Проблем с палене на Celica 4A-FE
Проблем с палене на Celica 4A-FE
Celica 4A-FE 94' пали трудно като стои повече от 5-6 часа непалена. Проблема се се засилва сутрин, в топло време пали от вторият до третият път, но зимата върти по двадесет пъти. ECU-то не дава грешки, датчика за температурата на двигателя е ОК, инжектора за студено палене е здрав. Според мен пада налягането в горивопровода и помпата не може да го компенсира после достатъчно бързо. Помпата бучеше малко по-силно, но си работи, колата си върви супер в обороти, не прекъсва, никакви други проблеми. Все пак я свалихме беше износена една втулка, която я сменихме и натегнахме пружинката на клапанчето, защото се беше охлабила и не затваряше. Смених и горивният филтър. Сега помпата е по тиха паленето се подобри една идея но проблема остава. Започвам да се съмнявам в регулатора на налягането, след като я изгася, и извадя маркуча от регулатора леко навлажнява бензин от него. Не вярвам да изпуска от дюзите, защото колата си работи перфектно след като запали. Това е в общи линии проблема.
Ако някой има идея какво и е, моля да споделя, защото проблема е много дразнещ!
Ако някой има идея какво и е, моля да споделя, защото проблема е много дразнещ!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 1 гост