Здравейте колеги, интересува ме къде в България може да бъде настроен 2зз-ге двигател на Тойота Селика с Apexi електрониката (то си е нов компютър на автомобила) и според вас дали има смисъл от колектор или само от катализатор до крайно гърне генерация. В момента имам един Суифт Спорт със цяла генерация (ама там колектора е 4-2-1 , не като при Селиката 4-1 и разликата във ниски и средни е огромна, а е оптимизирана и електрониката е настроена).
П.С. не бях писал доста време , че бях във друг форум с друг автомобил, а именно Сивик Таип Р , 8-ма генерация/стоков и вече продаден/ и Сузуки Суифт спорт 2008/с интейк ,колектор,генерация,чип,окачване/ , но ще идвам пак в редиците

П.С.2 идеята е,че в чужди форуми гледам доста се усеща повишение на конските сили при средни обороти на Селиката и малко повече нютони(след Апекси), като я прави по-добра всекидневка и по-приятна за каране.