STI Podkrepa
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Dobre, kakvo gre6no ima v moq post?
Ima li ne6to stranno deto nikoj ne go znae?
KANU ne se izlagai na rally i F1 da si vijdal da izkliu4vat ot skorost?
Nie ne govorim za rally, no pak ti kazvam, 4e ne e hubavo da izkliu4va6 ot skorost predi svetofar, a vuv zavoi e opsano da kara6 po inerciq s golqma skorost, za6toto kolata gubi sceplenie, otkolkoto, ako e na 3-ta s 3000rpm primerno.
Ima li ne6to stranno deto nikoj ne go znae?
KANU ne se izlagai na rally i F1 da si vijdal da izkliu4vat ot skorost?
Nie ne govorim za rally, no pak ti kazvam, 4e ne e hubavo da izkliu4va6 ot skorost predi svetofar, a vuv zavoi e opsano da kara6 po inerciq s golqma skorost, za6toto kolata gubi sceplenie, otkolkoto, ako e na 3-ta s 3000rpm primerno.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Аз се предавам, вие сте момчета!! Продължавайте борбата!!!
Хахахаха laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Хахахаха laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Nesam 4el za kvo si govorite ama kanu mi kaza nekakva kosmi4eska cifra na milite sas edin rezervoar kadeto spored men i na butane nqma da mogat da se dokarat az sas moiq STI nad 190mils gradsko ( samo gradsko) nesam vijdal ama tova sta duma da greba s race da i pomagam .

"Money Money Money Money jivota e pari Money Money Money Money i gotini jeni " Kondio 1998

HEHEHEH laugh.gif ne neznam vsi4ko, no znam 4e s 14 galona minah 347 mili, moje koplkoto iskate da mi filosofstvate oba4e faktite govorqt:Ti vsichko znaesh
1. az dokarah 24.79 mpg na smesono karane ( gradsko/ magistrala), a filip iskaral 24.5 mpg na magistrala
2. davat q zavodsko 19 mpg gradsko a razhoda koito mi iskara e mnogo nad nego
Vie sami si pravete izvodite dali ima efect ot puskaneto po inerciq ili nqma.....!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ako si q vzel tazi STI-ka da q puska6 po inerciq po-dobre pak se ka4i na Golf! laugh.gifK-A-N-U написа:
Vie sami si pravete izvodite dali ima efect ot puskaneto po inerciq ili nqma.....!

Ei KANU, golem smeh mi prai6, 4estno!
Sega kato dokaza na Filip, 4e pravi6 kato negoviq razhod, ta dori i pove4e, da razbirame li, 4e pak 6te si kara6, kakto ti si znae6, t.e. zamo gaz do lamarinata i nikakvi puskaniq po inerciq?
E vse pak te gotvim za nova nadejna v rally sporta, ne ni razo4arovai!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Хахахахаха, смял съм се със сълзиdel_sol_fen написа:-Kanu - "left, over crest, 40, don't cut.....NEUTRAL DA SPESTIM BENZIN"

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
KANU, ti siguren li si che rezervoara e 14 galona? pitam zashtoto ne sam siguren, do sega nikoga ne sam stigal do prazen rezervoar, pak ti pishesh che si go izcejdal do dano. az obiknovenno zarejdam kat mi e 3/4 prazen i e kam 10 galona, ta nishto chudno verno da e 14. tova koeto me obarkva obache e che na tiahnia oficialen sait go davat da e 15.9 galona, pak 2 galona ne sa malka razlika.K-A-N-U написа:...Nai frapira6ta e razlikata vyv goreneto na benzin. zna4i i dvete koli imat ednakvo golemi rezervoari. [color=red}14[/color] galona.
http://www.subaru.com/shop/specificatio ... ERFORMANCE
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
^
Dva galona obiknoveno e rezervata, koqto uslovno e kogato strelkata ti e na 4ervenoto ve4e - togava ima6 o6te 2-a galona da se dobere6 do nai-blizkata benzinostanciq.
Moq Civic go davat da e s 12gal. rezervoar, ta na va6te Imprezi trqbva da e pove4ko, 14 mi se struva malko.
Dva galona obiknoveno e rezervata, koqto uslovno e kogato strelkata ti e na 4ervenoto ve4e - togava ima6 o6te 2-a galona da se dobere6 do nai-blizkata benzinostanciq.
Moq Civic go davat da e s 12gal. rezervoar, ta na va6te Imprezi trqbva da e pove4ko, 14 mi se struva malko.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Мъничко ъпдейт:

18х8 OZ Ultraleggera, офсет +48
225/40-18
тегло: 18.4 lbs (по-данни на http://www.tirerack.com)
за сравнение ето и данните за сток джантите:
17х8 BBS, офсет +53
225/45-17
тегло: 19.2 lbs (по данни на http://www.wrxtuners.com)
Много ми се искаше да мина на по-широки джанти с цел увеличаване на контактната площ между гумите и пътя, но според съвети от съседни форуми трябва да се съобразят 2 ограничения - първо, при прекомерно изнасяне има опасност от опиране и второ - има теория, според която се променя геометрията на окачването... и по-точно работата на амортисьора спрямо колелата, а от там и намаляване на перформънса.
Не знам кое до колко е истина, но в крайна сметка се спрях на малко по-гомели джанти и същевременно малко по-леки.
18х8 OZ Ultraleggera, офсет +48
225/40-18
тегло: 18.4 lbs (по-данни на http://www.tirerack.com)
за сравнение ето и данните за сток джантите:
17х8 BBS, офсет +53
225/45-17
тегло: 19.2 lbs (по данни на http://www.wrxtuners.com)
Много ми се искаше да мина на по-широки джанти с цел увеличаване на контактната площ между гумите и пътя, но според съвети от съседни форуми трябва да се съобразят 2 ограничения - първо, при прекомерно изнасяне има опасност от опиране и второ - има теория, според която се променя геометрията на окачването... и по-точно работата на амортисьора спрямо колелата, а от там и намаляване на перформънса.
Не знам кое до колко е истина, но в крайна сметка се спрях на малко по-гомели джанти и същевременно малко по-леки.

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта