STi vs. s2000
Хех
приятно съм изненадан от поведението на Импрезата. До колкото съм слушал коментари, s2000 се води за една от най-добрата "cornering" кола. Що се отнася до STi-ките, според мен (включително и моята) имат значителна склонност към "understeering".
Както се казва, "it might be just my imagination", но предната ми кола (Форд Фокус, предно предаване) ми се струва много по-балансирана в завой от Импрезата.

Както се казва, "it might be just my imagination", но предната ми кола (Форд Фокус, предно предаване) ми се струва много по-балансирана в завой от Импрезата.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
На мокро, не мисля, че имаше шанс с2000 с/у импрезата. Ъндърстииринг добре (тя и колата на клипа не беше сток), но на този с хондата овърстииринга щеше да го метне от пътя (или така ми се стори).cj написа:Хехприятно съм изненадан от поведението на Импрезата. До колкото съм слушал коментари, s2000 се води за една от най-добрата "cornering" кола. Що се отнася до STi-ките, според мен (включително и моята) имат значителна склонност към "understeering".
Както се казва, "it might be just my imagination", но предната ми кола (Форд Фокус, предно предаване) ми се струва много по-балансирана в завой от Импрезата.
Абсолютно си прав, S2000 въобще не можа да се развихри. Според мен също щеше да я изтърве за един малък момент.dimd00d написа: На мокро, не мисля, че имаше шанс с2000 с/у импрезата. Ъндърстииринг добре (тя и колата на клипа не беше сток), но на този с хондата овърстииринга щеше да го метне от пътя (или така ми се стори).
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Амм може би просто STi-ката има малко прекалено много SafeTey със тоз UnderSteer - нещо което може много лесно ,бързо и не скъпо да се коригира със други SwayBars. Да не забрааме ,че тва си е 300 коня кола ,седан със 4 врати без грам електроника (изобщо има ли мотор на Trottle Body-to??) - та мисълта ми какво може друго да очакваш:)cj написа:Хехприятно съм изненадан от поведението на Импрезата. До колкото съм слушал коментари, s2000 се води за една от най-добрата "cornering" кола. Що се отнася до STi-ките, според мен (включително и моята) имат значителна склонност към "understeering".
Както се казва, "it might be just my imagination", но предната ми кола (Форд Фокус, предно предаване) ми се струва много по-балансирана в завой от Импрезата.
А иначе видео-то ... хех 4х4 кола срещу Задно ,на мокро? Ако Субару-то стартира първо щеше да завърши доста преди Хондата ... просто сравнение не може и да има.

Lorde, 300 коня но колко сваля на пътя с 4Х4 ? Дали има поне 250 ?
А и тежи доста.
2,835 lb Хонда
3,263 lb Суби примерно (леки разлики имат според модификациите)
Идват към 200 кила разлика.
Хондата е 240 коня на вала, 210 измерени на колелата.
На сухо кой знае какво става - зависи колко дълги прави има само.
А и тежи доста.
2,835 lb Хонда
3,263 lb Суби примерно (леки разлики имат според модификациите)
Идват към 200 кила разлика.
Хондата е 240 коня на вала, 210 измерени на колелата.
На сухо кой знае какво става - зависи колко дълги прави има само.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
E to tva sa Modnati koli - ne e qsno kolko. Misalta mi e che na MOKRO its all about the traction ,osobeno po zavoi sys 4x4 shte si po-byrz (daze mnogo po-byrz) ot syizmerim pak dori i po-lek avtomobil deto e osobenno samo sys zadno.jamie написа:Lorde, 300 коня но колко сваля на пътя с 4Х4 ? Дали има поне 250 ?
А и тежи доста.
2,835 lb Хонда
3,263 lb Суби примерно (леки разлики имат според модификациите)
Идват към 200 кила разлика.
Хондата е 240 коня на вала, 210 измерени на колелата.
На сухо кой знае какво става - зависи колко дълги прави има само.
Последно промяна от LordDigital на 29 Юни 2007 21:31, променено общо 1 път.

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ami da ,na dqvola e ama samo kogato ne moze da se izklucvha (t.s. da se mine vyv rezim pri koito prosto dublira potencimetyra na gazta). Inache izobretenieto sigurno e spestilo 5-10 miliarda na insurance kompannite za poslednite 15 godini (koeto mnogo ne me enia) ,no tva koeto e vaznoto e kolko hora sa otyrvali kozata - ne sa malko...dimd00d написа:offtopic: throttle by wire е изобретение на дявола :(LordDigital написа:...без грам електроника (изобщо има ли мотор на Trottle Body-to??)...
Inache istinata e che celia trottle e napylno izlistna otzivelica ,part trottle rezimite pri benzinovite motori sa 50% ot pricinite da gorqt tolkova povece ot Dizeliacite i oste ne moga da razbera za chii chep prodylzavat da gi slagat tez peperudi - dorii na koli koito trebe da sa hiper-miper ikonomicni.

Po princip vsi4ki koli sa napraveni da understeer-vat, kakto vsi4ki znaem toi e po lesno kontroliruemiq s po malko umeniq i za koli koito se proizvejdat masovo e predpo4itanoto povedenie. Az ot moqta STI-ka sam mnogo dovolen na cornering-a i daje se darji dosta dobe ne mi e underteervala do sega, dori s pove4e gaz mi oversteerva, da ne kaja kato na kola sys zadno no hvyrlq gaza mno qko.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта