Помощ относно 4A-GE

AE 111
Мнения: 17
Регистриран на: 31 Авг 2006 19:40
Местоположение: Троян

Помощ относно 4A-GE

Мнение от AE 111 » 19 Юни 2007 15:44

Здравейте. Искам да ви помоля някой ако може да ми каже от къде могат да се закупят свестни основни и биелни лагери за 4A-GE мотор става въпрос за София. Също си търся и бутало пак за същия мотор BLUE TOP е двигателя... ако на някои от вас му се намира за продан или да ми кажете евентуално от къде мога да си намеря. Благодаря предварително. Спешно ми е :help: :help: :help:
Последно промяна от AE 111 на 19 Юни 2007 17:10, променено общо 1 път.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Юни 2007 16:02

1 бр буталце имам нормален размер оригинално.
Ммммм лагери някои препоръчват ТАЙХО от Ботев 101 (тел 9311443).
Аз май ще сложа други - неоригинални но не от София.

AE 111
Мнения: 17
Регистриран на: 31 Авг 2006 19:40
Местоположение: Троян

Мнение от AE 111 » 19 Юни 2007 17:09

Тайхо... с такива пробвахме,но не струват ако може някоя друга марка да предложите. Също така ако може да ми дадеш цена за буталото... трябва да е от модела който няма зегерки. Благодаря :thumbsup:

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Юни 2007 17:40

Ще го погледна но блутопа са си един стил - т.е. ако са си без зегерки - такова е и моето.
ACL или Clevite бих препоръчал, имат и рейсинг серии. Само от Австралия или Щатите.

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 19 Юни 2007 23:00

Jamie, ти си ебаси безкрайния извор на части и на акъл за помощ! tongue.gif АКО СЕ ЗАВЪРТЯ В ТАЯ сОФИЯ НЕПРЕМЕННО ЩЕ ТИ СЕ ОБАДЯ ДА ПИЕМ ПО ЕДНО!!! :thumbsup:
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 20 Юни 2007 10:59

Ми не съм скромен ама не съм и безкраен :whistle:
Доста хора тук са повече от мен.
ПП: Обаче забравих да го погледна буталото снощи unsure.gif

AE 111
Мнения: 17
Регистриран на: 31 Авг 2006 19:40
Местоположение: Троян

Мнение от AE 111 » 20 Юни 2007 14:01

Ами ще чакаме тогава :whistle:

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 20 Юни 2007 15:23

Az sum s TAIHO lageri i nqmam problemi pove4e ot godina ve4e puk kolata vurvi na malko pove4e rpm ot originalno kakto e ne moga da razbera kuv im e problema , vijte dali ne e v vala problema ili drugade maslena pompa primerno .
Kakvo ima6 predvid kat kaje6 ne struvat ?

Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 20 Юни 2007 16:30

I na men mi se namira nqkoe drugo butalce za blue top standartno bez zegerki :thumbsup: ako nqkoi ima zor da svirka

AE 111
Мнения: 17
Регистриран на: 31 Авг 2006 19:40
Местоположение: Троян

Мнение от AE 111 » 20 Юни 2007 21:18

Ами на мен ми трябва едно,ако можеш да ми кажеш цена... :thumbsup:

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 20 Юни 2007 23:19

Haide NIK4E deistvai, moeto ste go zapazia za reference v toia sluchai cool.gif

AE 111
Мнения: 17
Регистриран на: 31 Авг 2006 19:40
Местоположение: Троян

Мнение от AE 111 » 21 Юни 2007 12:01

Е за мен няма значение от кой ще го закупя. Дайте цена и двамата ако ви се продават разбира се :thumbsup:

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 25 Юни 2007 16:28

Нещо разбирачите замълчаха за "Тайхо"-то. А да "светнете" защо "НЕ струват" и кой какво е тествал за да достигне до подобна констатация.
И не ми се подмотвайте с отговорите "Ей".....Миро за тебе се отнася.
Ако имаш нещо наФпредвид за покупка на лагери и нек'ви вънКАшни доставки - да се включвам веднага, че да минимизираме разходите......

БЪДЕТЕ ЗДРАВИ

AE 111
Мнения: 17
Регистриран на: 31 Авг 2006 19:40
Местоположение: Троян

Мнение от AE 111 » 25 Юни 2007 17:39

"Разбирачите" примерно си мерят биелата и тя е с идеална окръжност и след като наложат лагера на биелата не може да лепне от двата и края wacko.gif . Друго да трябва да обяснявам?

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 25 Юни 2007 18:21

Не можеш да събереш биелата или като наложиш черупките са по-малки и "отстъпват" в краищата?!?!
Ако в случая черупката е минимално по-широка, като събереш биелата и я натегнеш ще си легне и ще оплътни идеално. Според мен черупките винаги стоят под леко напрежение и при "събирането" на биелата и вала лягат и уплътняват. Материала от който са направени лагерите не е НИЩО особено, като якостни характеристики. Дори идеята е винаги да има "улягане" по вала и биелите.....нали никой не си въобразява, че като си събира биелите и те оформят някаква ИДЕАЛНА окръжност с точност до хилядни. Това доста ме озадачи с "идеалната окръжност".
Моите доводи:
1. Цялата тази "сглобка" се държи от два болта, които се вадят съвсем спокойно с ръка, а не са някакви иделно шлайфани шпилки, които се набиват на преси и т.н очевидно, че при всяко събиране "окръжността" е леко посукана та макар и минимално.
2. Дори при първото фабрично сглобяване да се постига някаква по-висока точност, при разглобяването на "системата" и повторното и "събиране", нито една повърхност вече не е идеално гладка.
Всички повърхности, както контакните, така и на болтовете са подали леко в някаква посока и при сглобката никога няма да легнат както "първият път".
3. В упътването за натягането на главата, биелите, основните лагери и т.н при ремонт на BMW - сервиза препоръча винаги да се ползва ВСИЧКО НОВО.....или най-малко всички използвани болтове да са НОВИ. Също, ако един болт се сложи и се завие, дори без да е натегнат докрай и се наложи да се развие, то той се заменя с НОВ.
Е, мисля че сме далече от подобен начин на ремонт.... и сме се примирили с съкратеният пробег на мотора след ремонта.
4. Всеки който прави ремонти на мотори, ще ти каже, че лагери и сегменти винаги минават през период на "улягане" след поставянето им, дори и в новите мотори. Като лагерите на валовете улягат много по-бързо от сегментите.
5.Също да питам колко от нас си стоплят главата на 80 градуса преди да я поставят и я натягат смо веднъж на точно посочените усилия?!?!?! Всички натягме малко повече, защото нямаме вяра на гарнитурите и на "старите" болтове и след известно време на предпазливо каране донатягаме......

Това са моите "расъждения" и доводи след опит с няколко основни ремонта на различни мотори.
Сега след, като се "изложих", ще се радвам да разкажеш по-подробно какви са Ви били проблемите с "Тайхо"-то.
Мисля да си купувам такива лагери и сега съм в размисъл, до колкото мисленето ми се удава разбира се.......

БЪДЕТЕ ЗДРАВИ

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта