Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Здравеите !
Имам сериозни проблеми с въпросната кола . В момента пак е разглобен мотора а идеите се изчерпаха !
При ускорение в диапазона 1400-2000 оборота има силни вибраций от мотора. Чука като аванс. Мотора е с променен звук . При студен мотор звука е нормален за кратко като с повишаване на температурата звука се променя драстично а вибрациите се усилват .
Колата закъса на път . В доверен сервиз на техник работил дълги години в Тойота отвотиха колата и установиха тотално запушена дюза на 3 цилиндър , както и превъртял биелен лагер на същият цилиндър . В нафтата имаше стружки . Кофти ... 4 дюзи се ремонтираха и се смениха 4 разпръсквача . Коляновият вал също се подмени.Новият мина стенд . Биелата се възтанови . След сглобяване на мортора се появиха въпросните симптоми . Колята бе преместена в друг доверен сервиз . Установи се че корекциите са големи отново . Дюзите минаха отново стенд и се оказаха пълни отново сас стужки . Този път свалихме цялата горивна система и помпата - ХП3 за почистване . Работи след това и изхвърлихме още 5 литра обратна нафта в която не се забелязват никакви струьки . мисля че този проблем се отстрани напълно . В помпата няма задирания и текущият механик я изключва като прооблем . Реши че стружките са от кофти помпа на бензиноколонката . Нямам представа с колко скапан нафтов филтур е била преди това . Събрахме колата с почистените дюзи и проблема си остана .Разменихме и прекодирахме дюзите от 1 и 3 цилиндър . голямата корекция пак остана на 3 цилиндър. смятам че може да изключим дюзите . Отворихме мотора да премерин буталата колко се показват над блока . Всичко е в граници и е подбрана точният размер гарнитура . Колеги даите някаква идея по въпроса . сметката набъбна много сериозно а колата все още е на парчета а идеи няма никакви .
Буталата се показват над блока както следва
1- 0,26мм , 2-0,24мм , 3-0,21мм ,4-0,18мм
Гарнитурата е 3 размер .
Имам сериозни проблеми с въпросната кола . В момента пак е разглобен мотора а идеите се изчерпаха !
При ускорение в диапазона 1400-2000 оборота има силни вибраций от мотора. Чука като аванс. Мотора е с променен звук . При студен мотор звука е нормален за кратко като с повишаване на температурата звука се променя драстично а вибрациите се усилват .
Колата закъса на път . В доверен сервиз на техник работил дълги години в Тойота отвотиха колата и установиха тотално запушена дюза на 3 цилиндър , както и превъртял биелен лагер на същият цилиндър . В нафтата имаше стружки . Кофти ... 4 дюзи се ремонтираха и се смениха 4 разпръсквача . Коляновият вал също се подмени.Новият мина стенд . Биелата се възтанови . След сглобяване на мортора се появиха въпросните симптоми . Колята бе преместена в друг доверен сервиз . Установи се че корекциите са големи отново . Дюзите минаха отново стенд и се оказаха пълни отново сас стужки . Този път свалихме цялата горивна система и помпата - ХП3 за почистване . Работи след това и изхвърлихме още 5 литра обратна нафта в която не се забелязват никакви струьки . мисля че този проблем се отстрани напълно . В помпата няма задирания и текущият механик я изключва като прооблем . Реши че стружките са от кофти помпа на бензиноколонката . Нямам представа с колко скапан нафтов филтур е била преди това . Събрахме колата с почистените дюзи и проблема си остана .Разменихме и прекодирахме дюзите от 1 и 3 цилиндър . голямата корекция пак остана на 3 цилиндър. смятам че може да изключим дюзите . Отворихме мотора да премерин буталата колко се показват над блока . Всичко е в граници и е подбрана точният размер гарнитура . Колеги даите някаква идея по въпроса . сметката набъбна много сериозно а колата все още е на парчета а идеи няма никакви .
Буталата се показват над блока както следва
1- 0,26мм , 2-0,24мм , 3-0,21мм ,4-0,18мм
Гарнитурата е 3 размер .
- Прикачени файлове
-
- Snoshti.JPG (1.11 MiB) Преглеждано 23116 пъти
-
- tazi sutrin studen.JPG (1.12 MiB) Преглеждано 23116 пъти
-
- tazi sutrin topla.JPG (1.12 MiB) Преглеждано 23116 пъти
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Извинете ме но забравих да спомена ,че помпата за високо налягане е HP3(малката ) и компресията по спомен е 27-29 бара .
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Здравей колега!
Имам подобен проблем с чукане на загрял двигател - при мен се получи бих казал след маслен глад от запушена цедка в картера. Мотора го прегледаха за лагери и валове / и на главата. Уж добре - но стопли ли чука. По идея на Механика проверихме и вакуум помпа и клапаните как са но промяна няма. Дюзите ми не са ходили на стенд, но според дигностиката са в нарма . Колата пали лесно, не пуши и върви прилично, сякаш обаче гори малко повече.
За сега и аз боря проблема безуспешно - успех на теб и пиши, ако има развитие!
Успешна нова седмца на всички!
Имам подобен проблем с чукане на загрял двигател - при мен се получи бих казал след маслен глад от запушена цедка в картера. Мотора го прегледаха за лагери и валове / и на главата. Уж добре - но стопли ли чука. По идея на Механика проверихме и вакуум помпа и клапаните как са но промяна няма. Дюзите ми не са ходили на стенд, но според дигностиката са в нарма . Колата пали лесно, не пуши и върви прилично, сякаш обаче гори малко повече.
За сега и аз боря проблема безуспешно - успех на теб и пиши, ако има развитие!
Успешна нова седмца на всички!
TOYOTA AVENSIS VERSO 2005 D4D 116 k.c.
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Ще пиша ако открия нещо . Лошото е че при мен са вибрации и е неприятна за каране. Сега се прави пълна ревизия на главата . Започваме да се съмняваме в управлението на мотора и дюзите. Това са следващите набелязани цели .
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Рециклирана дюза на няма и 100 км.
- Прикачени файлове
-
- IMG_20190328_144132.jpg (784.28 KiB) Преглеждано 22877 пъти
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Този разпръсквач изглежда(може и да греша)не е почистен от тактиловата грес.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Колега осветли ме, какво е тактилова грес?
Никъде няма информация каква е тая грес!
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Макар и не често някой производители консервират такива елементи с подобна на восък смазка ,която върши добра работа но преди инсталиране елемента трябва да се промие и дюзата да се стендова .
Това имах предвид колега .
Това имах предвид колега .
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 09 Апр 2017 10:43
- Местоположение: Vidin
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Здравейте колеги. От калпава нафта, може би, едната дюза даде фира- показание 5 от техстрима. Колата работеше на 3 цилиндъра. Рециклирах 4-те дюзи и утре трябва да им вкарам кодовете в компютъра на колата. Въпроса ми е нещо специално има ли в тази функция? Трябва ли да внимавам за нещо? Благодаря Ви предварително.
Toyota Avensis T25 2,2 D4D 150 к.с.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 09 Апр 2017 10:43
- Местоположение: Vidin
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Извинявам се, пускам нова тема.
Toyota Avensis T25 2,2 D4D 150 к.с.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
ГНП сменяхте ли? Стружките в горивната система обикновено са точно от нея...
На моя двигател ако стане такова нещо (недай си боже) пише 'хвърляш цялата горивна система, барабар с тръбички, дюзи, ГНП и слагаш нова система'..
Разбира се - майсторите мият, продухват и т.н. цялата система, ама винаги има шанс някъде да е останало парче метал, което да направи белята в последствие...
На моя двигател ако стане такова нещо (недай си боже) пише 'хвърляш цялата горивна система, барабар с тръбички, дюзи, ГНП и слагаш нова система'..
Разбира се - майсторите мият, продухват и т.н. цялата система, ама винаги има шанс някъде да е останало парче метал, което да направи белята в последствие...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
По принцип, цената на колата е такава, че не си струва много да се занимавате с нея. Ако бях аз, щях да намеря катастрофирал авенсис, да сваля двигателя и цялата горивна система и да си ги монтирам на моята. Колкото и да ги рециклирате тези дюзи, винаги може да попадне отново една стружка и всичко да е било напразно. За нови дюзи също не може да става и дума, защото там загубите ще са още по-големи. Желателно е да се използват оригинални горивни филтри или качествени такива. Не си слагайте филтри от 10-12лв, които са с неясен произход. Относно компенсациите на дюзите - моите бяха много по-зле, преди да ги подменя с нови, колата чукаше при ускорение и пропушваше черно. След подмяната, двигателят работи напълно нормално и разходът спадна незначително.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Колата е готова. Работи за сега нормално . Подробности ще напиша скоро.
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Подмяната на мотора е неразумно за мен решение защото колата е на РЕАЛНИ 220 000 . Ремонта при правилният техник е под цената на гол мотор с неясна история и т.н .Този мотор е прост и вероятността за грешки са малки . Всеки сам си прави сметката в крайна сметка . Насмятай грубо частите и ще се съгласиш с мен .Горивната система не е нищо особенно. С желание и малко труд можеш да почистиш системата по добре отколкото да купуваш втора употреба.А нея също ще миеш . Е по-трудоемко е отколкото да смениш горивната система но аз реших да процедирам . Всеки луд с номера си
Относно проблема който имах . Всички симптоми водят към дюзи , драйвер или еку. Прецених ,че не вярвам на стендовете на дюзите и след дебат с техника решихме да ги тестваме на трето място. Първият тест и ремонт се оказа на стенд Бош. В Пловдив дюзите са минали отново на стенд Бош . И двата стенда дават прекрасно поведение . Е да ама не. Намерих проверен човек който разполага и със стенд Бош и с друг стенд. Не му помня марката . Без много обяснения споделихме за чукане на аванс и големи корекции . След теста се оказа 3та дюза тотален аут. 4та дюза почти тотален аут. Рециклирахме двете дюзи . Качихме дюзите. Неможах да ги прекодирам . Колата работи прекрасно . Няма чукане на аванс, вибрации и подобни ...... Брат ми чу колата и сподели че така е работила като я купи . Опита до тук показа ,че дюзи денсо с номер 23670-09030 не се тестват коректно на стенд Бош. Поне при мен се оказа така.
Успех на всички !

Относно проблема който имах . Всички симптоми водят към дюзи , драйвер или еку. Прецених ,че не вярвам на стендовете на дюзите и след дебат с техника решихме да ги тестваме на трето място. Първият тест и ремонт се оказа на стенд Бош. В Пловдив дюзите са минали отново на стенд Бош . И двата стенда дават прекрасно поведение . Е да ама не. Намерих проверен човек който разполага и със стенд Бош и с друг стенд. Не му помня марката . Без много обяснения споделихме за чукане на аванс и големи корекции . След теста се оказа 3та дюза тотален аут. 4та дюза почти тотален аут. Рециклирахме двете дюзи . Качихме дюзите. Неможах да ги прекодирам . Колата работи прекрасно . Няма чукане на аванс, вибрации и подобни ...... Брат ми чу колата и сподели че така е работила като я купи . Опита до тук показа ,че дюзи денсо с номер 23670-09030 не се тестват коректно на стенд Бош. Поне при мен се оказа така.
Успех на всички !
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Avensis 2.0 D4D 116 силни вибрации и чукане като аванс
Съгласен съм с kebappa напълно.И аз го играх този филм миналата година,но за кратко.Само за 5 минути Яни Петров постави диагнозата-заминала 3-та дюза.И тук вече идва тънкия момент-кой ще я рециклира.Оказа се,че доста сервизи рециклират дюзи денсо,но какъв е резултата.И пак Яни ме прати при правилния човек,който за един ден ми рециклира дюзата и оттогава нямам проблеми.Разбрах ,че денсо не всеки може да рециклира,а и да тества коректно.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], kiik и 4 госта