


И каквото и да решиш- прав си за себе си, не се води от чуждите мнения

Успех и поздрави

И аз след като се качих на СУВ, трудно бих се върнал отново на Авенсис или нещо подобно.
nu4a написа: ↑26 Ное 2018 20:04Колега, онзи ден гледах Insignia Country Tourer 2018 с всички екстри за модела. Искам да ти кажа, че нашите Авенсиси малеят до нея. Тя е дълга 5 метра и няколко сантиметра. Този модел беше натъпкан вътре с толкова екстри, че засрамваше Мерцедес. Кожен салон, седалки с масаж, цял стъклен покрив със щора, HUD дисплей, LED matrix фарове, камери отвсякъде с пространствена картина, яка навигация и т.н. Останах направо без думи и си намразих колата.
Таз инсигния е с 8степенен автоматик и 4х4 е с векторно разпределение на въртящия момент! Ичак в тоя модел опел успяха да свалят чувствително теглото( въпреки че е авенсис комби е по-лека)....
С много,ама много голямо приближение и присвиване на очите и душата може да поставиш C-HR в категорията на СУВ .
Точно това е крайно субективно мнение на човек, който като усети ЦВТ и веднага заявява, че не върви. А реално си върви колкото и другите аналогични автомобили, но с по-друго усещане.batececo написа: ↑05 Дек 2018 11:37 Човекът който ми го каза това за мощността има доста по-големи възможности от половината собственици на нови коли пишещи тук (собственик на малка компания). 2008 мисля му беше авенсиса, купуван от нов. По форуми не пише. Много искаше CHR точно заради визията, но след тест драйв каза, че му е слабо (при това спрямо не особено мощния, но приятен и добре вървящ 2.0 д4д около 120 и няколко коня). Та... точно на него не му е кисело гроздето, в момента гледа лексус сувове.
Възможно е, особено ако преди това си карал дизел, с пускане на съединителя цялата мощност се изсипва на предните колела и при докосване на педала на газта имаме счупени прешлени на врата
Въпрос на вкус. Аз лично предпочитам old school неща (може да е породено от ЕГН-то ми).
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта