Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Здравейте,
от две години имам едно бижу Аурис Хибрид ,което потдържам, съгласно гаранционните условия в офицуиалното представителство, сервиз Изток. Освен , че веднага ми направи впечатление лошата организация - абсолютна невъзможност да се свържа по телефона, за да запазя час, на пр. - включва се оператор , който обещава някой някога да ми се обади и тн... Взех, че наивно си оставих на гардероб чисто новите летни гуми, с който колата пристигна от завода...
За първи и последен път явно, защото гумите изчезнаха!
Въпреки, че имам протокол, договор и фактура, в тяхната "система" не могат да открият вече месец гумите ми. Трябвало да чакам, щели да ми се обадят.Прехвърлят ме от служител на служител и никой нищо не знае и нищо не зависи.
Днес изпратих нотариална покана и започвам дело. Голям срам за Представителството на Тойота.
Това е изключителен позор за представителството , а липсата на организация и пълната безотговорност към клиентите е поразителна.
Никога не си оставяйте гумите на съхранение при тях.
от две години имам едно бижу Аурис Хибрид ,което потдържам, съгласно гаранционните условия в офицуиалното представителство, сервиз Изток. Освен , че веднага ми направи впечатление лошата организация - абсолютна невъзможност да се свържа по телефона, за да запазя час, на пр. - включва се оператор , който обещава някой някога да ми се обади и тн... Взех, че наивно си оставих на гардероб чисто новите летни гуми, с който колата пристигна от завода...
За първи и последен път явно, защото гумите изчезнаха!
Въпреки, че имам протокол, договор и фактура, в тяхната "система" не могат да открият вече месец гумите ми. Трябвало да чакам, щели да ми се обадят.Прехвърлят ме от служител на служител и никой нищо не знае и нищо не зависи.
Днес изпратих нотариална покана и започвам дело. Голям срам за Представителството на Тойота.
Това е изключителен позор за представителството , а липсата на организация и пълната безотговорност към клиентите е поразителна.
Никога не си оставяйте гумите на съхранение при тях.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Пусни оплакване през официалния сайт на Тойота - по-добре да им отнемат лиценза на тия и да няма представителство в София, отколкото да се занимава човек с тия дебили. Те щом едни гуми не искат да платят, какво да говорим за качество на каквото и да било. При установената липса същия ден е трябвало да ти купят същите гуми, след това проблемът си е техен.
Днес станах свидетел в една друга фирма на правилното решение на такъв случай - идва клиент, има писани филтри, плаща и ги взима, обаче в системата единия филтър е на 0 (нула) лева. Звънят се телефони и накрая се решава, че служителят решил да продаде нещо на 0 лева ще си плати от джоба нещото, не е виновен клиента.
Днес станах свидетел в една друга фирма на правилното решение на такъв случай - идва клиент, има писани филтри, плаща и ги взима, обаче в системата единия филтър е на 0 (нула) лева. Звънят се телефони и накрая се решава, че служителят решил да продаде нещо на 0 лева ще си плати от джоба нещото, не е виновен клиента.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Голям проблем, че са се изгубили 4 гуми. Все някога ще ги намерят.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Точно от такова отношение ни е на тоя хал държавата. На всеки му е през оная работа, накрая що нищо не върви и сме все на опашката по всички показатели. Днес 4 гуми, ама оня ден са 30 апартамента купени за стотинки, докато ти кихаш 5 пъти повече пари на месец ... Ама кво толко, все някога ще си изплатиш апартамента 

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Придържайте се към темата.
Дамата е предприела законово необходимите мерки и съм убеден, че ще бъде овъзмездена подходящо.
Дамата е предприела законово необходимите мерки и съм убеден, че ще бъде овъзмездена подходящо.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Напълно съм съгласен с Akima....
Грешки се случват навсякъде, но след допускането на грешка не трябва да се 'маха с лека ръка - е голяма работа.'...
Добрите се различават от 'черните' сервизи, търговци и т.н. точно по начина на реакция на допуснатата грешка.
Мотане от един месец е недопустимо... Така, че съвсем правилно сте предприели действия..
И също съм убеден, че ще бъдат възстановени липсите..
Грешки се случват навсякъде, но след допускането на грешка не трябва да се 'маха с лека ръка - е голяма работа.'...
Добрите се различават от 'черните' сервизи, търговци и т.н. точно по начина на реакция на допуснатата грешка.
Мотане от един месец е недопустимо... Така, че съвсем правилно сте предприели действия..
И също съм убеден, че ще бъдат възстановени липсите..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Не вярвам аз-мълчи стадиона...кога ли сте били на различно мнение?

...нещо за нероден Петко имаше приказка...
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Имаш съмнения, че когато имаш документ, че са приели за възмездно съхранение дадена 'стока', няма да можеш да си вземеш полагаемото? Или просто се опитваш да се заяждаш?

Това не е фирма, която ще може да 'изчезне' или да си смени собственика.
По-добре се замисли как ще ти вдигнат таксите за ТО за да избият гумите и джантите

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Slow, пак приемаш всичко като заяждане...Не ти се е случвало и на думи е така.Ами човека сега си хаби зимните гуми,чака,пише,пак чака,искове,разправии.
Относно ТО-много отдавна не ходя там-масла и филтри мога и сам да си сменя,но не го правя-струва ми 15 лв+5 лв бакшиш.
Относно ТО-много отдавна не ходя там-масла и филтри мога и сам да си сменя,но не го правя-струва ми 15 лв+5 лв бакшиш.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Не ми се е случвало?! Имам доста случаи с активна борба с официални сервизи. И засега ВИНАГИ съм получавал своето, като никога не съм искал нещо, което не ми се полага...
Затова и написах горното, базирайки се на опит натрупан и изпитан на личен гръб...
Ти колко пъти си решавал подобни казуси с официален сервиз без да получиш своето?
Затова и написах горното, базирайки се на опит натрупан и изпитан на личен гръб...
Ти колко пъти си решавал подобни казуси с официален сервиз без да получиш своето?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Ами преди време с ТМ Ауто не съм имал казуси-никакви.
Сега в Мото Пфое-също.Това е на моята база натрупан опит с официален сервиз.
С Хюндай също всичко е наред,колата ми е служебна и хората пипат доста бързо/обслужване/ и цените са им "чук".
Явно ти си магнит за казуси с официалните сервизи...може и да си карък,ама може и да не те харесват хората и за това да се получава така
/Да не се приема като слагане на "етикет" или обида/
Сега в Мото Пфое-също.Това е на моята база натрупан опит с официален сервиз.
С Хюндай също всичко е наред,колата ми е служебна и хората пипат доста бързо/обслужване/ и цените са им "чук".
Явно ти си магнит за казуси с официалните сервизи...може и да си карък,ама може и да не те харесват хората и за това да се получава така

Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Май не обмисли добре казаното от мен .. Да повторя:
С Хюндай във Варна лично не съм имал проблеми, но близък колега имаше 'пряк контакт', който доведе до цялостен отказ от марката (бе им голям клиент).. След тегаво решаване на проблема разбира се (скъсване на ангренажен ремък на гаранционен автомобил малко след първо ТО)... Вследствие мисля Хюндай си смени представителя за Варна (или поне сервиза)...
Затова и не поставям под един знаменател всички официални сервизи, а за мен всяко отделно представителство с отделен мениджмънт реагира различно - в единият случай може да попаднеш на разбран човек и да намерите разумно решение, а в другият - да се направи на 'ръб' и да те принуди към активни действия.
Активните действия съвсем не ги разбирам като 'конфронтация', а като 'коректив' в работата на дадено некоректно представителство (въпреки, че в повечето случаи представителството 'яде калая')...
С ТМ Ауто не съм имал проблеми. С Карком съм имал няколко заявки за такива, но общо взето се размина без нужда от мои активни действия (първият - първоначален отказ за ремонт на ДВГ по прословутият проблем с маслото след изтичане на официалната гаранция, вторият - доставка на грешна част и обявяване на двойна цена за 'правилната' част). В първият случай - размислиха и потвърдиха гаранционният ремонт, но го направих в ТМ Ауто (Изток, то тогава Запад нямаше), а във вторият - отказах поръчката, защото имаше доста по-добра и 'бърза' алтернатива на четворно по-ниска цена.slowtraveler написа: ↑12 Апр 2019 07:50 Добрите се различават от 'черните' сервизи, търговци и т.н. точно по начина на реакция на допуснатата грешка.
С Хюндай във Варна лично не съм имал проблеми, но близък колега имаше 'пряк контакт', който доведе до цялостен отказ от марката (бе им голям клиент).. След тегаво решаване на проблема разбира се (скъсване на ангренажен ремък на гаранционен автомобил малко след първо ТО)... Вследствие мисля Хюндай си смени представителя за Варна (или поне сервиза)...
Затова и не поставям под един знаменател всички официални сервизи, а за мен всяко отделно представителство с отделен мениджмънт реагира различно - в единият случай може да попаднеш на разбран човек и да намерите разумно решение, а в другият - да се направи на 'ръб' и да те принуди към активни действия.
Активните действия съвсем не ги разбирам като 'конфронтация', а като 'коректив' в работата на дадено некоректно представителство (въпреки, че в повечето случаи представителството 'яде калая')...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Какво се е случило там че не могат да намерят гумите никой не знае. Все едно като получат нотариалната покана ще си размърдат за**иците. В очакване сме да разберем как са решили проблема.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Аз пък наистина не мога да си представя как ще отидеш там, ще искаш да ти сменят гумите и те ще кажат, че ги няма и нищо няма да направят по въпроса. По-грубо звучи да отида да си оставя колата да ми сменят маслото, да се върна след ден да я взема и да ми кажат - ами няма я, съжаляваме. И да не вземат някакви мерки по въпроса и да ми търсят колата с месеци, като са в крайно и ясна грешка.
Според мен има и нещо друго като информация или комуникация, която просто не се споделя.
Според мен има и нещо друго като информация или комуникация, която просто не се споделя.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Аз от 3 месеца чакам от изток да ми се обадят кога ще ми направят стенд на преден и заден мост.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта