[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Здравейте,
През студените зимни дни, бях махнал бокса, защото не виждах смисъл да го ползвам, при положение, че колата не успяваше да загрее до офиса. Този петък, обаче го сложих обратно, защото се позатопли, а и имах ходене до Хисаря Веднага след монтажа си напълних душата, защото колата стана доста по-отзивчива, тръгваше от по-ниски обороти, а във високите имаше значително по-голяма сила! Вечерта тръгнах към Хисаря, но понеже закъснявах за партито и карах доста бързо. Голям кеф, ей biggrin.gif Така се набираше , при 140 като натиснех газта и си наемаше доста сериозно По пътя не паднах под 140 и не карах плавно, ту ускорявах, ту намалявах, защото застигах някой. Стигайки в Хирася видях, че средната ми скорост е 112км/ч, а разхода по борд 6.8л/100. С предишната ми кола, 320i Е90, щях да направя около 9-10л/100км и нямаше да ми достави такова удоволствие откъм ускорение...
Добри са им моторетките на тези коли, много добре им пасват
Един убавец с Алфа 156 1.8 twinspark (140 коня) реши да ми се дърпа при около 140 и му направих такъв ластик, че чак ми стана неудобно
През студените зимни дни, бях махнал бокса, защото не виждах смисъл да го ползвам, при положение, че колата не успяваше да загрее до офиса. Този петък, обаче го сложих обратно, защото се позатопли, а и имах ходене до Хисаря Веднага след монтажа си напълних душата, защото колата стана доста по-отзивчива, тръгваше от по-ниски обороти, а във високите имаше значително по-голяма сила! Вечерта тръгнах към Хисаря, но понеже закъснявах за партито и карах доста бързо. Голям кеф, ей biggrin.gif Така се набираше , при 140 като натиснех газта и си наемаше доста сериозно По пътя не паднах под 140 и не карах плавно, ту ускорявах, ту намалявах, защото застигах някой. Стигайки в Хирася видях, че средната ми скорост е 112км/ч, а разхода по борд 6.8л/100. С предишната ми кола, 320i Е90, щях да направя около 9-10л/100км и нямаше да ми достави такова удоволствие откъм ускорение...
Добри са им моторетките на тези коли, много добре им пасват
Един убавец с Алфа 156 1.8 twinspark (140 коня) реши да ми се дърпа при около 140 и му направих такъв ластик, че чак ми стана неудобно
Avensis 2.2 D-4D '06
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23 Мар 2015 23:14
- Местоположение: Варна
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Здравейте колеги,
Сериозно съм решил да сложа Power box на моя Avensis 2.0 126к.с. 2007г.
Има предложения в eBay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 6&_sacat=0
Предлагат се варианти за рейла, през OBD2 буксата, настроени само за този мотор и универсални (самонастройващи се) с Reset бутон при смяна на автомобила.
Искрено моля за коментар на предлаганото и още повече споделяне на мнения от ползватели.
Аз лично желая единственно намаляване на разхода на гориво и приоритета ми е само в тази посока.
Поздрави и успех на всички!
Димитър.
Сериозно съм решил да сложа Power box на моя Avensis 2.0 126к.с. 2007г.
Има предложения в eBay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 6&_sacat=0
Предлагат се варианти за рейла, през OBD2 буксата, настроени само за този мотор и универсални (самонастройващи се) с Reset бутон при смяна на автомобила.
Искрено моля за коментар на предлаганото и още повече споделяне на мнения от ползватели.
Аз лично желая единственно намаляване на разхода на гориво и приоритета ми е само в тази посока.
Поздрави и успех на всички!
Димитър.
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Някой запознат ли е с този power box настроен си е за дадената кола няма настройки от потребителя слагаш и караш и гарантират 1 литър по-нисък разход на гориво
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-powe ... 1027632550
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-powe ... ad&vxp=mtr
http://www.italianspeed.eu/en/chiptunin ... -1476.html
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-powe ... 1027632550
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-powe ... ad&vxp=mtr
http://www.italianspeed.eu/en/chiptunin ... -1476.html
Avensis Verso 2.0 D4D
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Момци, тези, които сте показали стават за 2.0 116к.с. Проблема е, че ще дойде за 90 евра, а това тук струва 260лв, с монтажа, с гаранция - вие си правете сметката. Пак италиански са, пробвани на доста автомобили, производител им са води Abarth. За 2.0 126к.с варианта е още по-добър. За пълна настройка и лесна промяна ви трябват тези за рейла. ОБД версиите нещо не са много популярни. А и това с автоматичните настройки няма как да го накараш да работи за МАХ икономия. Трябват ви ръчни настройки, с възможно най-голям диапазон на корекции, за да постигнете това, което искате
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Това ли са чиповете който предлагаш Мечопух : http://www.racechip.com/chiptuning/toyo ... /index.phpMe4oKyX написа:Момци, тези, които сте показали стават за 2.0 116к.с. Проблема е, че ще дойде за 90 евра, а това тук струва 260лв, с монтажа, с гаранция - вие си правете сметката. Пак италиански са, пробвани на доста автомобили, производител им са води Abarth. За 2.0 126к.с варианта е още по-добър. За пълна настройка и лесна промяна ви трябват тези за рейла. ОБД версиите нещо не са много популярни. А и това с автоматичните настройки няма как да го накараш да работи за МАХ икономия. Трябват ви ръчни настройки, с възможно най-голям диапазон на корекции, за да постигнете това, което искате
защото ако са тези и при тях няма настройки от потребителя и твоята цена е с 40 лева по-малко което е добре. Предлагам ти да почнеш да предлагаш и готови защото на мен и на много хора не им се занимава да си правят експерименти а предпочитат да вземат нещо което вече е настроено. Предлагам също да качиш някакви снимки как изглежда продукта.
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: [Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Не се занимавай с глупости...в хеед вече правят ремап , има тема в общи. Зарежи скапаните боксове.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: [Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
hangelov - не са тези боксовете. Бокса е Genercom. А ремап има, някой ако е направил да сподели, аз не съм, а и нещо не виждам как ще потроша 5-6 пъти повече пари за този ремап.... просто нереалничко е малко за България
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Темата ми се стори подходяща да попитам дали някой си е газифицирал дизела. Преди време попаднах на информация и поразрових каква е тази история.
В общи линии се поставя изпарител който при над 1000 оборота подава в колекторите малко газ. Ефекта бил като още едно турбо , разхода на дизел пада с около 2 литра но за сметка на 2 литра газ. Удължава се живота на катализатора и филтъра за твърди частици , повишаване на въртящия монент още в ниските оборти. Мненията бяха все позитивни особено за по-големите мотори с рейл система. Последно по спомен даже не ползваха изпарител. Подава се направо течна фаза която се изпарява в колектора и при изпарението допълнително сваля температурата (дава ефект на по-голям кулер). Не ,че е голям плюс но и двигателя утихвал. Та въпроса тук някой курдисал ли си е газово на дизела? Пак по спомен интервенцията е около 700-800 лева.
Лично аз не търся повече мощост но цялостните ползи ако се кара една кола интензивно повече от две години си заслужава.
Вариянта който обмислям е да си купя от малко по-скъпите гуми със самоносеща конструкция и на мястото на резервната гума да сложа бутилка.
Поздрави.
В общи линии се поставя изпарител който при над 1000 оборота подава в колекторите малко газ. Ефекта бил като още едно турбо , разхода на дизел пада с около 2 литра но за сметка на 2 литра газ. Удължава се живота на катализатора и филтъра за твърди частици , повишаване на въртящия монент още в ниските оборти. Мненията бяха все позитивни особено за по-големите мотори с рейл система. Последно по спомен даже не ползваха изпарител. Подава се направо течна фаза която се изпарява в колектора и при изпарението допълнително сваля температурата (дава ефект на по-голям кулер). Не ,че е голям плюс но и двигателя утихвал. Та въпроса тук някой курдисал ли си е газово на дизела? Пак по спомен интервенцията е около 700-800 лева.
Лично аз не търся повече мощост но цялостните ползи ако се кара една кола интензивно повече от две години си заслужава.
Вариянта който обмислям е да си купя от малко по-скъпите гуми със самоносеща конструкция и на мястото на резервната гума да сложа бутилка.
Поздрави.
- kostadinnm
- Мнения: 239
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Интересно. Колега от hardwarebg-форума има такава инсталация на сивик и твърди, че е много доволен. Единствено не разбрах, защо му замина съединителя.Iliyа Damyanov написа: Темата ми се стори подходяща да попитам дали някой си е газифицирал дизела. Преди време попаднах на информация и поразрових каква е тази история.
В общи линии се поставя изпарител който при над 1000 оборота подава в колекторите малко газ. Ефекта бил като още едно турбо , разхода на дизел пада с около 2 литра но за сметка на 2 литра газ. Удължава се живота на катализатора и филтъра за твърди частици , повишаване на въртящия монент още в ниските оборти. Мненията бяха все позитивни особено за по-големите мотори с рейл система. Последно по спомен даже не ползваха изпарител. Подава се направо течна фаза която се изпарява в колектора и при изпарението допълнително сваля температурата (дава ефект на по-голям кулер). Не ,че е голям плюс но и двигателя утихвал. Та въпроса тук някой курдисал ли си е газово на дизела? Пак по спомен интервенцията е около 700-800 лева.
Лично аз не търся повече мощост но цялостните ползи ако се кара една кола интензивно повече от две години си заслужава.
Вариянта който обмислям е да си купя от малко по-скъпите гуми със самоносеща конструкция и на мястото на резервната гума да сложа бутилка.
Поздрави.
А ти от къде имаш инфо - сподели да поразпитаме - ако не друго, поне от любопитство?!
Други нови легенди в момента се носят за т.нар. 'хибридно турбо', което така и не ми се изясни. До колкото можах да схвана за него е, че също е много ефективно, но така и няма достатъчно инфо за установени практики за поставяне.
Всеки случай с нашите заключени денсо еку-та, ако се налагат промени по тях, ще е жалко.
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Преди няколко години ровех инфо за бусове. Там попаднах на информация но е бедна , за сметка на това ме припрати към офроуд форуми където доста авджии са си газифицирали “джиповете“ с които ходят на лов и всички мнения са положителни. Нямам спомени за саитове но няма да е трудно да ги откриеш. Има информация и за майстори.
За ЕКУ-то не се притеснявай не се модифицира а само се взима информация от него която е нужна за дозирането на газта.
За хибридно турбо чувам за първи път и нямам представа за какво става въпрос.
Що се отнася до колегата от hardwarebg-форума вероятно визираш Сивика на bat-zerga.
Там нещата са тотално модифицирани. Като почнаш от колектори и скопен ЕГР до италиянски чип тунинг. Миналия септември чукнах 14 лазарника в Италия и мога да ти кажа , че са много напред с материяла но е нормално все пак са 60 милиона население и си има доста тунинг фирми с традиции. Та въпросния Сивик не съединител да гори ами от чипа може и карета да троши. Проблема му не е в газификацията. За мене самото упражнение е малко безсмислено , в смисъл дизелова малолитражка да се модифицира като бегачка. Ако колата не е проектирана за бегачка няма никакъв смисъл от напъване освен ако не е за чесане на краста. На Октобър феста видях Фолцваген бръмбър с монтиран двигател от Порше. От пръв поглед си личеше , че парите които са наляти са повече от колкото да се купи направо Порше. Та така. На мене интереса ми опира до подобряване на комфорта при градско защото в ниските обороти 2,2 D-CAT е пълна скръб. Сравнявам го с 2,2 на Нисан който е само 126 коня но до 2000 оборота тегли чувствително по-добре и мотора е някак по-гъвкав и балансиран от Toyota-та макар тя да е по-мощна , то аз някак не мога да я усетя като кола която има 177 коня. Иначе кутиите им са като близнаци , 4000 оборота 240. Това естествено е скорост която не ползвам. На мене и 100 коня ми стигат ама това чудо 3 секунди мисли и после реагира . Ако няма решение на тоя проблем ще има развод по италянски.
Поздрави.
За ЕКУ-то не се притеснявай не се модифицира а само се взима информация от него която е нужна за дозирането на газта.
За хибридно турбо чувам за първи път и нямам представа за какво става въпрос.
Що се отнася до колегата от hardwarebg-форума вероятно визираш Сивика на bat-zerga.
Там нещата са тотално модифицирани. Като почнаш от колектори и скопен ЕГР до италиянски чип тунинг. Миналия септември чукнах 14 лазарника в Италия и мога да ти кажа , че са много напред с материяла но е нормално все пак са 60 милиона население и си има доста тунинг фирми с традиции. Та въпросния Сивик не съединител да гори ами от чипа може и карета да троши. Проблема му не е в газификацията. За мене самото упражнение е малко безсмислено , в смисъл дизелова малолитражка да се модифицира като бегачка. Ако колата не е проектирана за бегачка няма никакъв смисъл от напъване освен ако не е за чесане на краста. На Октобър феста видях Фолцваген бръмбър с монтиран двигател от Порше. От пръв поглед си личеше , че парите които са наляти са повече от колкото да се купи направо Порше. Та така. На мене интереса ми опира до подобряване на комфорта при градско защото в ниските обороти 2,2 D-CAT е пълна скръб. Сравнявам го с 2,2 на Нисан който е само 126 коня но до 2000 оборота тегли чувствително по-добре и мотора е някак по-гъвкав и балансиран от Toyota-та макар тя да е по-мощна , то аз някак не мога да я усетя като кола която има 177 коня. Иначе кутиите им са като близнаци , 4000 оборота 240. Това естествено е скорост която не ползвам. На мене и 100 коня ми стигат ама това чудо 3 секунди мисли и после реагира . Ако няма решение на тоя проблем ще има развод по италянски.
Поздрави.
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
При газифициране на дизелов автомобил, за максимална ефективност и икономия едновременно с подаването на определено количество газ е важно и да се коригира/намали процентно и подаването на нафта. Има разработени готови инжекциони които при по-новите автомобили в такъв смесен режим на работа директно командват дизеловото ЕКУ по КАН и коригират количеството дизел. За съжаление преди няколко години гледах такива системи само в чужди сайтове и ставаше въпрос за едни 4-5 хил. лв. ... сега знам че и доста известни чужди фирми на нашия пазар разработват такива системи но излизали около 2000 - 2000+ лв. Другото което е ... колкото по-голям двигател като кубатура, толкова ефекта е по голям ... затова се слага на камиони предимно.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
- TATI
- Мнения: 2805
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 72 пъти
- Обратна връзка:
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Аз такова, да не ви развалям идилийката, но последните мнения нямат нищо общо с темата.
Та, или си направете нова тема в раздел ОФФТОПИК или ще изтрия последните мнения!
Та, или си направете нова тема в раздел ОФФТОПИК или ще изтрия последните мнения!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Може да ти се струва тъпо, но пробвай със смяна въздушния филтър. При мен беше същата работа. Случи се при обслужването на колата и смяна на всички филтри. Филтъра, които бях сложил беше с киче от долния край. Купих бош, които е с дунапрен отдолу и като го смених колата литна, няма лаг и мощоста се вдигна. Колата е авенсис 2.2 д4д 150 к.с. Успех!
Тойота Авенсис 2.2 D2D - 2008 г.
- Meradjov
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19 Авг 2018 22:35
- Местоположение: Златоград
- Автомобил: Corolla verso 2.0 D4D
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
Колега, можеш ли да дадеш информация за чип или бокс на Корола Версо 2.0 116кс 2005г. ?hangelov написа: ↑28 Апр 2015 09:20Това ли са чиповете който предлагаш Мечопух : http://www.racechip.com/chiptuning/toyo ... /index.phpMe4oKyX написа:Момци, тези, които сте показали стават за 2.0 116к.с. Проблема е, че ще дойде за 90 евра, а това тук струва 260лв, с монтажа, с гаранция - вие си правете сметката. Пак италиански са, пробвани на доста автомобили, производител им са води Abarth. За 2.0 126к.с варианта е още по-добър. За пълна настройка и лесна промяна ви трябват тези за рейла. ОБД версиите нещо не са много популярни. А и това с автоматичните настройки няма как да го накараш да работи за МАХ икономия. Трябват ви ръчни настройки, с възможно най-голям диапазон на корекции, за да постигнете това, което искате
защото ако са тези и при тях няма настройки от потребителя и твоята цена е с 40 лева по-малко което е добре. Предлагам ти да почнеш да предлагаш и готови защото на мен и на много хора не им се занимава да си правят експерименти а предпочитат да вземат нещо което вече е настроено. Предлагам също да качиш някакви снимки как изглежда продукта.
Corolla Verso 2.0 D4D 116 hp.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта