

Да ползвате нощната тарифа.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта