Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Покрай снощния сняг имах сериозни притеснения за кусурите на системата против буксуване, обаче колата се държи повече от нормално при 15+ см сняг.
Вярно, че е мокър и не е замръзнал, но очаквах още при такива условия да слизам с лопатата.
Уви, един съсед с ц-класа комби не можеше да откъсне с това задно и се наложи голф 4 да го задърпа обратно до паркинга.
Вярно, че е мокър и не е замръзнал, но очаквах още при такива условия да слизам с лопатата.
Уви, един съсед с ц-класа комби не можеше да откъсне с това задно и се наложи голф 4 да го задърпа обратно до паркинга.
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
И на мен ми е това единственото притеснение - миналата зима се запознах със свръх агресивната система против пробуксуване...



Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Имам си читава лопата в багажника, но да се надяваме, че няма да ми трябва
Забелязах, че при рязко спиране го няма характерното за АБС тропане в спирачния педал, явно и това минава през трансмисията.

Забелязах, че при рязко спиране го няма характерното за АБС тропане в спирачния педал, явно и това минава през трансмисията.
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не, просто спирачките са електронни, а чувството, че натискаш "нещо" (съпротивлението на педала) се създава от така наречения "спирачен симулатор". За това го няма и чувството на АБС-а, защото системата е по-различна от обичайната такава.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Каква била работата 
Измислили са го мамка им, пък аз си мисля, че винаги съумявам да спирам на време с малко усилие на педала

Измислили са го мамка им, пък аз си мисля, че винаги съумявам да спирам на време с малко усилие на педала

Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Само че дупката от преминаване от електронна до физическа спирачка ми коства метър и е доста неприятно... Получава се при умерено натискане на педала и системата не отчита, че не необходимо активиране на истинските спирачки толкова рано 




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Хибридът ме предаде.
Ха да тръгна и странна история. Нито може да го запалиш, нито да го угасиш. Много яко. След като реши, че сам ще се угаси, то остана само лампата за проблем с двигателя да свети. Такаива огромни аномалии ми подсказват, че проблемът не би бил сложен и от първия път улучих. Умряло акумулаторче.
Меря = 9.5 В. Слагам зарядно, удари 14.4В при едва 1.1А. Работата ясна. Ново акумулаторе и отново уживя.
Ама мамка му, защо не умря на топло?
п.п. Цена в ТМ - 298 лв.
Минах с алтернативна част.
п.п.2 Извадих 35Ач акумулатор. Явно тези от Тойота са сложили грешен такъв, защото на колите с безключово отваряне трябва да бъде 45Ач.
Ха да тръгна и странна история. Нито може да го запалиш, нито да го угасиш. Много яко. След като реши, че сам ще се угаси, то остана само лампата за проблем с двигателя да свети. Такаива огромни аномалии ми подсказват, че проблемът не би бил сложен и от първия път улучих. Умряло акумулаторче.
Меря = 9.5 В. Слагам зарядно, удари 14.4В при едва 1.1А. Работата ясна. Ново акумулаторе и отново уживя.
Ама мамка му, защо не умря на топло?

п.п. Цена в ТМ - 298 лв.

п.п.2 Извадих 35Ач акумулатор. Явно тези от Тойота са сложили грешен такъв, защото на колите с безключово отваряне трябва да бъде 45Ач.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Отвора за вентилацията на алтернативния ти акумулатор пасна ли точно на тръбичката ти?



- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не.
Точно под ръка ми попадна една система, от която взех едно силиконово нещо като преходник между маркуча и пластмасата за иглата и пасна точно като преходник между маркуча и отвора.

Но ако не бше станало случайно, следващия вариант ми беше разпробиване на отворчето на акумулатора. Което е и по-логично. Но това ме изненада и вече бях посъбрал колата и реших, че първо ще търся решение на място.
А срещуположния алтернативен отвор запуших с топъл силикон/лепило.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Като вземате акумулатори проверявайте за тапичките... Не че аз проверявам, но при последния ми взет акумулатор Гигават забелязах, че си имаше тапа на едната вентилация, която можеше да се вади и прехвърля на другата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
В случая нямаше и на двата отвора.
По-любопитното бе разминаването в диаметъра на отвора и невъзможността да бутнеш директно маркуча за отдушника.
Мислих да го опиша подробно да се знае, намерих според мен една подходяща тема точно тук в дъното, но е заключена. Ако отворя нова ще взема да съм нарушил някое правило и да бъда санкциониран и реших да не си навличам неприятности пак.
По-любопитното бе разминаването в диаметъра на отвора и невъзможността да бутнеш директно маркуча за отдушника.

Мислих да го опиша подробно да се знае, намерих според мен една подходяща тема точно тук в дъното, но е заключена. Ако отворя нова ще взема да съм нарушил някое правило и да бъда санкциониран и реших да не си навличам неприятности пак.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Това са размерите на "преходника"
Имам и скицата с която ги поръчах, но е на служебния комп.Hursa написа: ↑18 Яну 2017 18:56 Мисля, че е добре да си изработите преходник (или два - втория за затапване на втория отвор) - от отвор 8 мм на 5.3 мм външно - за отвора на "неоригиналния" акумулатор - за да изведете газовете (може би трябва да се използва някакъв уплътнител за фиксиране на преходника в отвора на акумулатора). (На мен ми направиха два от тефлон)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Здравейте, с интерес изчетох всички 25 страници на темата (няколко от страниците прескочих, понеже се бяха превърнали в спор между колеги, където дори и не разбирах какво обсъждат,но...). Та да си задам и аз питанката, като започна с увода й:
Колебая се между Toyota Camry, която предстои да излезе средата/края на месец март тази година, според думите на дилъра за Варна, и VW Пасат или Артеон (бензинови мотори). И трите модела могат да се купят на сходни цени около 60к лв ( разбира се, при желание и средства след напомпване достигат и до ~80к лв) Предстои ми тест драйв на двата VW, докато за Камри-то ще е март/април. Карането ми е в диапазона 30/70 % в полза на градското каране. Знам, че има още много фактори, които не съм описал, а са важни за взимането на решение, но така и иначе все още няма и реални отзиви за всички модели, така че и не може да се каже кое е най доброто в случая. След всичката тази слама, която изписах, да ви застрелям с неочаквания въпрос - някой има ли информация за този модел Камри, който е проектиран за европейския пазар и се явява нещо като заместител на Авенсис-а. Подразбрах, че ще е и с нова хибридна система, за съжаление от самия дилър все още нямат достатъчно информация и не могат да обяснят, в какво всъщност се изразява тази нова хибридна система. Сега ще започвам и аз да ровя из чуждите сайтове, но междувременно реших да пусна въпрос и тук сред компетентните и знаещите
Колебая се между Toyota Camry, която предстои да излезе средата/края на месец март тази година, според думите на дилъра за Варна, и VW Пасат или Артеон (бензинови мотори). И трите модела могат да се купят на сходни цени около 60к лв ( разбира се, при желание и средства след напомпване достигат и до ~80к лв) Предстои ми тест драйв на двата VW, докато за Камри-то ще е март/април. Карането ми е в диапазона 30/70 % в полза на градското каране. Знам, че има още много фактори, които не съм описал, а са важни за взимането на решение, но така и иначе все още няма и реални отзиви за всички модели, така че и не може да се каже кое е най доброто в случая. След всичката тази слама, която изписах, да ви застрелям с неочаквания въпрос - някой има ли информация за този модел Камри, който е проектиран за европейския пазар и се явява нещо като заместител на Авенсис-а. Подразбрах, че ще е и с нова хибридна система, за съжаление от самия дилър все още нямат достатъчно информация и не могат да обяснят, в какво всъщност се изразява тази нова хибридна система. Сега ще започвам и аз да ровя из чуждите сайтове, но междувременно реших да пусна въпрос и тук сред компетентните и знаещите

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
За Камрито все още няма много достоверна информация, но имайки предвид историята на модела и традициите му - не бих го сравнявал с VW 
Досега винаги се е представяло добре - в смисъл: комфортно и много здраво. Да, комфорта е за сметка на 'спортното му поведене' (аз поне досега не съм попадал на камри, което да ти остави усещане за 'спортист' - въпреки конете под капака всичко се случва тихо, спокойно и т.н.)
Съветът ми е да направиш тест-драйв на всички модели и марки в списъка ти... И ще видиш кое ще ти допадне...
Иначе въпреки, че ще е 'нов модел' не бих се притеснявал за хибридната система - японците доказаха, че там грешки не правят

Досега винаги се е представяло добре - в смисъл: комфортно и много здраво. Да, комфорта е за сметка на 'спортното му поведене' (аз поне досега не съм попадал на камри, което да ти остави усещане за 'спортист' - въпреки конете под капака всичко се случва тихо, спокойно и т.н.)
Съветът ми е да направиш тест-драйв на всички модели и марки в списъка ти... И ще видиш кое ще ти допадне...
Иначе въпреки, че ще е 'нов модел' не бих се притеснявал за хибридната система - японците доказаха, че там грешки не правят

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Според Тойота Европа ще пуснат новия хибрид - 2,5 атмосверен двигател + ел, с около 218к.с. обща мощност. Разхода около 4,5 /в зависимост от оборудването/ като това е според новия цикъл на тестове. За българския пазар никой не знае какво оборудване ще сложат, но ако се гледат другите, ще има възможност за какво ли не, щом имат дори ел. волан. В Европа според мен ще пуснат само хибрида, защото всичко друго харчи много. Освен това имайки в предвид че е хибрид, конкуренция реално ще им е Passat GTE и Mondeo HEV, Honda за момента няма да вкарват Accord. Ако им потръгне може догодина и Honda да се намесят. Всичко зависи от цената в крайна сметка а и в това колко и докъде ще забранят дизелите. Единствения проблем, е че няма комби, а европейците си обичат комби. Затова пък ще вкарат новата Корола и новия РАВ4.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта