
За клиентите на Тойота Карком Варна
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Благодарности за споделеното - явно трябва да се избягва 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
При удар се чупят пластмасови части от броните, в които се захващат поне 3-4 вида щипки. Някои от които не са налични и идват с доставка. Това е време. За по-евтино и бързо правят кърпежи и често сглобките остават незахванати в краищата или по други места нещо остане да не е наред. При кърпеж пласмасата се нагрява и може кривото да остане недобре изправено, а за корите под мотора и подкалниците /в 90 % от случаите счупени при удара/, към които бронята също се захваща може и труда да не са си направили да видят какво става там. След което бронята виси като прани гащи на тел. Затова там са оставени ръцете им. Не само в тоз сервиз.
Качествен ремонт се прави с нова броня и точния комплект щипки, съответните кори и подкалници. После са бояджиите наред с грунда и боите. Но това е скъпо.
Ако си плащаме ремонтите сами- избираме сами. В случая да имаме избор остава сложно намерение.
Качествен ремонт се прави с нова броня и точния комплект щипки, съответните кори и подкалници. После са бояджиите наред с грунда и боите. Но това е скъпо.
Ако си плащаме ремонтите сами- избираме сами. В случая да имаме избор остава сложно намерение.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
За клиентите на Тойота Карком Варна
Добър ден на всички. Не съветвам никого да извършва ремонт на автомобили във филиал на Тойота Варна. След лека повреда по колата я ремонтирах в официален сервиз, само защото е ИМЕ! Колата е закупена от тук преди половин година и е изминала 3500 километра. От ремонта получих колата като нова, но отне повече от месец. След половин година започна да се събира вода в стоповете. Дойдох в сервиза, казаха ми, че ще сменят с нови. Променен. Година по-късно пак същата история. Отидох в официалния сервиз, казаха, че гаранцията е изтекла, а смяната струва 1700 лева. Поръчах фарове от Хамбург, свалих старите и видях, че купето на колата под фаровете беше цялото ръждясало, нямаше антикорозионно покритие и просто задните фарове бяха намазани със силикон вместо гумени гарнитури!!! Новата ми кола се превърна в ръждясало старо желязо!!! Където се вижда, прекрасно са го направили, а където не се вижда, само да стига за една година, докато свърши гаранцията! И това е официален сервиз на Toyota! Помислете десет пъти преди да ремонтирате любимата си кола там.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Одобрих мнението Ви, но моля да приложите и снимки, за да онагледите щетите.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
А и гаранцията срещу корозия не е ли там поне 10-12 години?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Каква беше "леката" повреда, с която се започна...
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 25 Юли 2023 06:43
- Местоположение: Varna
- Автомобил: Toyota C-HR 2023
- Обратна връзка:
За клиентите на Тойота Карком Варна
Много хора ни казваха "Ще има да чакате минимум 1 г." - да ама не, Карком Варна приеха поръчката края на Април 2023 а колата е при нас края на Юли 2023! Неверотно бързо изпълнение, при това с уникален НОВ цвят с който се очакваше да я забави. Благодарим за бързото изпълнение! Взехме си чисто новият автомобил за 3 месеца с уникален цвят, уникален номер, регистриран и обслужен на 100%. Прекрасни хора, препоръчваме ви на всеки решил да си закупи Toyota.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Хаха - един човек да е доволен от Карком Варна - най-лошият дилър и сервиз, които съм срещал... Както се вижда от колеги - не съм единственият..
Т.е. вариантите са три - или изведнъж са се променили, или сте имали късмет, или сте получили пари за рекламата - все пак сте рекламна агенция
Т.е. вариантите са три - или изведнъж са се променили, или сте имали късмет, или сте получили пари за рекламата - все пак сте рекламна агенция

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Сервиза май е добре вече.
Последно останах доволен.

"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Какво включваше 100% обслужване на чисто нов автомобил, че и от това сте доволни? 

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Съмнява ме да има отговор.... Защото зачистих таговете, с които бе наситено мнението и вероятно рекламната агенция не е доволна от резултата 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- venciru
- Мнения: 223
- Регистриран на: 09 Юли 2020 15:21
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla 1.6 CVT 2020
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Не е само един доволен. Аз засега не мога да кажа нищо - правени ми са само три обслужвания. Само за отношението при поръчката и покупката мога да кажа добри думи.Кумът ми е много доволен (не е рекламна агенция) и си подържа Ярис-а там откакто го е купил 2008 г. от тях нов. Сега вече не го кара и толкова много де - купиха си 2020 г. ново 3008.
Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице. И казаното от мен в никакъв случай да не се счита за категорична препоръка и/или провокация към други лица.
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Дано да са се пооправили, защото бяха доооста зле (с нови автомобили, взети от тях)... Но ме съмнява, съдейки по опита на близки приятели (неспособност да се справят с гаранционен автомобил)...
Относно поръчката - след среща с Карком приятел директно им тегли една и започна да си купува колите от София - доста по-евтино и оперативно от Карком... Дали причината за това е Карком - не знам - възможно е да се представят различни условия на дилърите, но фактите са си факти.
Относно поръчката - след среща с Карком приятел директно им тегли една и започна да си купува колите от София - доста по-евтино и оперативно от Карком... Дали причината за това е Карком - не знам - възможно е да се представят различни условия на дилърите, но фактите са си факти.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- venciru
- Мнения: 223
- Регистриран на: 09 Юли 2020 15:21
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla 1.6 CVT 2020
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Сигурно е така.Не споря за нещо, което не съм изпитал лично. Не зная нищо за други дилъри. Тази ми е първата лична нова кола, която пазарувам (като изключим една през далечната 1981г. от Кореком-а) и нямам никакви лични впечатления. На мен юли 2020 ми направиха отстъпка 7500 лв. от цената на табела, сайта и т.н. Падаха се около 15 %. За мен си беше добра оферта и съм доволен от цената и обслужването при покупката. Колата я произведоха и я получих за по малко от три месеца. Исках цвят, салон и най високото ниво.
Може и да не ми поярвате, но тогава пообиколих доста преставителства и получавах оферти. Когато им отговарях, че имам по изгодно предложение, навсякъде въпросът беше -"Ааааа, ясно! Били сте при ..име... от Тойота, нали?" Та за сервизът не мога да кажа нищо - нито добро, нито лошо. Но за горното мога. В петък бях за трето обслужване - ...име... още работи там. Съжалявм, че докато чаках (около 25 мин.) постоянно имаше клиенти и не можахме да си поговорим.
Декларирам, че не съм рекламна агенция и нито аз, нито членове от семейството ми имаме нещо общо с Карком!
Ама то аз и не ги хваля де като сервиз, фирма и т.н.
Може и да не ми поярвате, но тогава пообиколих доста преставителства и получавах оферти. Когато им отговарях, че имам по изгодно предложение, навсякъде въпросът беше -"Ааааа, ясно! Били сте при ..име... от Тойота, нали?" Та за сервизът не мога да кажа нищо - нито добро, нито лошо. Но за горното мога. В петък бях за трето обслужване - ...име... още работи там. Съжалявм, че докато чаках (около 25 мин.) постоянно имаше клиенти и не можахме да си поговорим.
Декларирам, че не съм рекламна агенция и нито аз, нито членове от семейството ми имаме нещо общо с Карком!
Ама то аз и не ги хваля де като сервиз, фирма и т.н.

Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице. И казаното от мен в никакъв случай да не се счита за категорична препоръка и/или провокация към други лица.
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта