Затова обмислям 'да го побългаря' - гумените вентили нямат проблеми (дори май имам няколко останали от Джипката) с захвата, а с фиксацията на датчика...
При гумените датчикът се хваща по същият начин - с централен болт.
Проблемът е, че ''китайския' датчик е с ябълка за преместване положението му (датчикът може да се върти на около 60-70градуса спрямо вентила когато се отхлаби болта)...
При гуменият вентил площта на контакта между вентила и датчикът ще е много по-малка, и може просто да счупи датчика. Затова и обмислям дали една шайбичка между гуменият вентил и датчика няма да помогне...
П.С. отново провери за твоя колега - ако колата му е европейка - тези датчици (315МХц) няма да работят. Ако колата е 'американка', то пък европейски датчици (433МХц) ще бъдат невидими за колата
