Смяна на течността с помощник: Трябва нивото в казанчето да се вижда /може и отвън през пластмасата/ и старата течност се изпомпа с педала през задно дясно колело докато остане минимално количество с ниво близо до помпата, при което казанчето е почти празно, но на дъното има все пак някакви грамове от старата течност колкото да не влезе въздух в помпата. Това изисква внимателно и често следене на нивото от зорко око. При това положение казанчето се пълни с нова течност и се помпа докато новата течност избута старата /различава се по цвят/и протече чиста течност от задно дясно колело. После от всяко следващо по-близко към помпата колело, т.е. задно ляво, предно дясно, предно ляво. Така не се налага обезвъздушаване. Излишно е промиване и продухване- течността е 700-800 г, като са останали 5 или 10 г. от старата - какво от това.
Нивото в казанчето по време на работа
се следи и долива често.
Който се захване да го прави трябва да е развивал спекли щуцери на спирачки, т.е. не просто да е чел из форумите как става, а на практика да е развивал такива резби.
Учебни занимания, само предупреждавам, могат да доведат до смяна на спирачни цилиндри или деликатна шлосерска работа, престой на колата върху трупчета и допълнителни разходи.
Успех за тези, които са навити да се оцапат.
