В рамките на гаранционния срок.slowtraveler написа: ↑22 Авг 2018 16:17 ... но все пак държейки ресурса на агрегата при дадения климатичен пояс в допустими граници....![]()


В рамките на гаранционния срок.slowtraveler написа: ↑22 Авг 2018 16:17 ... но все пак държейки ресурса на агрегата при дадения климатичен пояс в допустими граници....![]()
За автомобилите след 2005 ли? Или само за по-новите?slowtraveler написа: ↑22 Авг 2018 19:52 нормалният експлоатационен срок на масовият автомобил май е някъде около 300х.км...
Не съм съгласен с това твърдение. Аз от 5W30 минах на Aral 0W40 и не го намирам за някакъв компромис. (Покрива и превъзхожда изискванията на Тойота за конкретния двигател.)slowtraveler написа: ↑22 Авг 2018 20:24 Но стъпка от 30 на 40 за нашият вече доста горещ климат според мен е почти допустим компромис![]()
RAVENOL SSO SAE 0W-30, супер стабилно масло.
Преди време със сивика имах подобни проблеми с разход около 1 литър на 10К км. При положение, че Хондата беше 1,4 и събираше всичко към 3 литра. Един колега тогава ми каза едно швейцарско масло и с него разхода ми падна на 0,5 литър. 60-70К км по-късно и със швейцарското масло започнах да доливам
Гледам да го сменям преди 10000, но последната смяна стана на 13000, сега отива към 16000км. Утре ме чакат още 1200, а нямам време да го сменя.
Последните два пъти маслото го вземам от колега от форума- toyota_forever. Надявам се да е оригинално масло на Тойота. На другите коли карам само Mobil1 ESP formula и съм много доволен, но там няма никакъв разход на масло.
Не знам какво значение има с какво е карана, но е Тотал 9000 5W-40.kostadinnm написа: ↑24 Окт 2018 20:15 Елф-a и тотал energy-то трябва да са едно и също масло. Правилно си се ориентирал за спецификациите - тия A5/B5 май са за ранни еко- дългосрочни- приложения и са по-тънки при високи температури, ако не се лъжа. До сега с какво е карана?!
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта