Toyota Avensis T25 губи мощност и е ограничена до 2000 об
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24 Окт 2018 16:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 D-Cat 2.2л
Toyota Avensis T25 губи мощност и е ограничена до 2000 об
Здравейте колеги,
Имам едно питане за странен проблем на Toyota Avensis T25 D-CAT дизел 2.2л 177к.с. от 2007г. Проблемът е със следните симптоми:
1. Сутрин като запаля колата, оборотите на двигателя се качват до 1200 и чак след половин-една минута се връщат на 800, както би трябвало да е нормално при работа на празен ход.
2. Когато подкарам колата, тя е "спъната" и не вдига повече от 2000 оборота (понякога при много подаване на газ до 2200), все едно е в сервизен режим, но не дава такива индикации.
Така, когато загрее колата и я изгася и запаля отново, се оправя проблемът (но пак я усещам леко спъната, все едно върви на 90%). Ако изгася няколко пъти преди да загрее и запаля отново, проблемът си стои. Трябва да е само на загрял двигател. Освен това усещам, че двигателя не работи съвсем равномерно, дори когато се "оправи" проблема. Един път ми го направи на магистралата, след като беше загрял отдавна двигателя: усетих леко придърпване и край, скоростта почна да пада, докато не влезе двигателя в 2000 оборота. Когато стане това не ми дава да включвам автопилота.
Водих я на майстор и след няколко дни тестове, "установи" че проблемът е в MAF (дебитомер). Бил сложил друг временно и не е правило проблем. Сменихме датчика и си взех колата, но още на следващата сутрин, проблемът се появи пак.
Освен това, по колата са правени следните ремонти:
1. Смяна на масла и всички филтри преди две седмици.
2. Премахване на DPF + катализатор + софтуерно "шунтиране" на EGR.
Колата съм я карал 4000км след махане на DPF-а, та не ми се вярва да е от това, но знам ли. Моля някой да помогне, че се изчерпах от идеи и не знам на кой майстор да я водя вече. Не ми се наливат пари в бездънна яма, да сменям датчик, след датчик, докато уцелим.
Имам едно питане за странен проблем на Toyota Avensis T25 D-CAT дизел 2.2л 177к.с. от 2007г. Проблемът е със следните симптоми:
1. Сутрин като запаля колата, оборотите на двигателя се качват до 1200 и чак след половин-една минута се връщат на 800, както би трябвало да е нормално при работа на празен ход.
2. Когато подкарам колата, тя е "спъната" и не вдига повече от 2000 оборота (понякога при много подаване на газ до 2200), все едно е в сервизен режим, но не дава такива индикации.
Така, когато загрее колата и я изгася и запаля отново, се оправя проблемът (но пак я усещам леко спъната, все едно върви на 90%). Ако изгася няколко пъти преди да загрее и запаля отново, проблемът си стои. Трябва да е само на загрял двигател. Освен това усещам, че двигателя не работи съвсем равномерно, дори когато се "оправи" проблема. Един път ми го направи на магистралата, след като беше загрял отдавна двигателя: усетих леко придърпване и край, скоростта почна да пада, докато не влезе двигателя в 2000 оборота. Когато стане това не ми дава да включвам автопилота.
Водих я на майстор и след няколко дни тестове, "установи" че проблемът е в MAF (дебитомер). Бил сложил друг временно и не е правило проблем. Сменихме датчика и си взех колата, но още на следващата сутрин, проблемът се появи пак.
Освен това, по колата са правени следните ремонти:
1. Смяна на масла и всички филтри преди две седмици.
2. Премахване на DPF + катализатор + софтуерно "шунтиране" на EGR.
Колата съм я карал 4000км след махане на DPF-а, та не ми се вярва да е от това, но знам ли. Моля някой да помогне, че се изчерпах от идеи и не знам на кой майстор да я водя вече. Не ми се наливат пари в бездънна яма, да сменям датчик, след датчик, докато уцелим.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта