Акумулатора на хибрида
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 04 Мар 2014 06:41
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Auris Touring Sports Hy
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Акумулатора на хибрида
Привет!
Честито със здраве и безаварийно.Ток може да се подаде и отпред.Като отворите предния капак в ляво(в дясно ако сте с лице към колата)има табло с релета и предпазители.Отваряте червеното капаче и там е положителния извод( плюса). Ако колата е била запалена не би трябвало колата да изгуби токовете,защото през това време акумулатора се зарежда,но ако сте разучавали колата на изгасено положение е съвсем нормално да не запали.Относно акумулатора се процедира,както към обикновен акумулатор на кола.Мисля,че можеше през менюто на колата да видите напрежението на акумулатора,но не се сещам как ставаше.
Честито със здраве и безаварийно.Ток може да се подаде и отпред.Като отворите предния капак в ляво(в дясно ако сте с лице към колата)има табло с релета и предпазители.Отваряте червеното капаче и там е положителния извод( плюса). Ако колата е била запалена не би трябвало колата да изгуби токовете,защото през това време акумулатора се зарежда,но ако сте разучавали колата на изгасено положение е съвсем нормално да не запали.Относно акумулатора се процедира,както към обикновен акумулатор на кола.Мисля,че можеше през менюто на колата да видите напрежението на акумулатора,но не се сещам как ставаше.
Toyota Yaris 1.3 VVTi 2003
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
Акумулатора на хибрида
Привет и честита придобивка!
Аз съм на подобен хал в момента, акумулатора ми заминава, но от 1 месец все още се държи.
Както каза колегата, можеш да даваш ток отпред. На бомбето на амортисьора има един стърчащ болт, на който хващаш масата, а вътре в черната бушонна кутия е + терминала.
Цената на ново акумулаторче Бош е около 150-60-170 лева, зависи как го намериш.
Това е ОЕМ номера: S46B24R
Това са данните, които ми даде моя човек за Боша: 45Ah/330A, (ляв +, двоен терминал (японски автомобили)), 238x129x227, B00 - без борд, BOSCH S4
Можеш да провериш волтажа по много лесен начин, ето клипче:
1. Натискаш Power, без да пипаш спирачката.
2. Задържаш Display бутона
3. Пускаш и спираш габаритите 4 пъти от лостчето
4. Пускаш Display и вече си в сервизното меню.
5. Натискаш Menu горе вдясно на тъч екрана, а не физическия бутон
6. Избираш Display check
7. Избираш Vehicle signal check и воала
Ако волтажа е под 12 волта, акумулатора сигурно е изтощен или има нужда от смяна.
Моят показва 9.8, 10.5, но колата продължава да пали без ядове. Само присветва червения тригълник понякога, но след като изпише Ready, се маха и всичко работи нормално.
Тоя месец се надявам да го сменя най-накрая, че само ми излизат разни разходи
Аз съм на подобен хал в момента, акумулатора ми заминава, но от 1 месец все още се държи.
Както каза колегата, можеш да даваш ток отпред. На бомбето на амортисьора има един стърчащ болт, на който хващаш масата, а вътре в черната бушонна кутия е + терминала.
Цената на ново акумулаторче Бош е около 150-60-170 лева, зависи как го намериш.
Това е ОЕМ номера: S46B24R
Това са данните, които ми даде моя човек за Боша: 45Ah/330A, (ляв +, двоен терминал (японски автомобили)), 238x129x227, B00 - без борд, BOSCH S4
Можеш да провериш волтажа по много лесен начин, ето клипче:
1. Натискаш Power, без да пипаш спирачката.
2. Задържаш Display бутона
3. Пускаш и спираш габаритите 4 пъти от лостчето
4. Пускаш Display и вече си в сервизното меню.
5. Натискаш Menu горе вдясно на тъч екрана, а не физическия бутон
6. Избираш Display check
7. Избираш Vehicle signal check и воала

Ако волтажа е под 12 волта, акумулатора сигурно е изтощен или има нужда от смяна.
Моят показва 9.8, 10.5, но колата продължава да пали без ядове. Само присветва червения тригълник понякога, но след като изпише Ready, се маха и всичко работи нормално.
Тоя месец се надявам да го сменя най-накрая, че само ми излизат разни разходи

Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14 Яну 2014 21:40
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Авенсис 2.0; Приус 2
Акумулатора на хибрида
Благодаря. Днес го свалих, не влизах в багажника като йога(аз съм 105кг), благодарение на добри хора от форума, които бяха качили клипче как се отваря задната врата. Зарядното ми е автоматично и направо ми изписа Error. Утре ще започна да се оглеждам за нов. Старият е 35Ah.
Акумулатора на хибрида
Вчера най-накрая смених акумулаторчето
Клетото си беше оригиналното, издеянило е 15 години и 210 000 км.
Новият е по-голям, но има доволно място и влезе без никакви проблеми.
Марката е Bosch, тежи 12 килограма и Еконт ми взеха 12 лева за доставка
Цената за която го взех е 120 лева с отстъпка от приятел, иначе е 150 лв., мога да съдействам с отстъпка, ако имате нужда.
По-трудното беше да извадя всички глупости, които бях натъпкал в багажника и коритото отдолу, отколкото самата смяна на батерията

Клетото си беше оригиналното, издеянило е 15 години и 210 000 км.
Новият е по-голям, но има доволно място и влезе без никакви проблеми.
Марката е Bosch, тежи 12 килограма и Еконт ми взеха 12 лева за доставка

Цената за която го взех е 120 лева с отстъпка от приятел, иначе е 150 лв., мога да съдействам с отстъпка, ако имате нужда.
По-трудното беше да извадя всички глупости, които бях натъпкал в багажника и коритото отдолу, отколкото самата смяна на батерията

- Прикачени файлове
-
- IMG_0856.JPG (299.29 KiB) Преглеждано 13691 пъти
-
- IMG_0857.JPG (349.22 KiB) Преглеждано 13691 пъти
-
- IMG_0858.JPG (147.89 KiB) Преглеждано 13691 пъти
-
- IMG_0859.JPG (171.65 KiB) Преглеждано 13691 пъти
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Акумулатора на хибрида
Дефинирай вентилация?
Вдясно има вентилация, там където влиза черния въздуховод. Той покрива само горния отвор, а отдолу си стои отворено.
Вдясно има вентилация, там където влиза черния въздуховод. Той покрива само горния отвор, а отдолу си стои отворено.

Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Акумулатора на хибрида
Не виждам проблем - това не е натоварен акумулатор и не изисква интензивна вентилация....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Акумулатора на хибрида
Сложих стария да го заредя веднага, след като го свалих, вчера го изключих на 13.5 волта, тая сутрин го меря - 11.5
Май и за лампа на палатка няма да мога да го ползвам

Май и за лампа на палатка няма да мога да го ползвам

Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Акумулатора на хибрида
Ами умряла му е клетка - какво да го правиш
За палатката - цял Приус имаш
Един американец си бе направил от Приуса електроцентрала и бе много доволен - вкарва си приуса в гаража на вилата (да, направи добра вентилация за отвеждане на изгорелите газове, а гаража не е във вилата), сложи един як инвертор, направи ел-инсталация до вилата и си я захранваше без проблеми до около 20кВт...
Хвалеше се, че резервоар му стигал за над седмица престой там..


Хвалеше се, че резервоар му стигал за над седмица престой там..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Акумулатора на хибрида
Черното маркуче би трябвало да излиза през калника, това което си го оставил със стария акумулатор. Лошото е че не пасва дирекнто на БОШ-овете...



Акумулатора на хибрида
Това черното, тънкото маркуче не мисля, че е вентилация, а по-скоро някакъв дренаж, ако случайно изкипи акумулатора 

Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Акумулатора на хибрида
Отдолу на коритото си имаше дупчица за дренаж. Ако случайно изкипи акумулатора, гняста ще излезе през нея, а изпаренията ще излязат отдясно през отдушника на купето. Всичко е цветя и рози
Колата си работи нормално, вече не ми присветва червения триъгълник при палене, а волтажа е винаги над 12

Колата си работи нормално, вече не ми присветва червения триъгълник при палене, а волтажа е винаги над 12

Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта