Тресене при оборот
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
- Местоположение: Велико Търново
- Получена благодарност: 1 път
Тресене при оборот
Здравейте! Наскоро забелязах нещо леко обезпокоитено. Става въпрос за Авенсис Т25. Колата работи равномерно .. оборотите не играят, обаче на скорост при дважение и на свободна има едно леко притърсване на около 1000 - 1100 оборота. Нагоре или надолу всичко си е в идеален режим. Ходих по майстори. Казаха ми че може да е съединител или дюзи или дебитомер.
Тресене при оборот
Ако усещаш вибрации, а не само разлика в ритъма на двигателя ми се струва, че нямат връзка дюзите и дебитомера. Остава съединител (маховик), но си мисля дали не може да е и от тампони на двигателя.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
- Местоположение: Велико Търново
- Получена благодарност: 1 път
Тресене при оборот
Ами казаха ми че са гледали тампоните били наред ... за съединителя .. спорно .. един каза демпфера е тръгнал ч, а друг не е от съединител от нещо друго е ..
Тресене при оборот
Тампоните уж ги гледат, но само с гледане не става. Могат да го видят, ако е много зле.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Тресене при оборот
Първо си проверете тампоните на предния капак. С времето слягат и капакът изпада в резонанс при определени обороти. Развийте малко резбата на тампоните, за да държат капак без луфт.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
- Местоположение: Велико Търново
- Получена благодарност: 1 път
Тресене при оборот
Здравейте! Някой може ли да ми каже евентуално при заминала дюза какви са симптомите?? Ходих в Тойота да я проверят и там ми казаха че всичко е наред освен 1та дюза която леко се разминава от стойностите и това притърсване да идва от нея, и казаха да шибна 1 Бардал за горивната система в 20 литра нафта .. зацепвам на 3000 оборота и карам така да обгори хубаво! Направих го това, но това притърсване между 1000-1100 оборота остана .. и се чудя вече дали е от дюзата или нещо друго. 

Тресене при оборот
При мен е същото положение от 4 години,един път по-силни друг път едвам се усещат, винаги в диапазона 900-1100 оборота. Обиколих официални и други сервизи, предположения всякакви, резултат никъкъв. Дюзи сменях разлика няма. Ако намериш решение уведомявай. Успех.
Rav 4 2010, 2.2 D-4d
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Тресене при оборот
Проверете си "лещите", да няма залепнали, гъвкави връзки, модификации по изпускателната система.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
- Местоположение: Велико Търново
- Получена благодарност: 1 път
Тресене при оборот
Мм гледали сме я няма нищо .. по изпускателната система на мястото на катализатора има 1 тръба това е различното
Леко ме съмнява от там да е проблема ... ти за кои гъвкави връзки говориш по - точно


-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Тресене при оборот
Ей, само давам идея какво да проверите защото не видях да е споменато по-горе. Напоследък правя само такива коли, на които ВСИЧКО Е ПРОВЕРЕНО, но проблема си стои. Ако разбираш какво искам да кажа.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
- Местоположение: Велико Търново
- Получена благодарност: 1 път
Тресене при оборот
Разбирам те напълно, аз казвам това което са ми казали на мен. Аз не съм от майсторите ... обаче колата мина през 50% майстори и сервизи и гаражчета и т.н. в града всеки гледа един казва едно друг друго. В интерес на истината ... не знам може ли да има нещо общо с кулера. Струва ми се че като тръгне да надува турбото и се чува едно съскане да не би да има някъде спукан маркуч от или към кулера, въпреки че не виждам логика от там да ми тресе ама вече на всичко бих повярвал



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта