zeroheat написа: ↑10 Апр 2019 16:45
Уви, вчера разговарях с човек от ТМ ауто и той ми обясни, че нямат никакво инфо за тази кола и този конкретен модел тъй като не се е продавал тук. Като попитах дали могат да помогнат с подръжката, той ми отговори НЕ. Аз се очудих и попитах, хибридната ситема не е ли сходна като на Приус да кажем? И той пак ми отговори НЕ. Нямали нищо общо освен, че и двете са хибридни системи. После ми обясни, че и Лексус са хибридни и уж са под шапката на Тойота, но нямали нищо общо с хибридите на Тойота.
Не знам как да го разбирам това. Дали той не ми разбра въпроса, дали аз неговия отговор ... не знам. Но като цяло ми създаде впечатление, че нямат практика да се занимават с коли, които не са купувани от тях. И може да се каже ме отказа от покупката на Camry-то. защото при евентуален проблем аз нямам къде да отида дори за най-малки неща, като диагностика да кажем. Явно в техния сервиз, никой не е запознат с тоя модел.
И така, благодаря на всички за информацията, която ми дадохте.
Мда. Сега ми сравни prius и ct200h. Също rav4 hybrid, camry hybrid и is300h/es300h. Crown hybrid (S220, ако има нов GS ще е това) и ls500h/lc500h. Crown hybrid (gws204) и gs450h. 3rd gen Century и ls600h.

На techstream лиценза за ползване е за определен регион, и не може да пипаш по коли от друг регион. Най-вероятно това им е проблема. Потенциално да не могат да поръчват части също... или някакви други уреждания със TMC.
Всички, ама ВСИЧКИ хибриди на toyota motor corporation (изключваме ts050, prius gt300 и там другите race-only ъммм "изпълнения") имат:
-Power split device в трансмисията - реално планетарна предавка.
-Двигател - i4, v6, v8, atkinson или не, все едно. Тежък маховик и май това е. Вързан е към планетите.
-Мотор 1 - вързан към слънцето. Управлява оборотите на двигателя.
-Мотор 2 - вързан към пръстена. Задвижва колелата, регенерира от колелата.
-Инвертер/конвертер/усилвател - управлява двата електромотора, регулира напрежението от батерията, захранва климатика... май пропускам нещо.
-Батерия - обикновено NiMH, в някои случаи ( щатски gen4 prius, prius prime, gen3 plugin prius, някои нови lexus, не-американската Prius V, т.н.) Li-ion.
-Електрически усилени и контролирани (почти изцяло, има някаква връзка) спирачки.
И двата мотора могат да генерират от двигателя, режимите на работа на системата ги има описани на доста места.
Може да включим и на ford хибридите в горното обяснение. Mazda 3 също. 100% пропускам някой. BMW ActiveHybrid x6 и ml450 hybrid имат по-сложна вариация на power split device-а, но и те не са кой знае колко различни. На GMC хибридите май пак същото. Виж тук като за начално ориентиране:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_ve ... lel_hybrid
Та в заключение - нищо космическо няма, и това, което са ти казали в тм ауто... не знам какво да кажа
