Акумулатор - кой е най-подходящ за моя автомобил ?
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Акумулатор
Не бих ти препоръчал Варта, новите са с програмиран кратък живот!
Както и Ексайд, личен опит. Турските казват са ок.
Както и Ексайд, личен опит. Турските казват са ок.
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Акумулатор
Акумулатора, който беше сложен на колата беше този - Тодор (опа, исках да кажа Тудор или Тюдор или пък Фьодор)

- babata
- Мнения: 126
- Регистриран на: 05 Мар 2016 16:09
- Местоположение: Плевен
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Акумулатор
Все още нямам проблем с акумулатора.
Относно височината е малко по-висок и пластмасовата капачка не стои плътно, където и е мястото.
поздрави
Димитър
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV , 2008
Димитър
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV , 2008
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 02 Авг 2018 20:26
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 d4d 136
Акумулатор
Колеги, някой знае ли какъв е подходящият акумулатор за корола версо 2.2д4д?
В момента съм с гигават 72/74 Ач (не се сещам точно), с 680А пусков ток. Тези дни паднаха малко температурите и при старт сутрин, прави впечатление, че примигва дисплеят на климатроника и т. н.
На кратко малък ли е акумулатора?
Поздрави!
В момента съм с гигават 72/74 Ач (не се сещам точно), с 680А пусков ток. Тези дни паднаха малко температурите и при старт сутрин, прави впечатление, че примигва дисплеят на климатроника и т. н.
На кратко малък ли е акумулатора?
Поздрави!
Toyota corolla verso 2006 2.2 d4d 136к.с.
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Акумулатор
Според мен малко малее този акумулатор. За 2.0 D4D според сайтове на производителите дават около 77 Ah, а за 2.2 D4D дават 80-85 Ah.Nicolus написа: ↑26 Окт 2018 21:10 Колеги, някой знае ли какъв е подходящият акумулатор за корола версо 2.2д4д?
В момента съм с гигават 72/74 Ач (не се сещам точно), с 680А пусков ток. Тези дни паднаха малко температурите и при старт сутрин, прави впечатление, че примигва дисплеят на климатроника и т. н.
На кратко малък ли е акумулатора?
Поздрави!
Само за справка:
► Виж съдържание
- krasengn
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Акумулатор
Според мен не е добра практика да се слушат съветите на производителите на акумулатори. По-добре да се съобразяваме с препоръките на производителя на автомобила. И да се узнае какъв е бил оригиналния акумулатор в колата. Защото годините минават, акумулаторите стават все по-добри и дават много повече ток при един и същ капацитет. А колата е същата и не си е повишила сериозно изискването за акумулатор.
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Акумулатор
В доста от случаите съм съгласен с Красен, че трябва да се съобразяваме с препоръките на производителя на автомобила, но не и за избора му за акумулатор...
Защото при електриката нещата са доста прости - колкото по-мощен е токоизточника, толкова по-малко натоварване поема
За мен най-'безопасно' технически е поставянето на най-големият акумулатор... Обикновено производителят на автомобила поставя възможно най-малкият...
Не че той не върши работа, но те ограничава например да не можеш да оставиш колата повечко на гарабити или с пуснато радио...
Например Доблото 1.3 дизел бе с акумулаторче 45Ач... Ако не се лъжа - с 45Ач бе и Кашкая 2.0 бензинка... Оригиналната комплектация...
Разбира се - сложих около 60Ач и на двата автомобила...
Обаче на Джипа едва ли ще мога да направя нещо подобно, защото съм силно ограничен откъм място - акумулаторът е под пода под пасажерската седалка. А и е около 110Ач..
За колегите по-горе с 2.2 дизел, предполагам 72-74Ач е ОК, и просто нещо товари повече стартера... Дали самият стартер, или 'по-дебело' масло (например 10W)- това е друг въпрос...
Защото при електриката нещата са доста прости - колкото по-мощен е токоизточника, толкова по-малко натоварване поема

За мен най-'безопасно' технически е поставянето на най-големият акумулатор... Обикновено производителят на автомобила поставя възможно най-малкият...
Не че той не върши работа, но те ограничава например да не можеш да оставиш колата повечко на гарабити или с пуснато радио...
Например Доблото 1.3 дизел бе с акумулаторче 45Ач... Ако не се лъжа - с 45Ач бе и Кашкая 2.0 бензинка... Оригиналната комплектация...
Разбира се - сложих около 60Ач и на двата автомобила...
Обаче на Джипа едва ли ще мога да направя нещо подобно, защото съм силно ограничен откъм място - акумулаторът е под пода под пасажерската седалка. А и е около 110Ач..
За колегите по-горе с 2.2 дизел, предполагам 72-74Ач е ОК, и просто нещо товари повече стартера... Дали самият стартер, или 'по-дебело' масло (например 10W)- това е друг въпрос...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 02 Авг 2018 20:26
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 d4d 136
Акумулатор
Ще го наблюдавам, преди това го карах на мазда 3 1.6hdi никакви ядове.
Свалих го и го позаредих малко, все пак е 3 годишен, а знам, че е хубаво преди зимъска.
Чувал съм, че даже е добре 2 пъти годишно да се прави тази гимнастика. Чистих клеми, мазах силикони, ще стане ясно.
П. С. Маслото е 5w30, и фрайлайф съм сменил на алтернатора.
Свалих го и го позаредих малко, все пак е 3 годишен, а знам, че е хубаво преди зимъска.
Чувал съм, че даже е добре 2 пъти годишно да се прави тази гимнастика. Чистих клеми, мазах силикони, ще стане ясно.
П. С. Маслото е 5w30, и фрайлайф съм сменил на алтернатора.
Toyota corolla verso 2006 2.2 d4d 136к.с.
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Акумулатор
Привет!
Аз днес имах следната ситуация:
Слизам до автомобила,при натискане на СТАРТ,автомобила запали,но сякаш се “замисли”.При подаване на контакт,единият уред отчита 11,5в,мултицета:11.95. Температура на въздуха:+2С. Откачих минусовата клема и зареждането отне около час и половина. Бихте ли споделили дали този спад е нормален,и дали акумулатора попада в графа “консумативи”,за които гаранцията не важи. Благодаря предварително.
Аз днес имах следната ситуация:
Слизам до автомобила,при натискане на СТАРТ,автомобила запали,но сякаш се “замисли”.При подаване на контакт,единият уред отчита 11,5в,мултицета:11.95. Температура на въздуха:+2С. Откачих минусовата клема и зареждането отне около час и половина. Бихте ли споделили дали този спад е нормален,и дали акумулатора попада в графа “консумативи”,за които гаранцията не важи. Благодаря предварително.
- Прикачени файлове
-
- 1621FD30-3C46-45AA-B523-D3CE92EDBAA1.jpeg (920.42 KiB) Преглеждано 4567 пъти
-
- A5949D75-4539-4AA6-B142-BBBFA012D7CB.jpeg (733.67 KiB) Преглеждано 4567 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Акумулатор
Акумулаторът си има гаранционен срок... Тойота са ми сменяли акумулатор на Авенсиса...
Да се 'замисли' при паленето на хибрида? Ами то или включва или не включва хибридната система...
Включи ли я - напрежението на акумулатора ще е около 14В...
А дали и кога ще запали ДВГ - това е друг въпрос...
12В би трябвало да са напълно достатъчни за хибридната система.. Въпросът е до колко пада под товар...
И друго - споменавали сме многократно - хибридът не го оставяй 'изключен' докато си в автомобила - радиото, лампички и т.н. са сериозен товар за това малко акумулаторче, и то бързо 'кляка' когато не го зарежда хибридната система...
Да се 'замисли' при паленето на хибрида? Ами то или включва или не включва хибридната система...
Включи ли я - напрежението на акумулатора ще е около 14В...
А дали и кога ще запали ДВГ - това е друг въпрос...
12В би трябвало да са напълно достатъчни за хибридната система.. Въпросът е до колко пада под товар...
И друго - споменавали сме многократно - хибридът не го оставяй 'изключен' докато си в автомобила - радиото, лампички и т.н. са сериозен товар за това малко акумулаторче, и то бързо 'кляка' когато не го зарежда хибридната система...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Акумулатор
Да,при запалване,напрежението е 14.6в.При замерите,автомобила беше на контакт,с изключени паразитни консуматори.При натескане на СТАРТ,двигателя запали веднага,тоест старта беше директно на бензин.Предполагам че ще ми трябва товарна вилка,за да направя замера под товар? С последното съм напълно запознат,и естествено хиврида е винаги включен.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Акумулатор
Не можеш да изолираш всички 'паразитни' консуматори... Т.е. акумулаторът все пак е бил под товар...
Общо взето - не бих се притеснявал все още...
Общо взето - не бих се притеснявал все още...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24 Фев 2021 22:03
- Местоположение: София
- Автомобил: Corrola 1.4VVTI 2008
какъв Акумолатор?
Привет колеги малко тъп въпрос ама колата е отскоро и не намерих инфо
кой е оптималния вид ампери и стартов ток за мойта ...да се водя по стария неми вдъхва доверие
иначе колата е 1.4 бенз 97коня 2008ма
мерси
кой е оптималния вид ампери и стартов ток за мойта ...да се водя по стария неми вдъхва доверие
иначе колата е 1.4 бенз 97коня 2008ма

мерси
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта