
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22 Апр 2015 19:24
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
в кои модели може да се намери LSD ? гледам тук един Lexus RX300 и май ще се скрапира 

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Пишете ми за какво ви трябва и може да помогнем...
Колегата е наясно и ще потвърди колко ноу хау е вложен.
Колегата е наясно и ще потвърди колко ноу хау е вложен.
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Търся си зъбни колелца от 4та и 5та предавка.
Ако някой има счупена кутия, бих оценил високо, ако ми заеме колелцата за известно време.
Имам идея да разтоваря малко откъм обороти кутията, но за да ми изработят поръчкови колелца, ще ми трябват мостри.
И те така.
Ако някой има счупена кутия, бих оценил високо, ако ми заеме колелцата за известно време.
Имам идея да разтоваря малко откъм обороти кутията, но за да ми изработят поръчкови колелца, ще ми трябват мостри.
И те така.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Здравейте
Аз съм с Рафче 2002 година, бензин, на около 1500 оборота се получава вибрация за кратко в купето, като вибрация от хидротрансформатор. Когато я купих, като че ли я нямаше и постепенно изгря. Мисля, че може да е каре на кардан или хлабина в трансмисията. Имат ли някаква серийна болка по споменатите места ? Кутията е ръчна, не е автомат. Смених и съединител, японски Aisin, когато я качвам на баирче или голям тротоар, замирисва на съединител, без да форсирам нещо особено. Вашите така ли са. Някакво мнение, ще ми е от полза
Аз съм с Рафче 2002 година, бензин, на около 1500 оборота се получава вибрация за кратко в купето, като вибрация от хидротрансформатор. Когато я купих, като че ли я нямаше и постепенно изгря. Мисля, че може да е каре на кардан или хлабина в трансмисията. Имат ли някаква серийна болка по споменатите места ? Кутията е ръчна, не е автомат. Смених и съединител, японски Aisin, когато я качвам на баирче или голям тротоар, замирисва на съединител, без да форсирам нещо особено. Вашите така ли са. Някакво мнение, ще ми е от полза
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
И аз съм с Aisin и си мирише при почти минимално натоварване.
На самата кутия има отвори за вентилация, каквито няма на всяка кутия.
Вибрацията на всяка предавка ли се появява?
Не съм запознат XA20 да има такива проблеми серийно. По-скоро е изолиран случай при теб.
На самата кутия има отвори за вентилация, каквито няма на всяка кутия.
Вибрацията на всяка предавка ли се появява?
Не съм запознат XA20 да има такива проблеми серийно. По-скоро е изолиран случай при теб.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Още не ме дразни, но са появява при по голям товар, примерно баир нагоре и при ускорение от ниски обороти, а аз имам малко вредния навик да ускорявам от 1200 оборота. Появява се точно на 1600 оборота за кратко. Когато я купих преди 3 000 км като че ли не бях забелязал, но е възможно и да е имало. Подобна на брум е, в купето и от опит би трябвало да е каре на кардан ( да не е гъвкаво) или някъде хлабина в диференциал, раздатка. При прегледа на колата когато я купих нямаше забележки, та питането ми основно е дали имат някакъв сериен проблем? Ще я вкарам в сервиза да я прегледам иначе и ще пиша резултата
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17 Авг 2019 19:23
- Местоположение: Gabrovo
- Автомобил: Toyota Rav4 D4D 2.0 116ps
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Здравейте колеги!
Имам въпрос относно LSD на моята Рав 4 Д4Д 2.0 второ поколение 2002година. Бях чел в някакъв английски форум, че всички Рав4, 2-ро поколение, преди фейслифта(тези с правоъгълните фарове за мъгла) са с LSD отзад. Вярно ли е? И ако не е как да разбера, дали пък случайно не съм с LSD. И един въпрос към колегите, които предлагат LSD - на каква цена?
Имам въпрос относно LSD на моята Рав 4 Д4Д 2.0 второ поколение 2002година. Бях чел в някакъв английски форум, че всички Рав4, 2-ро поколение, преди фейслифта(тези с правоъгълните фарове за мъгла) са с LSD отзад. Вярно ли е? И ако не е как да разбера, дали пък случайно не съм с LSD. И един въпрос към колегите, които предлагат LSD - на каква цена?
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Някои JDMски Rav4.2 са със LSD, има и европейски еднорози, тъй като LSD е било опция (макар и скъпа) като допълнително оборудване.bbb написа: ↑17 Авг 2019 19:32 Здравейте колеги!
Имам въпрос относно LSD на моята Рав 4 Д4Д 2.0 второ поколение 2002година. Бях чел в някакъв английски форум, че всички Рав4, 2-ро поколение, преди фейслифта(тези с правоъгълните фарове за мъгла) са с LSD отзад. Вярно ли е? И ако не е как да разбера, дали пък случайно не съм с LSD. И един въпрос към колегите, които предлагат LSD - на каква цена?
И не, не е вярно. В противен случай нямаше да ги "раждаме" тези таралежчета с доставката от другия край на света.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
След доста главоблъскане относно как да бъдат подобрени светлините, бе взето решение да се спести време и беше инсталиран един кит на Осрам - 9726CW, иначе казано -LEDriving HL H4 Gen2 .
Много култуно направено, предвидено е да се използват заводските гумени капаци за фаровете, всичко си стана както беше описано в инструкцията за инсталация.
Твърде вероятно ще се наложи да дадете малко пространство около пасажерския фар, за да монтирате крушата, без да я счупите.
Ето как изглежда положението на пътя:
Има един недостатък- вероятно поради по-ниския товар, индикацията за дълги светлини на таблото не сработва... Всякакви идеи са добре дошли.
Препоръчвам този ъпгрейд.
... и подменихме предишните джанти с едни други японски, за да не ни е скучно:

Много култуно направено, предвидено е да се използват заводските гумени капаци за фаровете, всичко си стана както беше описано в инструкцията за инсталация.
Твърде вероятно ще се наложи да дадете малко пространство около пасажерския фар, за да монтирате крушата, без да я счупите.
Ето как изглежда положението на пътя:
Има един недостатък- вероятно поради по-ниския товар, индикацията за дълги светлини на таблото не сработва... Всякакви идеи са добре дошли.
Препоръчвам този ъпгрейд.
... и подменихме предишните джанти с едни други японски, за да не ни е скучно:

Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
От клипа виждам, че не е добро положението с лед крушките. Много са разпръснати настрани извън пътя, а дългите осветяват пътя лошо със сенки и петна. Вероятно ефекта е от липсата на лупи.
Това го коментирам като сравнение с фабричните би-лед фарове на Toyota.
Това го коментирам като сравнение с фабричните би-лед фарове на Toyota.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Като че ли добре отрязва, но камерата може и да лъже - трудно е да се прецени по такова видео......
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
С лупи определено ще бъде по-концетрирано и по-контролирано разсейването.
На дълги се образува нещо като "тунелно" осветяване, но за мен усреднено е в пъти по-добре.
На дълги се образува нещо като "тунелно" осветяване, но за мен усреднено е в пъти по-добре.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Този модел, както и аналогичният му Филипс, поне на тестовете показват отлично отрязване светло/тъмно на къси.
Skydiver, много ли греят след известно време работа и забелязал ли си да отслабват леко, когато загреят? И с какви халогенни крушки ги сравняваш?
На мен обаче друго не ми е ясно. Навсякъде визуалните сравнения показват по-добра осветеност (става въпрос за тези серии на Осрам и Филипс), в сравнение с хубава халогенна лампа. Странното е техническите им данни показват друго и не мога да разбера откъде идва това разминаване между техническите данни и субективно възприемане на осветеността. Давам пример. Най-силната позволена Осрам Н7 е актуалния найт-брейкър лазер. Светлинния поток му е 1500 лумен при цветна температура вероятно 3900К (цветната температура я преполагам на база другите цокли, защото конкретно за Н7 не я пишат). Аналогичният му ЛЕД Н7 втора генерация е с поток само 1215 лумен при цветна температура 6000К. Халогенните Н4 са със светлинен поток 1650/1000 лумен (дълги/къси) при цветна темп.3900К , а ЛЕД Н4 като на skydiver са 1517/1258 лумен при 6000К. Тук малко странно късите са по-силни от халогенния аналог, дългите по-слабо. Странна работа...
Skydiver, много ли греят след известно време работа и забелязал ли си да отслабват леко, когато загреят? И с какви халогенни крушки ги сравняваш?
На мен обаче друго не ми е ясно. Навсякъде визуалните сравнения показват по-добра осветеност (става въпрос за тези серии на Осрам и Филипс), в сравнение с хубава халогенна лампа. Странното е техническите им данни показват друго и не мога да разбера откъде идва това разминаване между техническите данни и субективно възприемане на осветеността. Давам пример. Най-силната позволена Осрам Н7 е актуалния найт-брейкър лазер. Светлинния поток му е 1500 лумен при цветна температура вероятно 3900К (цветната температура я преполагам на база другите цокли, защото конкретно за Н7 не я пишат). Аналогичният му ЛЕД Н7 втора генерация е с поток само 1215 лумен при цветна температура 6000К. Халогенните Н4 са със светлинен поток 1650/1000 лумен (дълги/къси) при цветна темп.3900К , а ЛЕД Н4 като на skydiver са 1517/1258 лумен при 6000К. Тук малко странно късите са по-силни от халогенния аналог, дългите по-слабо. Странна работа...
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Карам основно през деня.
Ще си направя тест при първа възможност, но засега не съм забелязал отслабване след известно време, но не съм се и старал да го гледам.
Предполагам, че тук усещането за "по-светло/по-осветено" идва може би от температурата.
Не е изключено и да играят с позицията на самия диод...
Наклонил съм фаровете в такава позиция, че хем да не заслепявам насрещно движещите се, хем и аз да виждам. Засега е ок, никой не е присветнал.
Дали ще си запазят показателите, само времето ще покаже.
Ще си направя тест при първа възможност, но засега не съм забелязал отслабване след известно време, но не съм се и старал да го гледам.
Предполагам, че тук усещането за "по-светло/по-осветено" идва може би от температурата.
Не е изключено и да играят с позицията на самия диод...
Наклонил съм фаровете в такава позиция, че хем да не заслепявам насрещно движещите се, хем и аз да виждам. Засега е ок, никой не е присветнал.
Дали ще си запазят показателите, само времето ще покаже.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE
Сега виждам, че си питал за температурата.Двигателист написа: ↑06 Окт 2019 19:27Skydiver, много ли греят след известно време работа и забелязал ли си да отслабват леко, когато загреят?
Пипал съм ги с ръка, според мен Т е под 60 градуса, но днес ще извадя спусъка и ще ги стрелна

Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта