RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
АГР клапан
Незнам как да кача снимките.Изписва ми твърде голям формат.Но -check engine, check vsc, check 4wd.След из1истване ,на тестера ми отчита 0 грешки и след това при палене на таблото на колата ми изписва за секунда -initial check, wsc 4wd.И след около 15, 20 км ми светва чек лампата , изписва ми гореспоменатите грешки и след още малко каране колата влиза в авариен режим.
- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
АГР клапан
Просто форматирайте снимките в нормален размер или ги направете с по-ниска резолюция...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
АГР клапан
Единственото, което ми идва наум е да свалиш дросела и да отвъртиш черният пластмасов капак, в който е електирческата част. Има едни контакти, които биха могли да ти правят мизерии. Напръскай с контактен спрей и ги почисти. Има и едни пластмасови зъбни колела, виж им зъбите. Това е снимка от миналата седмица. Чистим грешката и светва пак и така, докато не установихме това:
- Прикачени файлове
-
- 22.PNG (817.98 KiB) Преглеждано 4600 пъти
АГР клапан
Благодаря ,ще пробвам днес първо със стария .А ти говориш за дросела.Там от двете му страни има ел.
АГР клапан
Пробвай и със стария ЕГР да отвориш електрическата част и да почистиш контактните пластини. 6 болтчета държат черния капак. Това горе е дросел, дадох го просто за пример, на какво попаднах. Огледай добре всякакви куплунги и кабеляци водещи към двете- ЕГР- а и дросела.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
АГР клапан
И на мен ми се наложи да сменям счупени зъбни колелца (близо 5-6 зъба), само че на страничните стъкла. Но като резервни части ги предлагаше само една фирма от Канада, която не дистрибутира в Европа освен с "брекзита". Та си ги поръчах през тях и ми излезе около 60 лв. бройката.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
Е, хуморът е хубаво нещо. Пък и аз не влагам абсолютно нищо лошо. Даже съжалявам, че англичаните вероятно ще излязат от ЕС и частите, които купуваме от тях ще станат по-скъпи... Фирмата, която предлага подобни зъбни колела е американска "Twos R Us". Може някога да ти е в помощ. Ето пример - счупеното и новото:
RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
Добър вечер на всички. И понеже моите моторчета на стъклата функционират добре , а проблемът е друг да подам още малко обяснение. Поръчах си по интернет mini vci j2534 и Techstream_Setup_V13.00.022, скоба за вадене на дефтунги. Дошли са и от утре започвам да разглобявам пак двигателя.Ходих до Варна за три дни и се консултирах с стари приятели и стигнах до извода , че някъде съм допуснал грешка при ремонта на двигателя.Какво ще се окаже ще пиша.За това е форума , да си помагаме .Човек се учи от грешките.Разбрах ,че след като няма гешки а при контакт дава за кратко инициал чек, оъначава , че някоя от системите на двигателя не сработва добре с екюто на мотора и каквато и да е диагностика не може да бъде конкретна .Какво ще излезе ще пиша.. 

RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
Добро утро.Измина ,месец, но какво да се прави трябва и на работа да ходя.Та да поясна докъде съм стигнал. Това с техстрийм ми скъса нервите докато го подкарам.Първо не можах да извлека драйвъра на кабела на W10 x64.Изнамерих от една позната един 32 битов лаптоп и тръгна но когато вляза в живи данни програмата блокира.Един приятел ми изпрати от Варна версията Techstream 12.00.127 и всичко тръгна ,но незнам как е при другите при мен има някакво забавяне.Например като вдигна оборотите в програмата се променят след секунда , две.Това нормално ли е незнам. При смяната на дефтунгите се оказа ,че на 1ви цилиндър съм сложил 2 дефтунги една върху друга. Понеже преди година бях сменял в Варна точно на него. Беше я иъдухал. Оригиналните са с меден цвят а всички други са пак медни но са с някакво покритие и изглеждат като алуминиеви, но са медни. Това е заблудило шлайфиста и мен и така.Това се оправи.После пак светва чека.Разплетох всички кабели , проверих ги, здрави са , почистил съм всички букси с контакт спрей. Днес и утре пак ще тествам.
RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
Забавянето е нормално. Ако искаш бързо опресняване си избираш няколко параметъра и си ги отваряш в друг прозорец, като следиш само тях.
RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
Здравейте.И понеже обещах да пиша ето ме пак.След много проби ,правих от двата ЕГРа един и др. купих един преперат за почистване на сажди от стъклата на камина.Понеже не успях да разглобя клапанчето на ЕГРа и по него винаги оставаха някакви отлагания и изпускаше,та с този препарат и с една четка за рисуване успях да почистя перфектно леглото и клапанчето до пълното му и плътно затваряне.Не е за вярване.Стана като новия.Монтирах стария ЕГР вече напълно почистен.Самото киснене и почистване само на механичната част е много бавно и може би уби всичките ми желания да си купувам повече дизелов автомобил.Запалих колата и направих един пробег около 100 км всичко е ок.Чекинга не светва колата си върви добре всичко работи перфектно.Досега съм изминал около 4000 км ивсичко е наред.И разхода ми падна доста. Дъщеря ми пак е радостна да я кара.Остава да видим какво ще реши съдът на 25.10 за катастрофата.Дано да ми платят някой евро ,че ми струва доста нерви.Та незнам но с новия ЕГР нещо не се сработи компа.Иначе са едно към едно еднакви.Благодаря на всички които се отзоваха по темата конкретно.И безаварийно шофиране !!! 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта