


При градско шофиране автомобилът винаги регенерира често... На дизелака ми регенерираше на всеки около 120-150км (компютърът даваше справка за среден пробег между регенерации, последна регенерация, средно време за регенерация и т.н.)..
* при смесване 200:1 (обемни) 2Т масло има незначителен ефект върху смазочните качества на дизела
* продаваните в Южна Африка горива отговарят на стандарта за смазочни качества на дизеловото гориво и осигуряват достатъчна защита на горивните помпи и дюзи
* нискосерният дизел, продаван от SASOL(явно местният им 'Лукойл') съдържa смазочни присадки, които са много по-ефективни от 2Т маслото.
* при смесване 200:1, 2Т маслото има незначителен ефект върху цетановото число.
* Няма измерен ефект върху всичките регулирани/следени параметри на дизела при добавяне на 2Т масло при съотношение 200:1
* 2Т масло съдържа около 16ppm цинки, или повече, в зависимост от партидата и формулата
* следите от цинк в дизела водят до значително увеличаване наслагванията върху инжекторите.
* тестовете с двигател показват че при 16 часов тест ДВГ със 200:1 смес, губи около 2% от мощността си заради наслагвания върху дюзите, риск, който е приложим за всички комън-рейл дизли, но също така може да влоши наслояванията и при по-стари ДВГ.
* автомобилите с DPF могат да имат намален живот на DPF заради натрупвания на сажди и метални наслоявания (б.пр. например цинк) при ползване на 2Т масло.
Горепосочените резултати изясняват много от масовата дезинформация за използването на 2Т масло в дизела, и осветляват защо и прозводителите на гориво и на двигатели не препоръчват добавянето на всякакви афтърмаркет присадки, включително 2Т масло към горивото. ...
Ха, казваш, че трябва да вярвам на .... 'някой', който едва ли си е отварял двигателя, но смята, че 'заради лошото гориво не му върви половин-милионника', и затова му добавя масло, щото леля му така е чула, че съседа и говори?
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта