Трудно пали на студено
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 30 Дек 2018 17:42
- Местоположение: Novi Iskar
- Автомобил: Toyota Авенсис 2.2 d4d
Трудно пали на студено
Здравейте колеги колата е Тойота Авенсис 2.2 д4д 2005г паднат ли температурите под минус 5/6 градуса паленото става много трудно а пък имали -10 трябва да отделя поне час дая запаля. Слагам добавка в нафтата бардал. Сменил съм акомулатора, подгревните свещи маслото горивният маслен и въздушен филтър. На диагностика не показва грешки. Не пуши. При самото палене само един път се опитва да запали и след това върти чист стартер трябва да върна ключа и пак дасе опита. Благодаря предварително
- WoLF
- Мнения: 3443
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
Трудно пали на студено
Привет, аз съм с абсолютно идентичен проблем на абсолютно същия автомобил. Днес ми правиха диагностика и имам 2 изгорели подгревни свещи и 1 заминала дюза. Ще сменя първо подгревните свещи, но не ми дават гаранция за отстраняване на проблема. След това ще сменим и дюзата, просто трябва психически да приема този разход от не знам колко стотин лева.
Успех!
Успех!
Трудно пали на студено
Това с паленето на студено е голям филм. При мен Авенсис 2.2 -150к.с. само палеше трудно, след това нямаше проблем, започнах със свещи, след това акумулатор и някъде из тойота станицата във фейсбук четох, че като палиш на студено, просто натискаш педала на газта. Пробвах го и при мен се отрази много добре, колата пали доста по-бързо!
A car without TURBO is like a man without BALLS!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 04 Яну 2019 23:08
- Местоположение: Перник
- Автомобил: rav4 d4d 116
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 30 Дек 2018 17:42
- Местоположение: Novi Iskar
- Автомобил: Toyota Авенсис 2.2 d4d
Трудно пали на студено
Проблема при мен се оказа че връща нафтата. От горивния филтър във резервоара и остава със много малко гориво във него. Като подкача ръчно пали от раз на -10 и сега търся да купя цялата система във която седи горивния филтър
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 26 Май 2015 16:56
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Трудно пали на студено
Здравейте,
И при мен проблема е същият - тойота версо 2007ма 2,2 дизел 136 коня
Понякога пали добре, но понякога трудно - от 2рия/3тия път
Понякога като че ли запалва само на 1/2 цилиндъра...
След като запали, изпушва бяло
Проверявахме всичко - свещи/дюзи/акумулатора е нов, сменяхме филтри
Сменихме и SCV клапана
Но не се оправи работата...
Преди 2 седмици дори като запалих, ми светна чек- жълт двигател и загуби мощност.
Като рестартирах и се оправи, а след половин час изгасна и чека
От тогава изминах над 1000 км. без проблем...
Виждам няколко теми във форума по въпроса и предполагам че това е типичен проблем за този двигател
Но не виждам да има споделено решение
Та ще се радвам на съвет...
И при мен проблема е същият - тойота версо 2007ма 2,2 дизел 136 коня
Понякога пали добре, но понякога трудно - от 2рия/3тия път
Понякога като че ли запалва само на 1/2 цилиндъра...
След като запали, изпушва бяло
Проверявахме всичко - свещи/дюзи/акумулатора е нов, сменяхме филтри
Сменихме и SCV клапана
Но не се оправи работата...
Преди 2 седмици дори като запалих, ми светна чек- жълт двигател и загуби мощност.
Като рестартирах и се оправи, а след половин час изгасна и чека
От тогава изминах над 1000 км. без проблем...
Виждам няколко теми във форума по въпроса и предполагам че това е типичен проблем за този двигател
Но не виждам да има споделено решение
Та ще се радвам на съвет...
Corolla Verso 2.2 D4D 136hp 2007yr.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 04 Яну 2019 23:08
- Местоположение: Перник
- Автомобил: rav4 d4d 116
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 02 Яну 2016 12:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso 2.2, 136, 2008г.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
Трудно пали на студено
Здравейте приятели, имах същият проблем бях се побъркал докато не измерих излишното гориво и не видях че е много и смъкнаха дюзите за рециклиране Оказа се че 3 от 4 бяха заминали и така ги рециклират.От тогава нещата се оправиха и нямам ядове да чукна на дърво.Ако някой го интересува нещо повече нека пита.
Трудно пали на студено
а корекциите как бяха, колега?martin_ganev написа: ↑26 Яну 2019 02:44 Здравейте приятели, имах същият проблем бях се побъркал докато не измерих излишното гориво и не видях че е много и смъкнаха дюзите за рециклиране Оказа се че 3 от 4 бяха заминали и така ги рециклират.От тогава нещата се оправиха и нямам ядове да чукна на дърво.Ако някой го интересува нещо повече нека пита.
TOYOTA AVENSIS VERSO 2005 D4D 116 k.c.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 26 Май 2015 16:56
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Трудно пали на студено
Здравей Колега,
Дюзите ги проверявахме на Дизел център и от там имам прикачените разпечатки.
Без много да му разбирам, но на база тези разпечатки, твърдението е че дюзите са ми добре...
Както и да е ...
Тази седмица имам преглед в Тойота - ще пиша в случай на промяна...
Дюзите ги проверявахме на Дизел център и от там имам прикачените разпечатки.
Без много да му разбирам, но на база тези разпечатки, твърдението е че дюзите са ми добре...
Както и да е ...
Тази седмица имам преглед в Тойота - ще пиша в случай на промяна...
Corolla Verso 2.2 D4D 136hp 2007yr.
Трудно пали на студено
При мен се оказаха 2 инжектора с отклонения над 4, и другите 2 около единица. Реших че си харесвам колата и ги смених с нови. Направо се зарадвах че съм взел правилно решение, защото 2 бяха яко спекли и едвам ги свалиха, а за дихтунгите идва специалист да ги маха и оправя леглата. Успоредно поизчистиха ЕГР и дебитомер, смениха и филтъра. Сега пали от раз, не пуши и върви супер.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 26 Май 2015 16:56
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Трудно пали на студено
Мда...
Явно често пъти проблема се крие в дюзите - проверката в Тойота констатира че 2 от 4 са за смяна
Офертата им е скъпичка...
Но проблема не е нетърпим и се проявява само през зимата...
Ще изкарам до на есен и тогава ще решавам как ще става ремонта

Явно често пъти проблема се крие в дюзите - проверката в Тойота констатира че 2 от 4 са за смяна
Офертата им е скъпичка...
Но проблема не е нетърпим и се проявява само през зимата...
Ще изкарам до на есен и тогава ще решавам как ще става ремонта

Corolla Verso 2.2 D4D 136hp 2007yr.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Трудно пали на студено
А защо трябва в Тойота да правиш този ремонт.Дюзите може да се рециклират на цена 200 лв. едната.Ако пък искаш нови ,във форума има колеги ,които продават оригинални части на много добри цени.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bultrastyle и 4 госта