С тази не съм имал проблем с комфорта или дебелината на стъклата (бе доста по-тиха от авенсиса). А и нейното челно стъкло никога не съм го стъргал...jim_beam написа:малиии няма ли кой да мие пътищата от време на време,то все едно си бил на оффроад. biggrin.gif
сещам се,че на мазда са много тънки стъклата,поне преди го бях забелязал.вятъра се чува много в купето,спестили са някой лев оттам за сметка на комфорта....
Надраскванията бяха на Авенсиса, и на други автомобили преди това...
А относно разхода и такситата - въпроса наистина е мноооого спорен.
Направих проста сметка, обхващаща що годе всичките разходи...
Изминати 100х.км., среден разход 8.7л/100км бензин. Средна цена на километър, включваща гориво, обезценяване на автомобила и разходите по поддръжката му (включително данъци и застраховки) - около 63ст/км....
При по-скъп автомобил нещата ще изглеждат още по-страшни
П.С. prius, мога да ти направя ей-сега снимка на Кашкая, при движение извън града (Варна-София-Варна) да видиш, че не се различава много - мръсничко си е по нашите пътища...
А за спрея - никога не съм прекалявал с него, но и не съм имал проблеми нито с лак, нито с гумени уплътнения, нито с чистачките...
С пароструйка на студено най-много да си счупиш стъклото заради термично напрежение (те руснаците така обичат да си размразяват стъклата - с кофа топла вода - прочети форумите на която и да е марка и ще видиш мноооого теми от рода 'абе много слаби стъклата на дадена марка - много се пукат')
П.П.С. Да, условията да изчакам 'загряване' на двигателя ги изпълнявам при заледени прозорци и то докато ги размразявам... Никога лятото не размразявам стъклата - тогава паля и тръгвам