тресе двигателя на Авенсис- бензин
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Миланов » 27 Сеп 2019 02:24
Миланов
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 106 пъти
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от vfr800 » 27 Сеп 2019 14:09
vfr800
- Avensis_fen
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10 Авг 2019 11:11
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: AvensisT25 2.0 бензин
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Avensis_fen » 27 Сеп 2019 15:10
От информацията на колегата Миланов имам проблем с дългосрочната корекция на впръсканото гориво. Стойността му трябва да бъде 0 или едноцифрено число, а при мен е положително двуцифрено 14.80.
Премахнах катализатора и изчезнаха грешките 0420 и 0430 за намалена ефективност.
Колата стана малко по-добре, но продължава да смърди на бензин и да си тресе.
Въпроса е каква е следващата стъпка, която трябва да предприема?
Опитвам се сам да си оправя колата, защото майсторите покрай мен нямат нужните умения и когато видят мотор с директно впръскване вдигат ръце.
По-лесно им е да ремонтират Опели и Голфове....

- Прикачени файлове
-
- ТОЙОТА1.jpg (240.64 KiB) Преглеждано 3219 пъти
Avensis_fen
vfr800
- Avensis_fen
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10 Авг 2019 11:11
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: AvensisT25 2.0 бензин
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Avensis_fen » 29 Сеп 2019 12:17
Няма да бутам нищо по-колата само ще карам. Надявам се ECU-то да се самоадаптира и да намали обогатяването на горивната смес, че мирише на бензин, не се трае.
Всичко съм проверил по-тази кола и считам, че проблемите и не са механични, а софтуерни. Вярно, че няма никакви записани грешки, освен изменение на параметрите на живите данни .
Явно ЕКУ-то влиза в някакви зададени аварийни режими от които, представа си нямам как да го изкарам и преведа в нормално състояние.
Avensis_fen
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 13 Фев 2018 19:10
- Местоположение: софия
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от CYNIC » 30 Сеп 2019 14:23
Вчера ми се случи нещо странно. При спускане по една не толкова стръмна улица малко преди да спра напълно двигателя угасна. Това ми се е случвало и преди но тогава бях заредил в шел (от тогава не зареждам там). Тогава двигателя имаше съвсем леки смущения в работата и предположих, че е скапан бензина. Та някой има ли идея какво може да е освен скапания бензин???
До колегата vfr800 : Със или без климатик оборотите са на 600. Но понякога е на 620-30 оборота( тогава не тресе ) пак със или без климатик.
CYNIC
- Avensis_fen
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10 Авг 2019 11:11
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: AvensisT25 2.0 бензин
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Avensis_fen » 30 Сеп 2019 15:32
Провери като запалиш колата, дали мирише на студен и загрял мотор на бензин, поне при мене го има и май съм за подмяна на инжектори.
Така, като гледам на къде отива темата за " тресенето на Авенсис-бензин" направо е станала бюлетин на препатили собственици от тоя проклет двигател.

Avensis_fen
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 106 пъти
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от vfr800 » 30 Сеп 2019 16:32
vfr800
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от memorex » 30 Сеп 2019 20:12
Здр.Avensis_fen написа: ↑29 Сеп 2019 12:17 Благодаря за съвета!
Няма да бутам нищо по-колата само ще карам. Надявам се ECU-то да се самоадаптира и да намали обогатяването на горивната смес, че мирише на бензин, не се трае.
Всичко съм проверил по-тази кола и считам, че проблемите и не са механични, а софтуерни. Вярно, че няма никакви записани грешки, освен изменение на параметрите на живите данни .
Явно ЕКУ-то влиза в някакви зададени аварийни режими от които, представа си нямам как да го изкарам и преведа в нормално състояние.
Значи ли това че си проверил изправността на MAF,MAP,TEMP,VACUUM сензори .Не съм сигурен какво от тези има на твоя двигател но те определят/дават сигнал към ЕCU за определяне на к-вото гориво спрямо масата ва въздуха.Ако е без маф то трябва да мери вакуум в смукателния колектор.От прикачения файл се вижда стойност за маф и сигурно има такъв .А и тази ст-ст нещо е с отклонение.
При колегата CYNIV на който гасне без газ също може да е от MAF датчик
memorex
- Avensis_fen
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10 Авг 2019 11:11
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: AvensisT25 2.0 бензин
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Avensis_fen » 30 Сеп 2019 20:50
Колата има всички изброени от теб датчици. MAF-a дефакто е дебитомера, който само съм го почистил.
Как разбра, че в MAF-a има отклонение?
Срещам трудности при намиране на коректните стойности/спецификации на живи данни при изправен двигател, за да ги сравня с моите.
Поздрави

Avensis_fen
- Avensis_fen
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10 Авг 2019 11:11
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: AvensisT25 2.0 бензин
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Avensis_fen » 03 Окт 2019 10:23
Може да ми се сбъдне най-лошият кошмар, че съм за смяна дюзи.
На Techstream-а има опция за тест на инжекторите и ми изкара различни стойности в проценти, които бяха в голяма разлика.
Въпроса е как да ги проверя, за да съм сигурен, че проблема е в тях?

Avensis_fen
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 14 Мар 2019 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25
- Получена благодарност: 8 пъти
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от KrasimiR » 03 Окт 2019 11:52

KrasimiR
- Avensis_fen
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10 Авг 2019 11:11
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: AvensisT25 2.0 бензин
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Avensis_fen » 04 Окт 2019 23:04
Някой колега да е преминал през такава процедура с бензинови дюзи ?
Avensis_fen
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 106 пъти
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от vfr800 » 05 Окт 2019 12:05
Summary
After more than ten years since the first AZ appearance we can evaluate the series as a whole.
Specs. Power output and torque - are consistent with the average level of asian analogs, and in most cases provides enough thrust-weight ratio (except perhaps medium-SUVs).
Direct injection. D-4 did not cause significant performance gain or improvement in fuel efficiency compare to conventional motors of AZ series, and performs primarily "environmental" objectives. But increased cost of maintenance and repair of the "excess" components is enough to once again make sure of worthlessness and harm of using direct injection engines on the low-forced natural aspirated engines. Although 1..2AZ-FSE are more reliable than a terrible 3S-FSE, ordinary 1..2AZ-FE with multipoint injection are less of a problem. Not to mention that because of an incurable idling low rpm problem (with the attendant vibrations) such cars driving is uncomfortable. Small note - in 2008 the known asian auto-repairer wrote: "but the progress is not standing still, and MFI soon be will be replaced by DI", but in reality the D-4 history has developed somewhat differently.
vfr800
- Avensis_fen
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10 Авг 2019 11:11
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: AvensisT25 2.0 бензин
тресе двигателя на Авенсис- бензин
Мнение от Avensis_fen » 05 Окт 2019 13:39
Този двигател има 4 сонди, 2 преди катализатора, които съм ги сменил с нови и работят в допустимите норми. Другите 2 сонди са със втулки след премахване на първият катализатор, вторият си е на мястото.
Определено манипулацията с катализатора си заслужаваше, защото ми изчезнаха грешките 0420 и 0430 за ниска ефективност.
След като понавъртях малко километри мога да кажа, че колата е доста по-пъргава в ниските и не ми е светвал чека, като на други колеги с такъв мотор.
Единственото, което ми показва, като проблемни стойности са на Short Trim и Long Trim, които може да са предизвикани от дюзи, проблем с цилиндрите и т.н.
Вчера се опитахме да закачим Авенсиса на почистваща машина на Бардал, която да промие дюзите с препарат без да се демонтират.
За съжаление, не успяхме да я свържем, поради "страхотното" изпълнение на горивната система и наблъскани смукателни колектори.
Накрайниците на машината, не могат хубаво да се захванат за горивопроводите и имаше вероятност, като се създаде налягане да се откачат.
"Ех... прав беше моят приятел, като ми викаше взел си дизелов мотор, който върви на бензин"

Avensis_fen
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 3 госта