Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Дюзите не са толкова зле.А как върви колата,прави ли някакви мизерии?
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
- Местоположение: Велико Търново
- Получена благодарност: 1 път
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Колата върви супер. Засега нямам оплаквания мотора работи в норми, звука е адекватен. Има само едно притрисане между 1000-1100 оборота .. на свободна на място и на скорост в движение. За там вариантите които ми казаха са или от дюзата или демпфер

- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Карай си колата с кеф и не се кахъри.За собствено успокоение може да и сипеш някоя добавка.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
- Местоположение: Велико Търново
- Получена благодарност: 1 път
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
За Bardahl Common Rail Injector Cleaner ли ми говориш защото тази ми препоръчаха
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Може Бардал,може и тази:
https://xadoshop.bg/bg/products/multi-c ... -p124.html
https://xadoshop.bg/bg/products/multi-c ... -p124.html
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
До колегата veso_hds
Здравей!
От Бургас съм и съм нов в клуба.
Може ли да ми дадеш координати на младия инженер от БУргас за рециклирането на дюзите,моля!
Не мога да пиша ЛС все още.
Благодаря предварително!
контакт viber 0878237682
Здравей!
От Бургас съм и съм нов в клуба.
Може ли да ми дадеш координати на младия инженер от БУргас за рециклирането на дюзите,моля!
Не мога да пиша ЛС все още.
Благодаря предварително!

контакт viber 0878237682

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 03 Дек 2018 21:49
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота Ярис
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Привет и добро утро колеги,от скоро карам тойота ярис 1,4 д4д, до сега не съм имал дизел. Сутрин при -4 -5 градуса стартирам двигателя,а тя се чуди дали да запали или не,като юмз трака и имам чуството,че все едно работи на 2-3 цилиндъра, оборотите играят,това трае 3-4 секунди и се нормализира,а при повторно стартиране всичко е ок няма тази игра на оборотите,тракане и запалва много добре. Сутрин припушва докато поработи малко,а през деня е ок и така до другата сутрин.Забравих да спомена изразходих 40 л. с добавка - няма подобрение сутрините.Не съм запознат относно тази марка автомобили затова споделям .
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Свещи най вероятно/ или 250/350 000километраж/ иначе този мотор е " железен".
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 03 Дек 2018 21:49
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота Ярис
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Здравейте колеги.
Днес смених свещите. На втори цилиндър свеща бе заминала. Утре сотринта като паднат температурите ще я видим дали ще прави същите номера!
Днес смених свещите. На втори цилиндър свеща бе заминала. Утре сотринта като паднат температурите ще я видим дали ще прави същите номера!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 03 Дек 2018 21:49
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота Ярис
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Привет,за мой късмет 2-3 дни сутрин са полужителни температурите,но след смяната на свещите е друго сега стартира нормално!
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21 Дек 2018 05:48
- Местоположение: София
- Автомобил: TOYOTA RAV4 D4D 85Kw
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Относно стойностите: Това са така наречените корекции, които компютъра прилага на дадения инжектор. Идеалната стойност е 0. Когато е в + означава че компютъра добавя инжекторно време за да компенсира недостиг (може да бъде причинено от частично запушване с така наречените смолисто лакови химикали). Когато е в минус нещата са по-зле това вече говори за физическо износване на повърхностите в инжектора. Много е важно да се прочете на загрят двигател и с читава диагностика. На студен двигател параметрите значително се различават в зависимост от температурата и качеството на нафтата. При производството на инжектори на тях се отпечатва един дъдлъг код от числа и букви. Този код се прописва в паметта на двигателния контролер с диагностична апаратура след монтаж на новия инжектор. Понеже при чудовищните налягания да се направят със съвременните технологии два идентични по дебит инжектори е все още невъзможно, кода съдържа корекционни стойности снети на стенд, които се прилагат от ДВК за да се получи цялостна корекция близка до 0 в целия диапазон на работа. Това в техническата литература понякога се нарича изглаждане. Инжектора ще работи дори и да не се пропише кода в паметта на ДВК, но може да няма еднаква корекция в целия работен диапазон или да има завишена такава. С две думи инженерни гаври:) Дано съм ви бил полезен и успех с печките 

-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
A как "компютъра" установява, каква трябва да е корекцията. По какъв параметър.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Не съм гледал как става на съвременните автомобили, но според мен вариантите са два:
1. датчик колянов вал - определя в реално време каква е ъгловата скорост с доста голяма дискретизация при всеки един оборот... Реално ъгловата скорост на коляновия вал не е константа през всеки два оборота на четиритактовия двигател, а представлява 'пулсове' при всеки работен такт на бутало/цилиндър... Така измервайки с колко се променя ъгловата скорост при работния такт на всеки един цилиндър компютърът натрупвайки статистика може да определи каква мощност отдава всеки един цилиндър, и да се опита да 'изравни' като мощност всички цилиндри, променяйки корекциите за всяка една дюза...
2. вибродатчик ... Там нещата са малко по-сложни - безспорно е възможен такъв метод (лично съм го правил в дипломната си работа), но предполагам автопроизводителите са се спрели на първият вариант...
1. датчик колянов вал - определя в реално време каква е ъгловата скорост с доста голяма дискретизация при всеки един оборот... Реално ъгловата скорост на коляновия вал не е константа през всеки два оборота на четиритактовия двигател, а представлява 'пулсове' при всеки работен такт на бутало/цилиндър... Така измервайки с колко се променя ъгловата скорост при работния такт на всеки един цилиндър компютърът натрупвайки статистика може да определи каква мощност отдава всеки един цилиндър, и да се опита да 'изравни' като мощност всички цилиндри, променяйки корекциите за всяка една дюза...
2. вибродатчик ... Там нещата са малко по-сложни - безспорно е възможен такъв метод (лично съм го правил в дипломната си работа), но предполагам автопроизводителите са се спрели на първият вариант...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21 Дек 2018 05:48
- Местоположение: София
- Автомобил: TOYOTA RAV4 D4D 85Kw
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Следи фазовата разлика между сигналите от датчика на разпределителните валове и датчика на коляновия вал. Така установява разликата в скоростта на движение при горене във всеки един цилиндър. На база на тази фазова разлика при бензиновите двигатели се отчита липса на горене в даден цилиндър, а при форд даже може да се види графично здравето на даден цилиндър и неговото КПД в проценти. При по-новите двигатели идват на помощ и кислородните датчици и тези за налягане в изпускателната система. При някои двигатели има повече от един преди катализаторите или филтрите в зависимост от горивото. Единия следи едната половина от цилиндрите, другия другата. Когато са два на изхода това спомага за много прецизно дозиране или поне така твърдят производителите. Те малко послъгват (Не само Фолксваген), например за разхода на гориво и др. техн. данни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 9 госта