

Всъщност си прав, но не трябва ли малко по-стабилно каране, тоест повечко километри или форсиране, за да си проличи сълзене/теч? Защото според мен, ако мотора е измит, но не е каран много, ще си изглежда лъскав или съм в грешка?slowtraveler написа: ↑05 Окт 2018 10:31 Теч на масло се забелязва точно при измит двигател... Иначе пръските и парите хвърчат навсякъде и се лепи прахоляк..
Не само ми напомня ами си е доста по-прясно относно грешката за Low Bank Threshold и е баш катализатора. При мен беше на бай Пасьо де, но грешката беше абсолютно същата. Пробвах с дистанционна втулка, ама не станаха нещата и накрая игра флекса и...biro написа: ↑08 Окт 2018 15:06 Много ми е интересно как хората си харесват нещо и дори наличните му проблеми не са в състование да ги разубедят.
Тази грешка напомня на изтърбушен катализатор, например поради запушване след горене на масло. Вероятно е купена от Швейцария с проблем и в Бг е имало интервенция.
Ако ти се занимава с ремонти и цената на колата е добра, щом ти е на сърце грабвай. Аз не бих.
Дано това вече да е твоя автомобил. Иначе добре си решил и нея да я минеш през Тойота. Иначе ако е тъмно сива, най-вероятно наистина се води графит (моята е такава).dondomates написа: ↑10 Окт 2018 09:38 Явно имам късмет и в последния момент изпадна друг автомобил, който вече е минал интервенцията с тази грешка, което ще ми спести ходене по мъките. Като цяло офертата е доста добра, но аз като един съмнителен човечец, за мое успокоение ще я вкарам и нея в Тойота, за да видим там какво ще покаже и евентуално да играем още с цената. А и цвета и е тъмно сив, може би графит някакъв се води, което за мен е перфектно![]()
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта