СЪЕДИНИТЕЛ ИЛИ ДРУГО ?
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
- Местоположение: Световрачене
- Автомобил: Тойота Версо
- Обратна връзка:
СЪЕДИНИТЕЛ ИЛИ ДРУГО ?
Преди по-малко от месец смених съединителя с нов, защото стария почна да "простъргва" при потегляне, че и на втора вече към края. В началото имах съмнения относно новия съединител, защото отделя много високо и е с извънредно кратък работен ход, но се съгласих с човека, който го смени, че не се регулира и постепенно свиквам.
ОБАЧЕ.
2-3 дни след разговора за високото отделяне, при вкарването на колата в гаража ми и дадох малко зор, щото беше настъпила със задната гума една стърчаща тръба 5 см. (не е била проблем досега от 5 години и за 3 коли) и съединителя приплъзна и умириса махалата здраво. Два дни след това повтори номера с умирисването при качване на заден връз тротоар в София, където и преди съм я качвал без проблеми. Още след първото приплъзване на съединителя колата почна да тресе при потегляне - някъде в зоната на полусъединител. По-високо няма проблем, даже копам здраво при повече газ. Мислех, че ще мине от самосебе си, но не минава и от седмица вече усещам и още нещо непривично. При отпускане на газта - най-вече на 2-3-4 предавки колата прави 3-4 дразнещи тласъка, ами не намалява равномерно.
ВЪПРОСА Е СЛЕДНИЯ
Съединителя, че е калпав калпав е, но възможно ли е това тласъчно намаляване на скорост да е пак от него или да се търси проблема при инжекцията. При потегляне няма тласъци или рязко придърпване, но си се усеща неравномерното ускоряване, зае което някой тук писа, че е характерно за 3SFE двигател и аз лично вече не му обръщам внимание.
Надявам се да помогнете с идеи или опит, че съм се видял в чудо и не знам къде да водя колата - да рекламирам съединител или на диагностика.
ОБАЧЕ.
2-3 дни след разговора за високото отделяне, при вкарването на колата в гаража ми и дадох малко зор, щото беше настъпила със задната гума една стърчаща тръба 5 см. (не е била проблем досега от 5 години и за 3 коли) и съединителя приплъзна и умириса махалата здраво. Два дни след това повтори номера с умирисването при качване на заден връз тротоар в София, където и преди съм я качвал без проблеми. Още след първото приплъзване на съединителя колата почна да тресе при потегляне - някъде в зоната на полусъединител. По-високо няма проблем, даже копам здраво при повече газ. Мислех, че ще мине от самосебе си, но не минава и от седмица вече усещам и още нещо непривично. При отпускане на газта - най-вече на 2-3-4 предавки колата прави 3-4 дразнещи тласъка, ами не намалява равномерно.
ВЪПРОСА Е СЛЕДНИЯ
Съединителя, че е калпав калпав е, но възможно ли е това тласъчно намаляване на скорост да е пак от него или да се търси проблема при инжекцията. При потегляне няма тласъци или рязко придърпване, но си се усеща неравномерното ускоряване, зае което някой тук писа, че е характерно за 3SFE двигател и аз лично вече не му обръщам внимание.
Надявам се да помогнете с идеи или опит, че съм се видял в чудо и не знам къде да водя колата - да рекламирам съединител или на диагностика.
Toyota Verso
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
da ne zabraviame i zadaljitelno smianata na lager + garnitura na kolianovia valLordDigital написа:Znaci dai da se utocnim
Kato se smenq ambriaz ,sa smenq Ferodo + Pritiskatel ,a tez koito izkat dopylnitelena zastrahovka davat i mahovika da se prestyrze.
pri tvoita smqna kakvo tocno e smeneno?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
1.За стария съединител си написал ,че простъргва това приплъзва ли означава?
2.Тласъците може да идват от слаби пружини на феродовия диск, скъсани тампони на двигателя и скоростите , некачествено феродо
и лош майстор.
3 Върна ли ти майстора старите части щото обичат да наковат стария съединител ,а останалото в джоба?
Моя съвет е да свалиш пак притискателя и феродовия диск ако си при същия майстор да присъстваш за да няма измами и да огледаш частите.Феродовия диск прябва да отговаря на дебелината на оригиналния и пружините по него трябва да нямат луфт.Притискателя също му провери дебелината и диафрагмената пружина (слънцето) за пукнатини.
С нов съединител педала става много мек и има по-голям обхват за зацепване.
2.Тласъците може да идват от слаби пружини на феродовия диск, скъсани тампони на двигателя и скоростите , некачествено феродо
и лош майстор.
3 Върна ли ти майстора старите части щото обичат да наковат стария съединител ,а останалото в джоба?
Моя съвет е да свалиш пак притискателя и феродовия диск ако си при същия майстор да присъстваш за да няма измами и да огледаш частите.Феродовия диск прябва да отговаря на дебелината на оригиналния и пружините по него трябва да нямат луфт.Притискателя също му провери дебелината и диафрагмената пружина (слънцето) за пукнатини.
С нов съединител педала става много мек и има по-голям обхват за зацепване.
Авенсис 3S-FE
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
- Местоположение: Световрачене
- Автомобил: Тойота Версо
- Обратна връзка:
Писано е и тук по въпроса. Просто при износен вече съединител като приплъзва се чува такъв шум.ceko26 написа:1.За стария съединител си написал ,че простъргва това приплъзва ли означава?
Не съм наясно с устройството и сигурно ще прозвучи глупаво, но няма ли да мирише ако приплъзва заради лошите пружини. АПРОПО - имам скъсан тампон на двигателя, но колата си е така откак съм я купил и не е имало проблеми вече 2 години почти.ceko26 написа: 2.Тласъците може да идват от слаби пружини на феродовия диск, скъсани тампони на двигателя и скоростите , некачествено феродо
и лош майстор.
Върна ги. Имам му доверие на човека, но все пак ме гложди нещо отвътре. Днес се уговорих с него - фирмата от която го купил имала сервиз, ще ходим там другата седмица да го свалят те и да го гледат !!! Ще присъствам и аз тоя път.ceko26 написа: 3 Върна ли ти майстора старите части щото обичат да наковат стария съединител ,а останалото в джоба?
Благодарско. Педала верно стана много мек. Зацепването е точно като по книга, (проверих го по метода описан в един от ПДФ файловете на руски)но реално работеше в началото само най-отгоре и то за много кратко разстояние 3-4 сантима сигурно. Сега се поосвести малко, пък и аз му свиквам. Но тресенето на тръгване ме влудява.ceko26 написа: Моя съвет е да свалиш пак притискателя и феродовия диск ако си при същия майстор да присъстваш за да няма измами и да огледаш частите.Феродовия диск прябва да отговаря на дебелината на оригиналния и пружините по него трябва да нямат луфт.Притискателя също му провери дебелината и диафрагмената пружина (слънцето) за пукнатини.
С нов съединител педала става много мек и има по-голям обхват за зацепване.
[/quote]
Toyota Verso
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
- Местоположение: Световрачене
- Автомобил: Тойота Версо
- Обратна връзка:
Днес бях в сервиза на вносителите на съединителя (Технопарт - Симеоновско шосе 36)
На приемчика също не му хареса и ще действат по въпроса. Имало три вероятности :
1. Дефектен комплект съединител.
2. Калпав монтаж.
3. Захабен маховик - това според мен е трябвало да се провери по време на монтажа. Мисля, че не е толкоз сложно.
Поживьом увидим.
На приемчика също не му хареса и ще действат по въпроса. Имало три вероятности :
1. Дефектен комплект съединител.
2. Калпав монтаж.
3. Захабен маховик - това според мен е трябвало да се провери по време на монтажа. Мисля, че не е толкоз сложно.
Поживьом увидим.
Toyota Verso
Както е писано това че стария е простъргал не означава ,че е бил износен или приплъзва и моя стърже при по-рязко потегляне но не ми боксува .Виж какво е писано по случая:
Подобно на повечето автомобили от този клас, Avensis се комплектова с петстепенна механична трансмисия и четиридиапазонен автомат. Проблеми със скоростните кутии досега не са и изглежда още дълго време няма да бъдат отбелязани. Другояче стои въпросът със съединителя на "ръчните" трансмисии. При потегляне в някои коли се появява характерно свистене, все едно амбриажът пробуксува. Проблемът не се дължи на износени или дефектни лагери и смяната им не дава резултат. Изчезва едва след смяна на диска. Причините за този недостатък остават загадка дори за специалистите от фирмените сервизи, а самият проблем дразни само слуха и по никакъв начин не пречи на функционирането на съединителя.
Подобно на повечето автомобили от този клас, Avensis се комплектова с петстепенна механична трансмисия и четиридиапазонен автомат. Проблеми със скоростните кутии досега не са и изглежда още дълго време няма да бъдат отбелязани. Другояче стои въпросът със съединителя на "ръчните" трансмисии. При потегляне в някои коли се появява характерно свистене, все едно амбриажът пробуксува. Проблемът не се дължи на износени или дефектни лагери и смяната им не дава резултат. Изчезва едва след смяна на диска. Причините за този недостатък остават загадка дори за специалистите от фирмените сервизи, а самият проблем дразни само слуха и по никакъв начин не пречи на функционирането на съединителя.
Авенсис 3S-FE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта