Автомобила със старт-стоп система, като цяло май наричаха системата - микрохибридна - е снабден с акумулатор със значително по голям капацитет - до колкото знам. Той трябва да осигури много по-чести и безпроблемни стартирания на двигателя по сравнение с автомобил без такава система (по често запуска двигателя при "градско" дори по сравнение с хибрида). Трябва да осигури работата и на всички (почти) 12 волтови консуматори докато автомобила стой с изключен двигател в градските задръствания и светофари, без това да се отрази на комфорта. Но при такъв автомобил, в тези условия акумулатора е единствения източник. При хибрида акумулатора е с много малък капацитет, предполагам защото разчита на батерията като източник в такива условия (но и акумулатора при хибрида не стартира двигателя - което е основния "шоков" консуматор при другите автомобили). Когато бях изтощил акумулатора, веднага след като стартирахме системата от друг автомобил, всичко заработи с нормалната си интензивност, още преди да се стартира двигателя - стартира се с около 10 (или 15-20 лятото) секундна задръжка след стартиране на системата - т.е. тогава е бил захранен от източник с нормалното работно нисковолтово напрежение, не се чувстваше "падналия" акумулатор. Преди старта всичко "едва светеше". Затова предполагам, че 12 волтовите консуматори при стартирана система черпят от голямата батерия, през конвертораScott написа:На моята кола например (не е хибрид) 12В акумулатор има широк диапазон на зареждане - примерно при режим на спиране се напомпва до максимума, след това отдава енергия при старт-стопа или ускоряване и се зарежда отново от двигателя ако няма регенериране на енергията, само ако напрежението му падне под критичен минимум.


Но да си изясня:
- има 12 В "шина";
- има 205?В "шина", по която инвертора зарежда голямата батерия и черпи по нея от батерията за да захрани ел. двигателите, от нея се захранва и "конвертора" за да даде ниското напрежение;
- има и променливотокова трифазна "линия" - предполагам, че са две, към всеки ел. двигател-генератор, около 650?В и двете са свързани с инверора - по които в генераторен режим подават енергия за зареждане на батерията или помежду си (основно) с "посредничеството и управлението" на инвертора. На тази ел. машина

