Офтопик
► Виж съдържание
Алуминиевите не се кривят толкова лесно, но както казва WOLF - е по-вероятно да спукаш алуминия, но това става при доста по-сериозни усилия...
Стоманената наистина е по-пластична...
Дефакто за 30+ години съм кривил до неузнаваемост (т.е. бракувани) стоманени джанти, но алуминиева съм изправял само леки козметични 'ефекти', които се забелязват на 'струга' при смяна на цял комплект гуми...
Относно TPMS - да уточним понятията... Вентилът е това, което спира изпускането на въздуха... Той не се е променил от времето на велосипедите.. И се намира вътре в стеблото
Стеблото на вентила е това, което влиза в джантата, и обикновено за него е закрепен TPMS сензора.
Стеблото също съм уверен, че се сменя... Да, възможно е да се наложи да се разглоби сензора от стеблото...
Стоманената наистина е по-пластична...
Дефакто за 30+ години съм кривил до неузнаваемост (т.е. бракувани) стоманени джанти, но алуминиева съм изправял само леки козметични 'ефекти', които се забелязват на 'струга' при смяна на цял комплект гуми...
Относно TPMS - да уточним понятията... Вентилът е това, което спира изпускането на въздуха... Той не се е променил от времето на велосипедите.. И се намира вътре в стеблото

Стеблото на вентила е това, което влиза в джантата, и обикновено за него е закрепен TPMS сензора.
Стеблото също съм уверен, че се сменя... Да, възможно е да се наложи да се разглоби сензора от стеблото...