RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
RAV4 XA30 2.2 D-CAT 177HP - EGR клапан?
Здравейте! Имам въпрос относно АГР клапана, трябва ли при смяна да се активира новият софтуерно.Колата е RAV 4 D4D 2.2 177 к.с. След дълга отпуска се прибрах в Германия и дъщеря ми е блъснала колата и издухала гарнитурата.Ламарините и пластмасите ги сменихме лесно.След това последва едно дълго и трудоемко ремонтиране на двигателя , месец и половина. Вчера приключих. Смених си и АГР клапана с нов тъй като ме издрусаха с 350 евро преди година и ми казаха ,че е за смяна. Днес го запалих след обеъвъздущаване но на дисплея ми се появява initial check и отдолу VSC 4WD и ключе за сервиз.Някой моге ли да даде някаква информмация.Имам само аутоком на делфи и аутодата.Че и хазаиката едва ме изтърпява вече.Обичам си колата и не ми се разделя с нея. Благодаря на всички предварително.
Последно промяна от Akima на 24 Юни 2019 22:27, променено общо 1 път.
Причина: Научете се как се казва клапана.
Причина: Научете се как се казва клапана.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
АГР клапан
Защо обвиняваш EGR клапана за грешката? Трябва ти miniVci и Techstream за повече подробности.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
АГР клапан
Аз само информирам какво е правено и понеже не намерих във форума как се сменя АГР питам трябва ли да се настроива, за дюзите делфито ми свърщи работа....
АГР клапан
Добро утро,днес ми предстои пак една пипкава проверка на всички кабели и букси.Вчера смених новия АГР клапан с стария, но колата стана по зле.VSC-Vehicle Stability Control (ESP) това го разбрах какво означава, 4WD е ясно, но при положение ,че по двигателя всичко е направено както трябва ,може ли някой да ми каже трябва ли при смяна на АГР клапана софтуерно обучение на новия.
АГР клапан
Р0400 съм прочитал на един Аурис с доста запекъл от сажди клапан и не можеше да затвори. Обучение не се прави, но след смяната трябва да се изтрият грешките. VSC светва заедно с другата грешка, като следствие от P0400.
И колега, за да сме точни, пише се ЕГР ( EGR- exhaust gas recirculation).
И колега, за да сме точни, пише се ЕГР ( EGR- exhaust gas recirculation).
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
АГР клапан
И аз съм за това наименование, но едни му викат така, други иначе... ЦЪК или ЦЪК. Иначе по някви спомени, съм го срещал и по руските форуми като АГР, но не съм сигурен дали не са 2 различни неща

Така или иначе при този модел е ЕГР

АГР клапан
Моя грешка. Никога не бях чувал за АГР. Но все пак е странно, при положение, че става въпрос за Exhaust...
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
АГР клапан
Ключът от палатката е, че става дума за Германия. Там на exhaust викат auspuff.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
АГР клапан
Даа, добро утро пак от мен.Тук в Германия се казва АГР и се извинявам за получилото се разбираемо разминаване.Много е гадно, че тук не мога да отварям руските сайтове.Благодаря на всички ,които са писали. Вчера върнах пак новия ЕГР, изтрих грешките, откачих акумулатора за половин час след 5 минути,когато компа заспи напълно.След това ми изписва за секунда при даване на контакт initial check,VSC, 4WD ,чекът не свети колата си работи, но когато вляза с делфито в данни реално време за ЕГР ми дава 16.2 процента непроменящи и статус обучение.Това за мене означава ,че ЕГРа не работи. За да съм напълно изчерпателен ще поясна.Свалих главата много трудно без да сваля блока.Най трудно се оказа свалянето на ДПФа и ангренажния капак.За нещастие се скъса едната свещ, което ми струваше 90 евро допълнително.Главата я планираха и шлайфаха 0.15мм.Старата гарнитура беше 1.05, а новата е 1.1 .От доставчика ме посъветваха да не слагам по дебела.Свещите са две нови за Рав с ДПФ.Незнам защо ме питаха за това.Девтунги за дюзи 4 бр. и ЕГР клапан.Частите са закупени от фирма SANTLER- фирма добре позната в БГ сред тунинг фирмите.Ако трябва ще ви дам и номера на рамата за свещите.Друго не е подменяно.Искам да поясна ,че до ремонта колата не ми е давала никакви грешки и двигатела си работеше добре.Днес съм запазил един подемник за да огледам добре куплунгите и кабелите отдолу.Някъде в форума видях схема на ЕГРа до ЕКУто за корола и си я свалих.Незнам дали при РАВа е същата но ще проверя кабелите. Някой може ли да ми каже има ли при този комп зададено ограничение на броя на триенето на грешките,че този гараж се намира на 120 км от мен.Но какво да се прави днес е неделя и тук е забранено да се работи.Благодаря още веднъж на всички отзовали се ,които могат да помогнат.Може и по Whats App,Viber.Тел. ми е 0049 157 76325000.Поздрави на всички и пак ще пиша..
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
АГР клапан
Офтопик
Защо си мислиш така? Пробвал ли си с уеб проксита? Ето първото българско, което ми изкочи - ЦЪК. Отделно чичо Гошо има опция и за кеширана страница или да я преведеш с чичо Гошо Преводача.
АГР клапан
Здравеѝте Колеги
Автомобил РАВ 4 177к.с Д-Кат. Смених ЕГР клапан с нов. Дроселовата клапа също беше повредена. Смених я с такава втора употреба. Тя беше с възможност за свързване с охлаждащата течност. Консултирах се ,като и двамата специалисти ми казаха ,че са два модела .С такава възможност и без. Моята оргиналната изглежда е била без. Но това не оказвало влияние на работата на клапата. Смукателния колектор имаше заварки от долната страна. Колко са качествени не знам. Преди ремонта колата като загрееше вдигаше оборотите на празен ход. Това беше причината да сменям ЕГР.Сега тази повреда е няма. Но след 100-200 км светва "чека". След кратко време при ниски обороти върви с придърпване. Като недостиг на гориво. Сутрин също пали като за секунда оборотите падат да 500 и след това все едно се подава газ и се нормализират. Почистих дебитомера. Няма промяна. Има завишен разход на гориво. Карах 20 минути на около 3500 4000 оборота не видях да има регенерация. Дали е възможно сега от некачествена заварка на смук.колектор да се получава това. Моля за вашите мнения.
Автомобил РАВ 4 177к.с Д-Кат. Смених ЕГР клапан с нов. Дроселовата клапа също беше повредена. Смених я с такава втора употреба. Тя беше с възможност за свързване с охлаждащата течност. Консултирах се ,като и двамата специалисти ми казаха ,че са два модела .С такава възможност и без. Моята оргиналната изглежда е била без. Но това не оказвало влияние на работата на клапата. Смукателния колектор имаше заварки от долната страна. Колко са качествени не знам. Преди ремонта колата като загрееше вдигаше оборотите на празен ход. Това беше причината да сменям ЕГР.Сега тази повреда е няма. Но след 100-200 км светва "чека". След кратко време при ниски обороти върви с придърпване. Като недостиг на гориво. Сутрин също пали като за секунда оборотите падат да 500 и след това все едно се подава газ и се нормализират. Почистих дебитомера. Няма промяна. Има завишен разход на гориво. Карах 20 минути на около 3500 4000 оборота не видях да има регенерация. Дали е възможно сега от некачествена заварка на смук.колектор да се получава това. Моля за вашите мнения.
АГР клапан
Добър вечер.И така обещах да пиша.Понякога всеки прави грешки и се извинявам ако съм подвел някои с недостатъчна информация.Та закарах РАВа в 3 сервиза , третият Тойота енепе, и нищо ,грешките се трият и отново веднага се появяват на дисплея, а след 20 30 км колата влиза в авариен режим. В сервиз Тойота Бохум ми отговориха на въпроса ,че при смяна на АГР вентил обучение не се прави....2 дни колата стоя там и не могат да разберат от какво светва чека.Казаха ми ,че трябва да оставя колата там за по дълго и за по вече пари за да намерят причината. Да ама НЕ. Аз не съм германец и никога не съм искал да бъда. Та въпросът ми е -възможно ли е понеже 1 та дефтунга на дюзите я загубих и сложих 1 от старите след шлайф и намаление в дебелината с 0.5 мм т.е. 2 мм да ми дава тези грешки.Това го прочетох в един немски форум но не мога да го схвана напълно с моята варненска шопска ГЛАВА. МНОГО МРАЗЯ ДИЗЕЛ......Но какво да се прави-харесвам си колата ,обичам си жената....С моето делфи не мога да видя как работят дюзите. Или не е точно , като гледам данните от Тойота .Незнам защо не ми се получава да кача снимки, изписва ми винаги много голям файл. 

АГР клапан
Колега, малко се разми в темата инфото. Би ли систематизирал- в момента караш с чисто нов Е/АГР и какви грешки показва на диагностиката?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта