MK4 ,MKIV ,Dampened Crank Pulley и други работи:)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
MK4 ,MKIV ,Dampened Crank Pulley и други работи:)
Значи първо към Колегата veilside
Първо изкам да кажа евала за избора на втомобил (дори и да се повтарям или потретвам) ,както и за ентусиазма да го правиш.
Сега нека да ти обясна некои неща за въпросното Crank Pulley...
ДА има много супри на които то е сменено ,и да те си карат много без да къртят маховици. Да чудесен Ъпграйд е ,НО НЕ И ЗАТЕБ. Причината е ,че това не е просто КОЛЕЛО ,това е критичен балансер във тези мотори както съм писал и преди. Тея които са го сменили ,мотора им е подготвен и е минал така наречения FULL ENGINE ASSEMBY BALANCE + BluePrint - тва значи баланс НА всички движещи се чудеса по мотора и мога да ти кажа със много голяма сигурност ,че във България или във Гърция такъв баланс не мож напраи ,поради простата причина че машините на които са правят струват мноооогооо стотици Хиляди долари ,SoundPerformance for example си правят тоз баланс на единственото место където може във приемлив радиус тука което е един сервиз дето прави 90% NasCar мотори на 100мили от тях!
Та ако изкаш да си сигурен ,че балансера нема да ти излети и да ти почупи разни неща - просто сменяш 15 годишния балансер със brand new from the Dealer. Ако изкаш да е лек ,рискуваш ... ако си късметлия да си докарал динамичния баланс на мотора ,може и да караш много километри без проблеми - аз лично не бих рискувал никога ,щото излетял маховик на супра ти реже краката много бързо и безобразно...
Първо изкам да кажа евала за избора на втомобил (дори и да се повтарям или потретвам) ,както и за ентусиазма да го правиш.
Сега нека да ти обясна некои неща за въпросното Crank Pulley...
ДА има много супри на които то е сменено ,и да те си карат много без да къртят маховици. Да чудесен Ъпграйд е ,НО НЕ И ЗАТЕБ. Причината е ,че това не е просто КОЛЕЛО ,това е критичен балансер във тези мотори както съм писал и преди. Тея които са го сменили ,мотора им е подготвен и е минал така наречения FULL ENGINE ASSEMBY BALANCE + BluePrint - тва значи баланс НА всички движещи се чудеса по мотора и мога да ти кажа със много голяма сигурност ,че във България или във Гърция такъв баланс не мож напраи ,поради простата причина че машините на които са правят струват мноооогооо стотици Хиляди долари ,SoundPerformance for example си правят тоз баланс на единственото место където може във приемлив радиус тука което е един сервиз дето прави 90% NasCar мотори на 100мили от тях!
Та ако изкаш да си сигурен ,че балансера нема да ти излети и да ти почупи разни неща - просто сменяш 15 годишния балансер със brand new from the Dealer. Ако изкаш да е лек ,рискуваш ... ако си късметлия да си докарал динамичния баланс на мотора ,може и да караш много километри без проблеми - аз лично не бих рискувал никога ,щото излетял маховик на супра ти реже краката много бързо и безобразно...

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
За масите. Освен ако ти не можеш да ми покажеш некакво друго инфо - моито мнение е ,че МК3 и МК4 имат МНОГО малка разлика във масите (и определено не е да нямат нищо общо).
Нема значение ,че Тойота са търсили 2 години от какъв точно МатРиал да правят мокета на МК4 ,тя пак си тежи и тежи МНОГО ,защото е правена за GT автомобил... Колко точно ги водят много не ме интересува защото има поне 2 стандартна за измерване на мерене Curb Weight ,единственото стандартизирано е GVWR - само и точно то е 2 тона на тия коли;)
Единствения начин да я видиш колко тежи ,качи я на добър кантар - доколкото си спомням че на Марко Супрата от Sound Performance се видеше Stock Weight ,и я беха мерили нещо от сорта на 3600+ което е мисля към 1.7тона. За мен лично ,като седя аз вътре ,имам си музиката и така нататъка ... ами изтрелвам си КЪМ 2 тона !
Нема значение ,че Тойота са търсили 2 години от какъв точно МатРиал да правят мокета на МК4 ,тя пак си тежи и тежи МНОГО ,защото е правена за GT автомобил... Колко точно ги водят много не ме интересува защото има поне 2 стандартна за измерване на мерене Curb Weight ,единственото стандартизирано е GVWR - само и точно то е 2 тона на тия коли;)
Единствения начин да я видиш колко тежи ,качи я на добър кантар - доколкото си спомням че на Марко Супрата от Sound Performance се видеше Stock Weight ,и я беха мерили нещо от сорта на 3600+ което е мисля към 1.7тона. За мен лично ,като седя аз вътре ,имам си музиката и така нататъка ... ами изтрелвам си КЪМ 2 тона !
Последно промяна от LordDigital на 14 Юли 2007 01:01, променено общо 2 пъти.

Da to4no tova napravih i az,priteglih ia zaedno s oshte niakolko avtomobila na dosta to4en kantar s elektronna skala....Suprata mi tejeshe to4no 1650 KG sas muziki i taka natatuk......ostanalite avtomobili sred koito beshe i edin jeep si pokazaha sashtite kilogrami kakto sie v kataloga im....LordDigital написа: Единствения начин да я видиш колко тежи ,качи я на добър кантар - доколкото си спомням че на Марко Супрата от Sound Performance се видеше Stock Weight ,и я беха мерили нещо от сорта на 3600+ което е мисля към 1.7тона. За мен лично ,като седя аз вътре ,имам си музиката и така нататъка ... ами изтрелвам си КЪМ 2 тона !
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Забравих да спомена ,че спора ви със Джамие за тва колко ти била мощна колата понеже си давал 13-ки на Бoжура? е разбирасе безмислен... Единствения начин да се види неква връзка межу Power и 1/4 Миля е терманлата скорост ,която при тебе не е мерена.
Специално Божура е пълен ТАшАК за коли със задно ,мога да ти обясня какво точно да направиш за да се изтрелваш добре на бетона там ,НО гаранции не давам понеже аз лично съм се пускал 2-3 пъти на тая писта със шкода Рапид 130;) ,ма мисълта ми е ,че съм попадал на писания на братята Поляци на СупраФорума които имаха същия проблем ,на много подобна бетона писта във Полша и знам как са го разрешили.... не е да са октрили топлата вода просто уцелиха правилната техника за подготовка на IRS автомобил за стартове на бетон.
И не на последно място ,ша ми е интересно да видя какви са ти кривите на мотора ,ако я завъртиш на Дайно.
Специално Божура е пълен ТАшАК за коли със задно ,мога да ти обясня какво точно да направиш за да се изтрелваш добре на бетона там ,НО гаранции не давам понеже аз лично съм се пускал 2-3 пъти на тая писта със шкода Рапид 130;) ,ма мисълта ми е ,че съм попадал на писания на братята Поляци на СупраФорума които имаха същия проблем ,на много подобна бетона писта във Полша и знам как са го разрешили.... не е да са октрили топлата вода просто уцелиха правилната техника за подготовка на IRS автомобил за стартове на бетон.
И не на последно място ,ша ми е интересно да видя какви са ти кривите на мотора ,ако я завъртиш на Дайно.

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Тве странно ,може да си имал и нещо друго като проблем. На дайно съм виждал да въртят пред мене са поне 3 Супри над 600 коня ,които си беха със заводските балансиори.veilside написа:brand new from Toyota UK.....Mejdudrugoto v Burgas ima koi da balansira sistemata no si e dosta trudoemka zada4ka....znam 4e zvu4i absurdno no horata imat tozi stend ot Neftohim burgas,vsashnost privatizirali sa go!.Mogat da balansirat rotori vartiashti se s 15000 oborota....
И как разрешихте проблема със изкъртените Маховици ,ако не е тайна?

Otnosno bojura si napulno prav,imenno za tova shte si vzimam SkyLine... biggrin.gif ,vse pak ako spodelish tainata shte sum ti blagodaren.Za sega niamam namerenie da si trosha kolata po betonata pista,skoro shte hodia na novoto dino v sofia i shte publikuvam grafikite.Mejdudrugoto sega sum s map samo na 1 bar i kapaziteta na motora e na 60% ot vazmojnostite si.Skoro shte pravia novi mapove za razli4no gorivo i boost nadiavam se da dostignem 1,8 bara s 100 oktanovia ot OMV...
Sega sum s triple plate na HKS i slojihme dva puti po zdravi boltove,dosta goliama doza loctite i mnogo mnogo iako zatiagane....a ina4e trosheneto na stock puley ne stava oshte ot purvoto zavurtane na motora,pri 40 gradusova temperatura otvun,vklu4en klimatik i palene na gumi v jegata se stroshi i vtoria sled 1 mesec karane!LordDigital написа:Тве странно ,може да си имал и нещо друго като проблем. На дайно съм виждал да въртят пред мене са поне 3 Супри над 600 коня ,които си беха със заводските балансиори.veilside написа:brand new from Toyota UK.....Mejdudrugoto v Burgas ima koi da balansira sistemata no si e dosta trudoemka zada4ka....znam 4e zvu4i absurdno no horata imat tozi stend ot Neftohim burgas,vsashnost privatizirali sa go!.Mogat da balansirat rotori vartiashti se s 15000 oborota....
И как разрешихте проблема със изкъртените Маховици ,ако не е тайна?
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Tez sym vizdal da gi slagat na 1JZ ,ama pak na balansirani motori:) Vsysnost ne beha titan - Koi po dqvolite KUPUVA ot tiq KRETENI? (Osven onzi ludia sys Burgaskata MK4-kaveilside написа:Mislia 4e tova e po dobria variant za Dampened Crank Pulley

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
2 Pyti po-zdravi ,smisal ARP?veilside написа:Sega sum s triple plate na HKS i slojihme dva puti po zdravi boltove,dosta goliama doza loctite i mnogo mnogo iako zatiagane....a ina4e trosheneto na stock puley ne stava oshte ot purvoto zavurtane na motora,pri 40 gradusova temperatura otvun,vklu4en klimatik i palene na gumi v jegata se stroshi i vtoria sled 1 mesec karane!LordDigital написа:Тве странно ,може да си имал и нещо друго като проблем. На дайно съм виждал да въртят пред мене са поне 3 Супри над 600 коня ,които си беха със заводските балансиори.veilside написа:brand new from Toyota UK.....Mejdudrugoto v Burgas ima koi da balansira sistemata no si e dosta trudoemka zada4ka....znam 4e zvu4i absurdno no horata imat tozi stend ot Neftohim burgas,vsashnost privatizirali sa go!.Mogat da balansirat rotori vartiashti se s 15000 oborota....
И как разрешихте проблема със изкъртените Маховици ,ако не е тайна?
Goliama doza Loctite ... dano da dyrzi...

Ta kakvo predlagash otnosno betona,vsashnost moiata supra nikoga ne e bila zamervena na Bojurishte....horata si izmisliat razni neshta 4uti nedu4uti ot forumi.....edinstveno na kaloianovo se puskah niakolko puti pri koeto se stroshi Carbona na RPS...s keramikata na HKS se 4ustvam mnogo po dobre,nishto 4e niama pripluzvashtia moment.Vsashnost kakto moje bi znaesh,bez lunch control mnogo trudno se postigat hubavi vremena s getraga,za sujalenie moia ne e natsroen oshte i vremenata mi na kaloianovo biaha zamereni samo vednuj,sas normalni gumi i pone okolo 100 m predi finala nabih spira4ki ot strah 4e pistata e kusa....prosto si minah po inerzia i vremeto beshe 13.....ne mislia 4e shte e problem da se postignat s tozi set up koito imam vremena ot ranni 11,no draga ne mi e strast i niamam za cel da dokazvam sposobnostite na suprata,tia otdavna se e dokazala....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта