Rav4 2.0 d4d забива
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Rav4 2.0 d4d забива
Просто, не мисля, че реакция в резултат на "мудна геометрия" може да бъде охарактеризирана, като "забиване" от питащия. Докато "проблем" с горивната система, както указва "грешката" - може да доведе до такава реакция. Но това е според мен, аз съвсем не съм спец.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Rav4 2.0 d4d забива
Сега те разбрах. Ми колега то ако не е едното, е другото. Все пак колегата е бил в автосервиз, Ремонтирали са му колата, взели са му пари и явно не са я оправили, щом пита във форума. Колата е била там часове и на живо. Какво можем да направим ние по интернет, освен да гадаем виртуално. За мен е странно как така не са я оправили тая кола. Иначе си прав, то и аз не съм спец, всеки ден се уча.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 06 Мар 2017 00:03
- Местоположение: plovdiv
- Получена благодарност: 1 път
Rav4 2.0 d4d забива
Здравей колега, минах по твоя път преди около две години, при мен се оказа зацапан филтър в сондата на резервоара. Описах ремонта и резултатите още тогава във форума. Не се нахвърляй на скъпи ремонти преди да пробваш по-леснодостъпните такива. При мен също даваше проблеми в налягането на турбината, поради факта , че двигателя не може да работи в оптимален режим. За почистването на сондата не е необходимо да се сваля резервоара, макар че аз го свалих и го измих(имаше нужда).
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Rav4 2.0 d4d забива
Здравейте, оказа се изпуснали дихтунги на две дюзи и така се обърква работата на турбината, смениха ги и проверка на дюзи и колата литна.
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27 Мар 2019 19:53
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota RAV4 2.0 D4D 2002
Rav4 2.0 d4d забива
Имам подобен проблем, за който смятам да притесня на лични колегата МехаННика, но докато нямам право да ползвам личните съобщения, защо да не го поразнищим и тук.
При мен се получава забиване при натоварване на двигателя - рязко подаване на газ или не чак толкова рязко, но в наклон. За различните предавки се получава съответно при различни обороти - на 1-ва около 3500, на 2-ра около 2800-3000, на трета около 2500 оборота и т.нт. Ако отпусна газта и започна да подавам съвсем плавно, проблема най-често изчезва или се премества с около 300 оборота нагоре, но ако упорито задържа педала натиснат, светва чека и влиза в авариен режим - макс 2000 оборота. След загасяване на двигателя и повторно запалване чека изгасва и колата си работи добре. На диагностиката винаги излизат 2 грешки една след друга - първо Р1229 и веднага след нея Р1250 - съответно грешка за налягане в горивната система и втората - високо налягане в турбината.
Преди да седна да пиша, отделих няколко часа, да ползвам търсачката и да чета теми с подобни проблеми. Като цяло гледам, че нещата се въртят основно около SCV клапани, МАР сензор, геометрия на турбината и катализатор, проблемът ми е, че в никакъв случай не разполагам с голям ресурс от време и финансии и ще бъда много благодарен, ако някой ми помогне в разгадаването на този досаден проблем без закупуването на излишни към момента части.
Ако това би помогнало, карам автомобила с масло 5W30, горивния филтър е на около 3000км, има омасляване в долната част на маркуча към интеркулера, колата е на 240 000км и преди да се появи този проблем се държеше безупречно и във високите обороти - бързо ускоряване дори на 4-та и 5-а предавка в наклон, усещане за резерв на мощност във всички обороти над 1500......Сега на градско си я карам без проблем, както и извънградско, но съм абсолютно несигурен при изпреварвания, особено в наклон, както и при всяко рязко подаване на газ.
Приемам всякакви съвети, както и контакти с проверени, читави сервизи - ясно е че ще се дават пари, но нека отидат на правилното място
При мен се получава забиване при натоварване на двигателя - рязко подаване на газ или не чак толкова рязко, но в наклон. За различните предавки се получава съответно при различни обороти - на 1-ва около 3500, на 2-ра около 2800-3000, на трета около 2500 оборота и т.нт. Ако отпусна газта и започна да подавам съвсем плавно, проблема най-често изчезва или се премества с около 300 оборота нагоре, но ако упорито задържа педала натиснат, светва чека и влиза в авариен режим - макс 2000 оборота. След загасяване на двигателя и повторно запалване чека изгасва и колата си работи добре. На диагностиката винаги излизат 2 грешки една след друга - първо Р1229 и веднага след нея Р1250 - съответно грешка за налягане в горивната система и втората - високо налягане в турбината.
Преди да седна да пиша, отделих няколко часа, да ползвам търсачката и да чета теми с подобни проблеми. Като цяло гледам, че нещата се въртят основно около SCV клапани, МАР сензор, геометрия на турбината и катализатор, проблемът ми е, че в никакъв случай не разполагам с голям ресурс от време и финансии и ще бъда много благодарен, ако някой ми помогне в разгадаването на този досаден проблем без закупуването на излишни към момента части.
Ако това би помогнало, карам автомобила с масло 5W30, горивния филтър е на около 3000км, има омасляване в долната част на маркуча към интеркулера, колата е на 240 000км и преди да се появи този проблем се държеше безупречно и във високите обороти - бързо ускоряване дори на 4-та и 5-а предавка в наклон, усещане за резерв на мощност във всички обороти над 1500......Сега на градско си я карам без проблем, както и извънградско, но съм абсолютно несигурен при изпреварвания, особено в наклон, както и при всяко рязко подаване на газ.
Приемам всякакви съвети, както и контакти с проверени, читави сервизи - ясно е че ще се дават пари, но нека отидат на правилното място

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Rav4 2.0 d4d забива
Вече имаш право на ЛС, защото имаш 2 мнения.
Иначе правилно си се ориентирал - мехаННика!
Иначе правилно си се ориентирал - мехаННика!
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27 Мар 2019 19:53
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota RAV4 2.0 D4D 2002
Rav4 2.0 d4d забива
Благодаря колега! А като ти гледам подписа, май и твоите услуги ще са ми от полза.
Поздрави!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Rav4 2.0 d4d забива
Няма проблем - когато решиш, заповядай.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Rav4 2.0 d4d забива
Забиването отново се появи 

Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта