Всъщност авенсис е по-широк с 15мм. :-)
Ами след Avensis?
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Ами след Avensis?
Сега: Toyota C-HR Hybrid 1.8 CVT 2018
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ами след Avensis?
След RX400h приятел взе за съпругата си RX450hL... Вчера тъкмо пробвахме машинката....
Впечатленията:
Вътре - приятно, но на втория ред - тясно за краката. Което ме учуди - все пак говорим за автомобил над 5м..
За първи път се качвам в нов автомобил, който не мирише на такъв ... Явно тенденцията е такава...
Екрана - продължават да залагат на малко информационно екранче и стрелки... Скоростомера - до 260км/ч, при условие, че според спецификация автомобилът най-вероятно е ограничен на 180км/ч
Иначе сравнително тих. Динамиката - без промяна... Комфорта - също е ОК... Да, липсва му пневматиката...
Централния дисплей - голям и удобен. Може да се дели на две.. Общо взето - засега това...
Фаровете - добри... Пише, че са от матричните, но не го пробвахме извън града и бе само здрач, а не плътен мрак...
Визия и дизайн - много добри... Може да ползваш данъчен кредит (6+1).. Багажникът - голям... Доста голям...
Има разлики в софтуера между LS и RX - например на RX камерите се включваха чак след като си карал дълго време бавно или си спрял... Ако само за момент спреш на стоп - трябва да чакаш 5-6 сек за да се включат...
Абе - хубава машинка, ще я видим как ще е...
Но недостатъците отново ми припомниха защо не избрах този модел на времето...
Впечатленията:
Вътре - приятно, но на втория ред - тясно за краката. Което ме учуди - все пак говорим за автомобил над 5м..
За първи път се качвам в нов автомобил, който не мирише на такъв ... Явно тенденцията е такава...
Екрана - продължават да залагат на малко информационно екранче и стрелки... Скоростомера - до 260км/ч, при условие, че според спецификация автомобилът най-вероятно е ограничен на 180км/ч

Иначе сравнително тих. Динамиката - без промяна... Комфорта - също е ОК... Да, липсва му пневматиката...
Централния дисплей - голям и удобен. Може да се дели на две.. Общо взето - засега това...
Фаровете - добри... Пише, че са от матричните, но не го пробвахме извън града и бе само здрач, а не плътен мрак...
Визия и дизайн - много добри... Може да ползваш данъчен кредит (6+1).. Багажникът - голям... Доста голям...
Има разлики в софтуера между LS и RX - например на RX камерите се включваха чак след като си карал дълго време бавно или си спрял... Ако само за момент спреш на стоп - трябва да чакаш 5-6 сек за да се включат...
Абе - хубава машинка, ще я видим как ще е...
Но недостатъците отново ми припомниха защо не избрах този модел на времето...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Ами след Avensis?
Колега,явно на мен този сантиметър и половина ми се е сторил доста повече


Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Ами след Avensis?
Твоя човек явно не е бил много в час или са му дали C-HR с в еко режим. Имах авенсис 2.0 d4d 126к.с. 2008г комби първоначалното впечатление от C-HR на тест драйв беше за слаб мотор. Натискам газта, онова ръмжи и тласък няма. Обаче погледнах скоростомера - 130км/ч (на извънградско). Не разбрах как стана товаbatececo написа: ↑05 Дек 2018 11:37 Човекът който ми го каза това за мощността има доста по-големи възможности от половината собственици на нови коли пишещи тук (собственик на малка компания). 2008 мисля му беше авенсиса, купуван от нов. По форуми не пише. Много искаше CHR точно заради визията, но след тест драйв каза, че му е слабо (при това спрямо не особено мощния, но приятен и добре вървящ 2.0 д4д около 120 и няколко коня). Та... точно на него не му е кисело гроздето, в момента гледа лексус сувове.
Иначе относно визията е изцяло въпрос на вкус.


За бившият ми авенсис смятах, че 126к.с. са излишни. Никога не ми е трябвала всичката тази мощност, не знам какво ги правите тия конски сили - ремаркета ли дърпате, товари ли возите или се правите на състезатели на неподходящите за целта места.
За протокола - като избирах нов хибрид тествах и RAV4. Нещата, които ми харесаха там - отварянето на багажника, завиващите линии на задната камера според волана, 360 градусова камера (беше най-високото ниво). Всичко останало

C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Ами след Avensis?
Качих се и аз в този космолет C-HR, но не е моето превозно средство. Авенсиса ми е по-приятен и с не по-лоша музика (тя зависи от нивото на оборудване). Май след Авенсиса ще е друга марка, както отдавна си мисля.
Ами след Avensis?
И аз започвам така да си мисля,колега! Опциите при "нашата"марка започват доста да намаляват. Аз не съм запознат дали е възможно за хибрид,ама не мога да проумея защо не сложиха по едно турбо на бензиновите/хибридни двигатели


Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Ами след Avensis?
Не харесвам СУв и джипки като цяло, но реших да я проверя тази какво представлява. Липсата на сериозен бензинов мотор съвсем ме отказа от Тойота и съм се насочил към Ауди, но не веднага - сега ми е друг приоритета, но се оглеждам.nitsodar написа: ↑11 Дек 2018 08:43 И аз започвам така да си мисля,колега! Опциите при "нашата"марка започват доста да намаляват. Аз не съм запознат дали е възможно за хибрид,ама не мога да проумея защо не сложиха по едно турбо на бензиновите/хибридни двигателиИ Хонда, и Шкода/VW имат бензинови,и то 1500 кубика.....С турбо е друга работа. Все по-интересно ми става доколко новия РАВ ще е наистина комфортен и иновативен. Но ако не искаш СУВ - доколко Камри ще е просторния семеен седан? Там определено Тойота започват да губят от други конкуренти, според мен
![]()
Ами след Avensis?
И на мен джипките изобщо не са ми по вкуса.... ИМам наблюдения над няколко - ами не е моят автомобил! Най-вече заради возията. Ауди изглежда много добре, ама не зная доколко бензиновите им двигатели са ОК... Бъдещето ще покаже ;)
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ами след Avensis?
Какво не ти харесва във возията на СУВ-овете? За мен имат голямо преимущество по нашите пътища

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Ами след Avensis?
Много се клатят предпочитам BMW 7серия пред BMWX5 ами с X5 E70 станах луд и главата ми се полюшваше още 2 дни след карани 2000км,а следващият път тези 2000км с една седмица/7 серия/ не ги усетих и не се уморих.
Мое мнение, аз така го преживях.

Мое мнение, аз така го преживях.

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ами след Avensis?
Безспорно някои СУВ-ове клатят.. При мен нито на Кашкая нито на Джипа съм усетил каквото и да е клатене, нито пък на някой му е ставало лошо при множество завои...
Да, СУВ-а не стои на пътя в завой така, както стои лек автомобил - друг център на тежестта и друга маса.... Но клатене, дискомфорт - не...
А преимуществата на дългоходовото окачване и големия диаметър гуми е голямо по нашите пътища... Писна ми да псувам при скок във всяка неравност... Със СУВ-а нямам такива проблеми.
Дори ставаш прекалено непукист...
Последния път на изхода на Кнежа чак след поклащането разбрах, че съм минал на ход през бордюр към място, което в първия момент помислих за паркинг
https://www.google.com/maps/@43.4933559 ... 312!8i6656
Да, СУВ-а не стои на пътя в завой така, както стои лек автомобил - друг център на тежестта и друга маса.... Но клатене, дискомфорт - не...
А преимуществата на дългоходовото окачване и големия диаметър гуми е голямо по нашите пътища... Писна ми да псувам при скок във всяка неравност... Със СУВ-а нямам такива проблеми.
Дори ставаш прекалено непукист...
Последния път на изхода на Кнежа чак след поклащането разбрах, че съм минал на ход през бордюр към място, което в първия момент помислих за паркинг

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Ами след Avensis?
Кжлега, чувствам се точно като @mfandakov. Сравненията ми са спрямо 2 джипки Mercedes МL,както и РАВ 4 3-та генерация. Клатенето и люшкането ме карат да не харесвам джипките. Преди 2-3 години ходихме 2 семейства (4 души) с РАВ до Банско. По магистралата всичко бе ОК. Като тръгнахме от Пазарджик към Балкана направо ми се разказа играта. Отделно,че на отиване бах отзад..... Направо ми се разказа играта,като шофьорът не караше бързо. Зад нас се беше оформила прилична колона от автомобилиslowtraveler написа: ↑11 Дек 2018 10:50Какво не ти харесва във возията на СУВ-овете? За мен имат голямо преимущество по нашите пътища![]()



Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Ами след Avensis?
C-HR не е SUV. На хибрида центъра на тежестта е ниско, изобщо не клати и в завоите е много стабилен, по-добре се държи от Т25. Преди месец карах в Пирин и Родопи: Банско-Девин-Доспат, наистина други SUVs дето срещах по пътя доста намаляха по завоите. Едно ново Х4 едва го изтърпях до права отсечка за изпреварване.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ами след Avensis?
Относно C-HR - да, то е от малките СУВ-ове и ефектът не е чак толкова изразен. Кашкая е доста подобен, но колкото и да е - се усеща по-високият център на тежестта - не може да се сравни със седан например...
Така, че разбирам колегите... Но за клатене - РАВ-ката ми 'подскачаше' повече - усещане като в старите джипки, за която трябва да правиш постоянни корекции. GL - люлее та не се трае.. А колега след 'скок' на неравност по магистралата едва не се отъркаля с висока скорост заради прогресиращо люлеене, но успя някакси да я вкара в пътя, и повече не искаше да чуе за GL
На Джипа не съм усещал нито един от тези ефекти, дори и с 200км/ч стои като залепен без люлеене. Отдавам го на повтвърденото окачване заради негативните отзиви на дофейслифтовия модел при 'лосовият' тест на едно холандско списание... В завой не се накланя, но пък масата му е такава, че гумите започват да издават специфично бучене, след което джипката почва да отваря завоя... Три тона както и да ги смяташ са сериозна маса за динамична промяна на посоката...
Както и да е - комфортът при нормален джип е доста добър... Щом съпругата, на края на 'разходка' от 13 хиляди километра на въпроса 'искаш ли да продължаваме към Владивосток' (14х.км в едната посока) директно отговори положително
Въпреки, че по принцип мрази пътуванията, и особено - по-дългите от 100км
А аз честно казано не усетих през цялото време какъвто и да е дискомфорт, въпреки, че пътувахме както по магистрали, така и по грунтов 'международен' път (с над 90км/ч
)... На доста от тези места бих се чувствал недостатъчно комфортно с лек автомобил... За предимството във видимостта да не говорим....
Така, че разбирам колегите... Но за клатене - РАВ-ката ми 'подскачаше' повече - усещане като в старите джипки, за която трябва да правиш постоянни корекции. GL - люлее та не се трае.. А колега след 'скок' на неравност по магистралата едва не се отъркаля с висока скорост заради прогресиращо люлеене, но успя някакси да я вкара в пътя, и повече не искаше да чуе за GL

На Джипа не съм усещал нито един от тези ефекти, дори и с 200км/ч стои като залепен без люлеене. Отдавам го на повтвърденото окачване заради негативните отзиви на дофейслифтовия модел при 'лосовият' тест на едно холандско списание... В завой не се накланя, но пък масата му е такава, че гумите започват да издават специфично бучене, след което джипката почва да отваря завоя... Три тона както и да ги смяташ са сериозна маса за динамична промяна на посоката...
Както и да е - комфортът при нормален джип е доста добър... Щом съпругата, на края на 'разходка' от 13 хиляди километра на въпроса 'искаш ли да продължаваме към Владивосток' (14х.км в едната посока) директно отговори положително



Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Ами след Avensis?
@slowtraveler, предполагам,че може би SUV-овете може да ги разделим на "аматьорски" 2 групи: големи и малки
Гранд Чероки, според мен, няма как да се сравни с РАВ,Кашкай, Х1/2/3/4, Карок,Тигуан,3008.... и т.н. Определено по-голямата маса (3 тона, както пишеш) няма как да не повлияе положително откъм стабилност/"залепен на пътя". Предполагам с колегата mfandakov говорим от опит на по-малките гореспоменати джипки - тогава неравностите дори по магистралата са нетърпими за пасажерите или поне аз не намирам нищо общо с комфорта на возене
П.С. Не съм карал/се возил на някои от по-новите Land Cruiser, но като гледам какъв камион е, не съм обнадежден относно комфорта и при него.Имащите опит могат да споделят


П.С. Не съм карал/се возил на някои от по-новите Land Cruiser, но като гледам какъв камион е, не съм обнадежден относно комфорта и при него.Имащите опит могат да споделят

Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта