ярис форсиране
ярис форсиране
В движение при натискане на съединителя и натиснат педал на газта колата се форсира до 5000 об. При изключена скорост не го прави. Ярис 99 еднолитрова, бензин. Какво може да е?
- gimara
- Мнения: 1721
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
ярис форсиране
Най-вероятно е от задкормилното устройство.
Колега би ли обяснил по-подробно, как го постигаш този начин на шофиране? Аз поне като натискам съединителя в движение, някак си автоматично крака ми от газта се вдига.
Това означава ли, че при изключена скорост, натискаш газта до същото положение, като това при което се форсира до 5000 об. Например натисната до половина газта - в първия случай 5000об, във втория случай колко оборота?
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

ярис форсиране
Не! Пробвах го още снощи. При изключена скорост трябва да натисна педала почти до края, за да отиде до тези обороти и да задържа. Прави го в движение, при включена предавка, на празен ход-не, независимо от моментните обороти и скорост на колата. Вярно, в движение ще стартира от оборотите, с които е в момента, докато при празен ход държи под хиляда. Да не ме питаш дали тръгвам на първа от 5000 об 
Умишлено натиснах съединителя, защото има нещо с оборотите при празен ход - играят, но не в такива стойности. Исках да видя каква ще е реакцията на двигателя, но това ме изненада. При изключване от скорост в движение за кратко се качват в граница 1500-2200 и спадат, сякаш си включил едновременно всички консуматори. Това го прави плавно и за кратко. Докато при движение на предавка направо се изстрелва до 5000 за около секунда-две при натиснат съединител и задържана газ. На място при включена скорост и натиснат съединител това го няма. На място при загрял двигател оборите играят, при студен са стабилни. На място при натискане на съединителя колата не се самофорсира до тия 5000 об

Умишлено натиснах съединителя, защото има нещо с оборотите при празен ход - играят, но не в такива стойности. Исках да видя каква ще е реакцията на двигателя, но това ме изненада. При изключване от скорост в движение за кратко се качват в граница 1500-2200 и спадат, сякаш си включил едновременно всички консуматори. Това го прави плавно и за кратко. Докато при движение на предавка направо се изстрелва до 5000 за около секунда-две при натиснат съединител и задържана газ. На място при включена скорост и натиснат съединител това го няма. На място при загрял двигател оборите играят, при студен са стабилни. На място при натискане на съединителя колата не се самофорсира до тия 5000 об
ярис форсиране
Проблемът е локализиран. Благодаря на всички които, взеха отношение, но най-вече на един човек от Бриколаж Сф 2.
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
ярис форсиране
Неясно обяснение...
Неясно доуточнение...
Липса на обяснение как е решен проблема - т.е. липса на желание да се помогне с информация на други колеги с подобен проблем...



Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], stst68 и 6 госта