Вярно няма такива знаци в българския ЗДвП и правилника към него но за всеки средно интелигентен човек трябва да е ясно какво се прави. За съжаление на нито един българин не му беше ясно.

Караме си по магистралата, аз в лява лента, застигам този от дясната, като си мисля, че както е видно на табелата той ще премине в дяната (аварийната). Стигайки вече до 10-15м преди ограничителните табели (С4.1 "Ограничителна табела") и виждайки, че автомобила в дясната лента не си промена посоката на движение трябваше да предприема екстремно понижаване на моята скорост на движение, за да избегна ПТП. Престроих се зад идиота, който си продължи движението направо (дясна лента -> дясна лента) вместо да премине надясно (дясна лента -> аварийна лента) и започнах да наблюдавам в огледалото как ще се предвижват останалите. И всички до един си продължаваха направо без да спазят указанието на пътния знак.
По пътя навръщане се повтори същата ситуация - 100% от българите не знаят как правилно да се престроят при такива табели.
Още по-лошо впечатление ми направи ситуацията при която от две платната се събираха в едно (на немски - Reißverschlussverfahren, на английски - Merge (traffic), на български - не зная, но предполагам "цип-принцип"). Ето една графика, която описва как е правилно (зелени и сини автомобили) и как е грешно (червени и сини автомобили)
Излишно е да казвам как се престрояваха автомобилите по Хемус. То не беше каране "броня в броня", "калник в калник".. решиш да пусна един, то после не можеш да потеглиш, цяла върволица се нанизва след него.
А ето и защо се нарича "цип-принцип":
