Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14 Юни 2019 11:33
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Здравейте, закупих корола 2008 на доказани 53000 км като предишния собственик я е купилa от тойота България клон от Варна. Бившият собственик е жена, която уж е извършвала необходимата профилактика в сервиците на Тойота. Когато я взех имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител. Реших, че не съм свикнал с чувствителността на газта и спецификата на колата но уви. В един сервиз ми казаха, че е вероятно е съединител и евентуално скоростна кутия, в което имаше доста логика. Днес бях при Тойота като ми казаха, че след като съм я паркирал за 20 м до въпросното помещение за диагностика е "излязла от движение" (20 м). Заяви ми се че трябва да бъде сменена или ремонтирана скоростна кутия, съединител, маховик и настройка на електрониката за прекрасната цена от приблизително 6000 лв. Въпросите ми от вашият опит са следните:
1. Възможно ли е проблемът да бъде само в съединителя и да не се налагат допълнителните лупинги?
2. Тази цена реална ли е и, има ли други алтернативи за ремонт на този проблем разплични от Тойота България?
1. Възможно ли е проблемът да бъде само в съединителя и да не се налагат допълнителните лупинги?
2. Тази цена реална ли е и, има ли други алтернативи за ремонт на този проблем разплични от Тойота България?
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Така е в тези сервизи,сменя се всичко и се решава проблема.Наистина добър вариант,ако самата кола не струваше толкова.Винаги можеш да намериш и алтернатива,...започни с диагностиката.Искай листа от диагностиката.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало! Аз съм купувал някои части от него и ако някога ми се наложи да ремонтирам нещо, с което не мога да се справя сам, бих му закарал колата от другия край на БГ или бих го докарал до плажа в Бургас, стига да иска, де... 

-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Аз не разбрах това. Ако съединителя е свършил мотора се форсира, а колата не върви. В почти всеки сервиз може да се смени съединител. Всъщност какво се случва, обясни по-подробно какво прави че си небедил съединителя и я караш по сервизи...irationalism написа: ↑14 Юни 2019 11:49... имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител...
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- ppeneva
- Мнения: 184
- Регистриран на: 02 Яну 2019 10:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Hatch 2005 1.4 D4D MMT
- Благодарил/а: 2 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Най-добре разгледай тази тема - viewtopic.php?f=24&t=6317&start=720
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 13 Юни 2019 08:43
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla 1.4 d4d mmt, 2006
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Здравейте,ufer написа: ↑14 Юни 2019 13:55 Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало!
може ли телефон на мехаННика ако го имате, на ЛС
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Тая корола е карана по 4800км на година и е за смяна на съединител или ремонт на скорости?
Е не!
Е не!
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Ремонт на скорости,,,, едва ли.
Обаче за съединителя има шанс да е за смяна. Не че феродото е отишло а по друга причина.
Напълно вероятно е...
Обаче така от разстояние всичко си е "фърляне" на боб
Обаче за съединителя има шанс да е за смяна. Не че феродото е отишло а по друга причина.

Обаче така от разстояние всичко си е "фърляне" на боб

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14 Юни 2019 11:33
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Пробвай с една инициализация,irationalism написа: ↑16 Юни 2019 12:40 Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар
Ами типично за ММТ,няма спасение.irationalism написа: ↑16 Юни 2019 12:40 тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Ако си София мога да ти направя диагностика на ММТ-то.irationalism написа: ↑16 Юни 2019 12:40 При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
Ако искаш пиши на лични за да ти дам телефона си.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 04 Ное 2020 23:23
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 2004 1.8vvt-i
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Здравей Petar555,
От днес имам проблемите, описани с червеното колело и невъзможността да включа на скорост. Понеже изглежда имаш опит и си от София, може ли контакт, за да се свържа с теб. Надявам се да си спестя много ходене по мъките.
Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител
Здравейте, нов съм във форума. Имам ярис 1.3 2006г на около 70к км по километраж, от известно време сякаш съединителя е за смяна първоначално се форсира ше на 4 и 5 предавка при по рязко подава е на газ като след 40-50 мин каране това нещо изчезваше, направих обучение на кутията, започна да се държи много добре, да потегля плавно да не "рита" при смяна в ниските предавки и след 2-3 седмици каране 200-300 км пак започна да се форсира без да ускорява. След още 1000км вече е само за бабички колата кара се с галене на газта и без значение на коя от 2.3.4.5 предавка е си се форсира без да ускорява ако се даде малко повече газ. Понеже още няма. Право на лично съобщение ми се иска Perar555 или някой друг да ме насочи към правилното място за диагностика и ремонт. БЛАГОДАРЯ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта