Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Здравейте колеги,
Имам колата от около 20- ина дни. Вчера и днес навъртях около 600 км магистрала в почти непрестанен дъжд и от време на време сняг. Днес на спускане към Пловдив след тунелите ми изписа Check VSC system, Check parking brake със светеща лампа на Check engine. Спрях на място, ръчната сработи. Угасих, запалих и пак продължиха да светят лампите. Колата не влезна в авариен режим и се прибрахме нормално. Закачих я на Торк и изписа грешка P062D. Успях да я изтрия пак през Торк. В нета намерих инфо, че грешката е свързана с дюза. Преди да я взема я гледах на Делфи и всички бяха в норма, но точните показания не помня. След покупката съм сменил масло и всички филтри+ горивния, като от него излезе доста мътилка. Гориво сипвам само G drive diesel +6 Бардал BDC. Всякакви идеи и съвети са добре дошли.
Имам колата от около 20- ина дни. Вчера и днес навъртях около 600 км магистрала в почти непрестанен дъжд и от време на време сняг. Днес на спускане към Пловдив след тунелите ми изписа Check VSC system, Check parking brake със светеща лампа на Check engine. Спрях на място, ръчната сработи. Угасих, запалих и пак продължиха да светят лампите. Колата не влезна в авариен режим и се прибрахме нормално. Закачих я на Торк и изписа грешка P062D. Успях да я изтрия пак през Торк. В нета намерих инфо, че грешката е свързана с дюза. Преди да я взема я гледах на Делфи и всички бяха в норма, но точните показания не помня. След покупката съм сменил масло и всички филтри+ горивния, като от него излезе доста мътилка. Гориво сипвам само G drive diesel +6 Бардал BDC. Всякакви идеи и съвети са добре дошли.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Нещо да не се е понамокрил компютъра или буксата или да има оголен кабел.Иначе да може да е свързано с дюза и захранване към нея.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Като отворих капака видях, че малко се е процедила вода и около щеката леко е опръскано, но нищо фрапиращо.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Има ли вариант да е нещо свързано с SCV, понеже се чува едно свиркане откъм двигателя, когато подавам повече газ и колата набира, а в момента на пускане на газта спира веднага? Върти ми се, че нещо подобно съм чел из форума, но не мога да го открия сега конкретно. Определено не е турбината. Иначе оборотите на празен ход са стабилни, динамиката е ок, пали на студено без проблем ( тествано само до -3 за тази зима).
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Дебитомера чистен ли е скоро?А да е премахването ДПФ-а и да е пипан софтуера?
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Дебитомера изглеждаше чист, като сменях въздушния филтър, но нищо не пречи да му пръсна един спрей тия дни. Прегледах и ЕГР- а беше чист сравнително. Лек сух нагар само. Всичко по изпускателната система си е заводско- катализатор и ДПФ.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Явно добре си гледаш автомобила.Имах случай от "един спрей"на дебитомера , двигателя утихна ,турбината също а и разхода падна с .0.5.
В твоя случай нищо чудно при работа на добавката след не добро предходно поддържане ,някоя дюза да е заседнала макар и за кратко и компютъра да е отчел грешка.
В твоя случай нищо чудно при работа на добавката след не добро предходно поддържане ,някоя дюза да е заседнала макар и за кратко и компютъра да е отчел грешка.
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Как се казва този спрей, да взема и аз да пръсна на дебитомера?
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
“Майсторите “ казаха че бил зацапан...и го чистили..
Та за това питам.
Та за това питам.
- Прикачени файлове
-
- 6BA824B5-9341-4F40-8C50-9F0A1C4FE537.jpeg (10.84 KiB) Преглеждано 12063 пъти
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Мисля да мина на Бардал 360 машина, та да поизчисти дюзите, ако има нещо.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Колеги, спешен случай. Излизам на магистралата достигам 140 и грешка P062D светна пак. Колата влезе в авариен режим. Изчистях я с Торк, но при ускорение усещам как прихълцва 2- 3 пъти и пак индикира грешката. Бях на близо до Тойота Пловдив и записах час за следобяд. Междувременно пак изчистих грешката, за да се дотътря до нас и свалих ЕГР- а. След тръбата, която изглежда чиста самото тяло има доста нагар. В момента ще изчистя всчко, до което мога да достигна. Въпросът е има ли връзка между ЕГР и грешката P062D?
ПП. Преди 2 седмици откачих всички куплунги на дюзите и ги пръснах с контактен спрей. Свалих SCV и също го почистих, както и неговия куплунг. Дебитомера също е изчистен.
ПП. Преди 2 седмици откачих всички куплунги на дюзите и ги пръснах с контактен спрей. Свалих SCV и също го почистих, както и неговия куплунг. Дебитомера също е изчистен.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Ето тук има инфо как да се проверят дюзите, когато има грешка P062D https://corolla-club.ru/doc1/967a10e77b ... 87236.html
Връзка с EGR няма.
Аз ти казах преди да я купиш да отидеш на диагностика в официален сервиз, това делфи е пунта мара. Можело е да ти кажат преди колко км е изтривана паметта за грешки и от там да ти светне, че има нещо нередно.
Връзка с EGR няма.
Аз ти казах преди да я купиш да отидеш на диагностика в официален сервиз, това делфи е пунта мара. Можело е да ти кажат преди колко км е изтривана паметта за грешки и от там да ти светне, че има нещо нередно.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Колеги, не съм в писал в темата, понеже от Тойота нищо конкретно не ми казаха. "Да, има проблем, но не можем да установим, защо и откъде идва. Дължите 72лв". Коментарът е излишен. Аз с четене във форума/ ите научих повече. Грешката светна вчера пак на път към балкана. Сега въпросът е аз в домашни условия, какво мога да направя. Ел връзките и конекторите ги проверих и ги напръсках с контактен спрей. Забелязах, че грешката се появява, като настъпвам повече при ускорение. Също установих, че първоначално колата влиза в авариен режим съвсем за малко ( може би 1- 2 мин) след това работи абсолютно по идентичен начин, както и преди да се появи- има си мощност, набира си нормално, като отбелязвам, че не съм гасил и запалил мотора. Просто продължих да карам. Естествено лампите си светят и нямам VSC. Другото, което установих преди малко на Techstream- a, че P062D върви заедно с С1201, което е индикация за проблем с първи инжектор ( С1202- втори, С1203- трети и т.н). Не съм толкова навътре в нещата, а не си вадя хляба с това, нямам и необходимото оборудване да тествам проблемния инжектор. Ако някой има контакт с човек от Пловдив и региона, който е навътре в нещата, да закарам колата или поне инжектора за тест, както е описано по форумите- осцилоскоп и тест на цялостната комуникация между EDU и ECM и т.н. Според мен е безмислено да ходя отново в Тойота. Прилагам и снимки от диагностиката, която направих преди малко.
- Прикачени файлове
-
- 1.PNG (29.83 KiB) Преглеждано 11803 пъти
-
- 2.PNG (12.45 KiB) Преглеждано 11803 пъти
-
- 3.PNG (41.9 KiB) Преглеждано 11803 пъти
-
- 4.PNG (36.88 KiB) Преглеждано 11803 пъти
-
- 5.PNG (36.15 KiB) Преглеждано 11803 пъти
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
И последния лист от теста на параметрите.
Забравих да спомена, че днес, като запалих двигателя лампите на таблото не светеха. Не съм я закачал на Торк- а и не съм трил нищо. Видно от снимките грешките са запаметени, но нямаше индикация на таблото.
Забравих да спомена, че днес, като запалих двигателя лампите на таблото не светеха. Не съм я закачал на Торк- а и не съм трил нищо. Видно от снимките грешките са запаметени, но нямаше индикация на таблото.
- Прикачени файлове
-
- 6.PNG (32.88 KiB) Преглеждано 11804 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта