Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 08 Апр 2019 23:35
- Местоположение: Асеновград
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Проблем с студено палене на тойота корола версо, 2.0 D4D, от няколко месеца имам колата, забелязах че първото палене сутрин когато е студено под 4-5 градуса и подгряващите свещи подгряват си запалва нормално. Но когато е по топло 10-15 градуса и подгряващите свещи не се използват в запалването, колата пали доста по трудно и повече върти и се замисля 2-3 секунди преди да запали. качих клип в youtube, които може да го погледне и даде идея какъв може да е проблема. иначе след като запали проблеми няма. набира супер и и разхода е нормално 6-7 на сто.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Пробвай когато заработи и преди да загасне, както прави в клипа, да подадеш леко газ.Прилича ми на износен SCV клапан.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 08 Апр 2019 23:35
- Местоположение: Асеновград
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
в клипа аз е изгасвам , веднага след като запали. притесняваме тези детонации и тресене преди да запали. затова три пъти е запалвам да се види по добре проблема.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Направи качествена диагностика и виж как са дюзите.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Сега се заслушах внимателно.Самото притрисане го има на всяка тойота при палене.Моята е същата и вади същия звук.На клипа мислех че сама гасне, а то си я гасил ти.Ако това тресене/чукане е продължително след запалване тогава вярно е за притеснение.Вероятно чукат дюзите, но иска диагностика.Пиши ми на лични градски сме, ще я закача да я тестваме.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Имам подобен проблем с паленето на студен старт.някаква информация какво излезе може ли ?
Оправи ли го това палене и на къде на се насоча и аз.
Оправи ли го това палене и на къде на се насоча и аз.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Да, паленето на колегата се оправи...
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 09 Авг 2019 06:46
- Местоположение: Razgrad
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 D4D 2004
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
И как се оправи проблема на колегата? Може ли да споделите. И как мога да разбера дали ми е заминал SCV клапана? Някой ако може да помага.Става въпрос за Корола Версо 2.0 Д4Д 2004
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Здравейте, няма причина поне за сега да отварям тема, защото проблем с паленето нямам! По скоро искам да се похваля колко култивирано пали малкото дизелче !
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Хубаво че пусна музика да не се чува как култивирано трака.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Колега, искаш да кажеш че трака по шумно от обичаен дизел, че е по шумен спрямо други такива двигатели или е по-шумен от хибрид да речем? Преди да тръгне ЦД-то на Стинг има интервал , в който работи мотора, точно след запалването и ясно се чува тихата му работа, даже нарочно отворих прозореца. Други колеги, нека да изкажат как оценяват децибелите на този тип двигател ! Приятна вечер и успешна предколедна седмица!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10 Окт 2020 13:34
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Тойота
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Здравейте.Може ли да попитам каква беше причината за да пали по този начин тойота,че и моята пали по същия начин.
Проблем с студено палене на тойота корола версо 2.0 d4d
Здравейте,
понеже в този форум, от доста време насам прави впечатление, че никой не си довършва темите с проблеми, не дава обяснение за крайното ефективно решение на проблема си , ще опитам да не съм такъв егоист.
И така - "проблем студено палене". Ето как палеше колата преди .........години, в най-студената пловдивска зима, която аз си спомням.
С панадето на температурите през тазгодишния зимен сезон нямаше и помен от този сравнително бърз старт от клипа, при който ме беше страх да държа много стартера и вероятно щеше да запали и от първия път.
Няма палене при температури под 3, 4 градуса. Въртене пет , шест пъти на стартер и чак тогава запалване с облак сиво бял дим. След това никакви проблеми с паленето или дима до следващото голямо изстиване за над 5, 6 часа на студено.
След смяна на акумулатор, от където започваме всички, добавки, смяна на бензиностанции и др. Се стигна до това: Когато от сервиза ми се обадиха да ми кажат , че освен дихтунги и уплътнения някакви, трябва да сменят и гайките около разпръсквачите, майстора каза, че дюзите и леглата им са като - "ДОНБАС", въглищна мина.
Плюс това три заминали подгревни свещи. Естествено смяна и на четирите.
И така - дихтунги, гайки, уплътнения, о-пръстени, 4-ри подтревни свещи, гарнитура на капака, някакви дребни гарнитури и труд - 566 лева с 1 година гаранция от сервиза.
Сега колата пали с ......."подухване". Няма нужда да въртя ключа.
Ето така смятам , че трябва да изглеждат темите с проблеми по нашите коли. Конкретика, решения, СУМИ.
Благодаря за вниманието.
понеже в този форум, от доста време насам прави впечатление, че никой не си довършва темите с проблеми, не дава обяснение за крайното ефективно решение на проблема си , ще опитам да не съм такъв егоист.
И така - "проблем студено палене". Ето как палеше колата преди .........години, в най-студената пловдивска зима, която аз си спомням.
С панадето на температурите през тазгодишния зимен сезон нямаше и помен от този сравнително бърз старт от клипа, при който ме беше страх да държа много стартера и вероятно щеше да запали и от първия път.
Няма палене при температури под 3, 4 градуса. Въртене пет , шест пъти на стартер и чак тогава запалване с облак сиво бял дим. След това никакви проблеми с паленето или дима до следващото голямо изстиване за над 5, 6 часа на студено.
След смяна на акумулатор, от където започваме всички, добавки, смяна на бензиностанции и др. Се стигна до това: Когато от сервиза ми се обадиха да ми кажат , че освен дихтунги и уплътнения някакви, трябва да сменят и гайките около разпръсквачите, майстора каза, че дюзите и леглата им са като - "ДОНБАС", въглищна мина.
Плюс това три заминали подгревни свещи. Естествено смяна и на четирите.
И така - дихтунги, гайки, уплътнения, о-пръстени, 4-ри подтревни свещи, гарнитура на капака, някакви дребни гарнитури и труд - 566 лева с 1 година гаранция от сервиза.
Сега колата пали с ......."подухване". Няма нужда да въртя ключа.

Ето така смятам , че трябва да изглеждат темите с проблеми по нашите коли. Конкретика, решения, СУМИ.
Благодаря за вниманието.
Avensis 2.0 D4D 2002 Пловдив
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта