Може и бензин, щом е било ‘локално’ нищо не пречи да е имало лек наклон.
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Е, да. По наклон и с 200 може да се движиш с такъв разход.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
BOz, какво ненормално има в разхода на колегата Maestro !? Равката на магистрала Тракия при скорост 160км'ч ми дава ср.разход 9/100 - 10/100( в зависимост посока на вятъра и качество на гориво) . Корола с много по-малко съпротивление и тегло е нормално да даде 7.5-8
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Ти както каза един колега в друга тема трябва всяка неделя да й палиш свещ на тая РАВ-ка.
Според Транспортния департамент на САЩ, Приус със скорост от 100mph дава разход 23mpg(US), което е равно на 9.8л/100км. Пак от същия източник, Голф 2.0 ТДИ дава 30mpg(US), което се равнява на 7.84л/100км.
Та затова...
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Паля, паля ...Scott написа: ↑24 Сеп 2018 14:10Ти както каза един колега в друга тема трябва всяка неделя да й палиш свещ на тая РАВ-ка.
Според Транспортния департамент на САЩ, Приус със скорост от 100mph дава разход 23mpg(US), което е равно на 9.8л/100км. Пак от същия източник, Голф 2.0 ТДИ дава 30mpg(US), което се равнява на 7.84л/100км.
Та затова...

Американците въобще не им вярвай..за такива данни. Като за начало октановото им число там е по-ниско и хибрид с 160км/ч няма как да е по-икономичен от не хибрид.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Навярно знаеш, че октановото число там е по-ниско заради начина на определяне, а не заради качествата на горивото...
Тук се използва RON (Research Octane Number), докато в щатите доколкото си спомням е (RON+MON)/2, като MON е Motor Octane Number и е доста по-нисък от RON...
Например 95 нашенски RON = 90.7 щатски октана(RON+MON)/2 = 87 MON
Икономичността на хибрида се губи при нужда от високи мощности, но все пак остава ефекта от работещият по (симулиран) цикъл на Аткинсън двигател, който малко или много има някакво преимущество пред стандартните двигатели...
Да, доста от съвременните двигатели с директно впръскване симулират този цикъл когато не са натоварени...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Примера го дадох не защото е хибриден, а защото е автомобил с едно от най-ниските челни съпротивления. Предполагам се досещаш че при 160км/ч най-голяма роля за разхода има челното съпротивление. Не ми се вярва РАВката да е по-обтекаема от Приус. Сетне идва триенето на гумите с пътя и теглото, и пак си мисля че Приуса е в по-привилегировано отношение. Та за този разход от 9-10л на 100км, трябва да има друго обяснение - или скоростта не е била 160, което при допустима грешка 10% е напълно приемливо или засичането не е станало при нормални условия - я попътен вятър, я лек наклон на пътя.
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Малко прясна информация. Пътуване Ямбол - Пирот-Белград-Ниш-Ямбол.
Общо изминати - 1422 км. Среден разход по борд комп - 6.8л/100км.
Това е с 4 души, пълен багажник и 120-130 по магистралите в Бг и Сърбия. Да си призная - очаквах по-висок разход
Колата е на 15 000км.
Общо изминати - 1422 км. Среден разход по борд комп - 6.8л/100км.
Това е с 4 души, пълен багажник и 120-130 по магистралите в Бг и Сърбия. Да си призная - очаквах по-висок разход

Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Това за кой Авнсис? Ако е бензинката отлично. Ще трябва и ти свещ да и палиш ... ( по съвет на колеги)nitsodar написа: ↑25 Сеп 2018 08:06 Малко прясна информация. Пътуване Ямбол - Пирот-Белград-Ниш-Ямбол.
Общо изминати - 1422 км. Среден разход по борд комп - 6.8л/100км.
Това е с 4 души, пълен багажник и 120-130 по магистралите в Бг и Сърбия. Да си призная - очаквах по-висок разходКолата е на 15 000км.

RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Да, колега, за тази от подписа - Avensis (Sedan) 1.8 CVT 2017.
Свещите + благодарствена молитва са задължителни, това е ясно
Свещите + благодарствена молитва са задължителни, това е ясно

Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- babata
- Мнения: 126
- Регистриран на: 05 Мар 2016 16:09
- Местоположение: Плевен
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Аз да се оплача и да питам.
Авенсиса от подписа: Плевен - София - Плевен, 100 - 110 км/ч, магистрала 140 км/ч, градско около 40 км София и 20 - ина в Плевен, разход по борд компютър 7,1 л/100. Не е ли малко много за този мотор?
Въпроса ми е, тъй като днес карах колата в Тойота Плевен, за да сменят еърбек (по серв. кампания) им казах да я прегледат от какво може да е високият разход. Не можах да я взема днес, че закъснях, но като ми се обадиха, да кажат че е готова, питах дали са установили нещо. Отговорът беше, че се съмняват в 5-та дюза, защото ДПФ бил в режим преди регенерация!?
Питах не се ли регенерира сам, а отговорът бе, че трябва да се направи процедура по регенерация в сервиза. Възможен ли е такъв вариант за висок разход?
Не съм сигурен, но ми казаха цена от 70,00 лв (дали с диагностиката или само за регенерация), но ми се видя много и отказах. Само за диагностика ще ми вземат 42,00. лв.
И ако може един съвет: дали да я оставя и да чакам резултат и ако няма конкретен такъв, да се "циганея" за плащането.
Авенсиса от подписа: Плевен - София - Плевен, 100 - 110 км/ч, магистрала 140 км/ч, градско около 40 км София и 20 - ина в Плевен, разход по борд компютър 7,1 л/100. Не е ли малко много за този мотор?
Въпроса ми е, тъй като днес карах колата в Тойота Плевен, за да сменят еърбек (по серв. кампания) им казах да я прегледат от какво може да е високият разход. Не можах да я взема днес, че закъснях, но като ми се обадиха, да кажат че е готова, питах дали са установили нещо. Отговорът беше, че се съмняват в 5-та дюза, защото ДПФ бил в режим преди регенерация!?
Питах не се ли регенерира сам, а отговорът бе, че трябва да се направи процедура по регенерация в сервиза. Възможен ли е такъв вариант за висок разход?
Не съм сигурен, но ми казаха цена от 70,00 лв (дали с диагностиката или само за регенерация), но ми се видя много и отказах. Само за диагностика ще ми вземат 42,00. лв.
И ако може един съвет: дали да я оставя и да чакам резултат и ако няма конкретен такъв, да се "циганея" за плащането.
поздрави
Димитър
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV , 2008
Димитър
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV , 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
По принцип петата дюза може да ги прави тези номера и имаше кампания в UK за обновяване на софтуера на управление, но не съм сигурен твоя двигател дали спада с това число. Най-добре дай цялата сума, то където 42 там и 70, поне са оторизирания сервиз и имат правилната апаратура за регенерация.
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Значи това ми показва по борд компютър. Отсечката е Флоренция-Болоня-Падуа 260км само по магистрала. Флоренция е в планината, Местре/Венеция/е на морското равнище- определено има наклон. На места спокойно поддържах скорост 160 с минимален разход. Участъците с изкачване бяха сравнително малко. Каране в най-лявата лента, намаляхме само в у1астъците с камери...ама те италианците си ги знаеха


Toyota Corolla 1.6 E17 132
ps

-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Преди време бях споделил с вас ср.разход на равката от 6.5л/100км извънградско, спокойно каране, рядко бях вдигал над 3000 оборота.
реших да засека разхода при бързо и агресивно каране ( поне за мен )
Маршрут: София - Варна през Ришки проход и обратно - 980км извънградско и 40км градско(София и Варна) тотал 1020км
По Тракия и Хемус карах с 140-160км/ч (единствено в участък между пловдив и ст.загара е огранечено на 90км/ч, там държах около 100-120км/ч )
Ришки проход скоростта варираше много в зависимост от трафика.
Климатик не съм пускал, само парното.
По Тракия имаше силен страничен вятър на отиване.
Почти не съм слизал под 3000оборота
Ср.разход на Равката: 8.7л/100км
P.S. Повече никога през Ришки
реших да засека разхода при бързо и агресивно каране ( поне за мен )
Маршрут: София - Варна през Ришки проход и обратно - 980км извънградско и 40км градско(София и Варна) тотал 1020км
По Тракия и Хемус карах с 140-160км/ч (единствено в участък между пловдив и ст.загара е огранечено на 90км/ч, там държах около 100-120км/ч )
Ришки проход скоростта варираше много в зависимост от трафика.
Климатик не съм пускал, само парното.
По Тракия имаше силен страничен вятър на отиване.
Почти не съм слизал под 3000оборота
Ср.разход на Равката: 8.7л/100км

P.S. Повече никога през Ришки
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели
Аз да споделя пък:Варна-София-над Балкана,среден разход 10/100(Равката) при каране в рамките на скоростните ограничения.
София-Варна-качих се на Лекса,магистрала Тракия,Ришки проход,Шумен,магистрала Хемус-Варна,каране според ограниченията,разход на Лекса:15,4/100,Рав4:9.8/100.
София-Варна-качих се на Лекса,магистрала Тракия,Ришки проход,Шумен,магистрала Хемус-Варна,каране според ограниченията,разход на Лекса:15,4/100,Рав4:9.8/100.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта