Стартиране на турбината при различни обороти
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15 Авг 2019 16:40
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 2006
Стартиране на турбината при различни обороти
Здравейте,
Извинявам се, ако се повтарям, но не намерих темата да е дискутирана.
Карам Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 177 к.к., ноемрви 2006та. Когато всичко е наред, колата е пъргава в ниските обороти, турбината стартира на 1800 оборота и като цяло върви много добре. От известно време забелязвам, че на моменти в ниските обороти е доста тромава да не кажа, като "умряла", ускорява бавно и турбината се включва на 2500 оборота, след което върви нормално. Все още не съм забелязал кога точно се проявява проблема, по-скоро е когато си поиска (без оглед, дали е загряла или студена, може и да греша), но се редуват- ту е окей, ту е тромава. Преди седмица я обслужвах, като беше сменен и горивен филтър. Специално поисках и диагностика, заради този проблем, която не показа нищо притеснително. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, имате ли представа каква може да е причината? Благодаря!
Извинявам се, ако се повтарям, но не намерих темата да е дискутирана.
Карам Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 177 к.к., ноемрви 2006та. Когато всичко е наред, колата е пъргава в ниските обороти, турбината стартира на 1800 оборота и като цяло върви много добре. От известно време забелязвам, че на моменти в ниските обороти е доста тромава да не кажа, като "умряла", ускорява бавно и турбината се включва на 2500 оборота, след което върви нормално. Все още не съм забелязал кога точно се проявява проблема, по-скоро е когато си поиска (без оглед, дали е загряла или студена, може и да греша), но се редуват- ту е окей, ту е тромава. Преди седмица я обслужвах, като беше сменен и горивен филтър. Специално поисках и диагностика, заради този проблем, която не показа нищо притеснително. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, имате ли представа каква може да е причината? Благодаря!
Стартиране на турбината при различни обороти
Здр.
Аз бих проверил пиербург клапана,вакуумните маркучи и бууст сензора за начало.
Аз бих проверил пиербург клапана,вакуумните маркучи и бууст сензора за начало.
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15 Авг 2019 16:40
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 2006
Стартиране на турбината при различни обороти
На мен ми забиваше по същия начин. EGR, колектор и дебитомер. Сваляне и почистване. След това се оправи.
Стартиране на турбината при различни обороти
Здравейте. Имам Rav4 /2002 D4D От известно време не може да се изфорсира между 3000 и 5000 оборота или по точно се усеща някаква тяга и едно люлеене напред назад.
Интересното е че това го прави на дълъг път и при скоро с 90/100км.
Колата си върви нормално на ниски обороти и речеш да изпревариш чукна трета и се получава горе описания проблем.А на магистрала няма проблем 3/4 к обороти
Ходих на сервиз но те не могат да хванат проблема. По комп. Нищо
Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели някакво решение
Интересното е че това го прави на дълъг път и при скоро с 90/100км.
Колата си върви нормално на ниски обороти и речеш да изпревариш чукна трета и се получава горе описания проблем.А на магистрала няма проблем 3/4 к обороти
Ходих на сервиз но те не могат да хванат проблема. По комп. Нищо
Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели някакво решение
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Стартиране на турбината при различни обороти
Като начало почисти хубаво ЕГР-а.
Само имай предвид, че след като то почистиш, трябва известно време да покараш, като се стараеш малко да я поиздуваш, ама умерено и трябва да тръгне.
Само имай предвид, че след като то почистиш, трябва известно време да покараш, като се стараеш малко да я поиздуваш, ама умерено и трябва да тръгне.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Cecko
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28 Май 2019 19:35
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T27 1.8
- Благодарил/а: 7 пъти
Стартиране на турбината при различни обороти
Аз съм със същия проблем, но с 1CD 2.0 116hp. Като загрее и турбото надува когато си поиска, днес за малко тотално спря, на никакви обороти не искаше да работи, след 1 км се оправи... и няма никакви грешки. Ще следя темата.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Стартиране на турбината при различни обороти
При мен се оказа, че пропуска пиербург клапана.Отворих го и го почистих, разпънах леко ГОЛЯМАТА пружинка, буталцето с мембранката беше позадирало в цилиндъра.С водна шкурка го поизлъсках, сглобих и колата литна.Не мога да я позная, разхода падна, върви и не пуши както преди.Вече 2000км няма никакъв проблем.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Стартиране на турбината при различни обороти
Някой би ли споделил къде се намира Пиербург клапана и по- специално при Авенсис Т27.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта